Przetargi.pl
PCFE.272.9.2015 Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych i komputerowych w ramach projektu pn.: Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce

Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 18 92 , fax. 18 262 18 92
  • Data zamieszczenia: 2015-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich
    ul. Kościuszki 3 3
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 262 18 92, fax. 18 262 18 92
    REGON: 12109129100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PCFE.272.9.2015 Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych i komputerowych w ramach projektu pn.: Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych i komputerowych dla uczestników projektu pn.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 10 części (Pakietów): 1) Pakiet 1: Przeprowadzenie kursu eksploatacji wybranych maszyn rolniczych dla 15 uczniów. a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 15 osób. b) Kurs obejmuje min. 42 godziny zajęć w tym: 12 godzin zajęć teoretycznych (przeprowadzonych w jednej grupie) oraz 30 godzin zajęć praktycznych dla każdego uczestnika indywidualnie. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 20.05.2015r. 2) Pakiet 2: Przeprowadzenie kursu kucia koni dla 8 uczniów. a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 8 osób. b) Kurs obejmuje 20 godzin zajęć: 10 godzin zajęć teoretycznych przeprowadzonych w jednej grupie, oraz 10 godzin zajęć praktycznych przeprowadzonych w grupach maksymalnie 2 osobowych. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.03.2015r. 3) Pakiet 3: Przeprowadzenie kursu brukarza dla 10 uczniów. a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 10 osób. b) Kurs obejmuje 100 godzin zajęć, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 70 godzin zajęć praktycznych na grupę. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 20.05.2015r. 4) Pakiet 4: Przeprowadzanie kursu nauki jazdy konnej dla 21 uczniów. a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 21 osób. b) Przewiduje się utworzenie 5 grup. c) Maksymalna liczba uczestników egzaminu na Brązową Odznakę Jeździecką Polskiego Związku Jeździeckiego: 5 osób. d) Kurs obejmuje łącznie 50 godzin zajęć na każdą grupę, w tym 10 godzin zajęć teoretycznych oraz 40 godzin zajęć praktycznych. e) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 13.05.2015r. 5) Pakiet 5: Przeprowadzenie kursu bukieciarstwa dla 30 uczniów. a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 30 osób. b) Zamawiający przewiduje utworzenie trzech grup liczących 10 osób każda. c) Kurs obejmuje 60 godzin zajęć na każdą grupę w podziale na 20 godzin zajęć teoretycznych i 40 godzin zajęć praktycznych. d) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 27.05.2015r. 6) Pakiet 6: Przeprowadzenie kursu konserwatora zieleni dla 15 uczniów. a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 15 osób. b) Kurs obejmuje 30 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 25.03.2015r. 7) Pakiet 7: Przeprowadzenie kursu pilota wycieczek turystycznych dla 20 uczniów. a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 20 osób. b) Zamawiający przewiduje utworzenie dwóch grup liczących 9-11 osób. c) Kurs obejmuje 150 godzin zajęć w tym: 97 godzin zajęć teoretycznych i 53 godziny zajęć praktycznych oraz dodatkowo 4 dni szkolenia praktycznego na grupę. d) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 19.06.2015r. 8) Pakiet 8: Przeprowadzenie kursu kursu pilarza- drwala operatora pilarki spalinowej dla 25 uczniów. a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 25 osób. b) Zamawiający przewiduje utworzenie pięciu grup liczących po 5 osób. c) Kurs obejmuje minimum 130 godzin zajęć, w tym 40 godzin zajęć teoretycznych i 90 godzin zajęć praktycznych na każdą grupę. d) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 25.05.2015r. 9) Pakiet 9: Przeprowadzenie kursu Systemy Informacji Przestrzennej dla 10 uczniów. a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 10 osób. b) Kurs obejmuje 35 godzin zajęć. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 25.03.2015r. 10) Pakiet 10: Przeprowadzenie kursu Adobe Photoshop dla 20 uczniów. a) Maksymalna liczba uczestników kursu: 20 osób. b) Zamawiający przewiduje utworzenie dwóch grup liczących 10 osób. c) Kurs obejmuje 45 godzin zajęć. d) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15.04.2015r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: a) w przypadku składania oferty na Pakiet 1: 400,00 zł (słownie złotych: czterysta 00/100), b) w przypadku składania oferty na Pakiet 2: 200,00 zł (słownie złotych: dwieście 00/100), c) w przypadku składania oferty na Pakiet 3: 300,00 zł (słownie złotych: trzysta 00/100), d) w przypadku składania oferty na Pakiet 4: 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100), e) w przypadku składania oferty na Pakiet 5: 800,00 zł (słownie złotych: osiemset 00/100), f) w przypadku składania oferty na Pakiet 6: 250,00 zł (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt 00/100), g) w przypadku składania oferty na Pakiet 7: 450,00 zł (słownie złotych: czterysta pięćdziesiąt 00/100), h) w przypadku składania oferty na Pakiet 8: 1 100,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc sto 00/100), i) w przypadku składania oferty na Pakiet 9: 600,00 zł (słownie złotych: sześćset 00/100), j) w przypadku składania oferty na Pakiet 10: 400,00 zł (słownie złotych: czterysta 00/100). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /tekst jedn. Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275 z późn. zm./. 4) Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą zostanie wykluczony. 5) Wadium w pieniądzu: a) wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Nowym Sączu, nr 75 1050 1722 1000 0023 5629 8246 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu PCFE.272.9.2015 Przetarg na kursy zawodowe w ramach projektu MKZM Pakiet ... b) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku zamawiającego; c) zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 6) Wadium w pozostałych formach dopuszczonych specyfikacją: a) oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji, o których mowa w ppkt. 3) lit. b) - e) należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zaleca, aby dokument poręczenia lub gwarancji nie był trwale połączony z ofertą z uwagi na konieczność jego zwrotu. b) wadium składane w tych formach musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej ostatecznemu terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą, c) w razie zawieszenia biegu terminu związania ofertą lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w ppkt 3) lit. b), c), d), e) albo zostanie przedłużony przez wykonawcę, albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 7) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, jednakże Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 9) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.malopolska.pl/pcfens
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach