Przetargi.pl
PCFE.272.62.2012 Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Mechanik pojazdów samochodowych I i II stopnia w ramach projektu pn. Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego

Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Barbackiego 89
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 547 67 36 , fax. 18 547 67 36
  • Data zamieszczenia: 2012-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich
    ul. Barbackiego 89 89
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 547 67 36, fax. 18 547 67 36
    REGON: 12109129100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PCFE.272.62.2012 Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Mechanik pojazdów samochodowych I i II stopnia w ramach projektu pn. Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu Mechanik pojazdów samochodowych I i II stopnia w ramach projektu pn. Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej, Umowa w sprawie Realizacji Projektu nr URP/SPPW/1.1/KIK/06. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Zajęcia (w tym egzamin) odbędą się w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 28.02.2013 r. Zamawiający może wydłużyć termin realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie uczestników projektu lub Zamawiającego. 2) Maksymalna liczba uczestników kursu wynosi 6 osób. Zamawiający utworzy jedną 6-osobową grupę. Przewiduje się możliwość zmniejszenia liczby uczestników do 4 osób w grupie. 3) Kurs obejmuje łącznie 200 godzin, w tym 80 godzin zajęć teoretycznych i 120 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. 4) Kurs obejmuje zajęcia z zakresu: a) Podstaw mechaniki samochodowej, b) Konstrukcji, montażu i demontażu układów pojazdów samochodowych, c) Obsługi i naprawy pojazdów samochodowych, d) Diagnostyki samochodu na poziomie podstawowym, e) Podstawowych zasad BHP. 5) Miejsce przeprowadzenia kursu - zajęć teoretycznych i praktycznych: Zespół Szkół Zawodowych w Grybowie, ul. Armii Krajowej 19, 33-330 Grybów 6) Zamawiający udostępnia bezpłatnie na potrzeby kursu sale szkoleniowe w Zespole Szkół Zawodowych w Grybowie, w tym w szczególności pracownię diagnostyki samochodowej wraz z wyposażeniem oraz salę dydaktyczną. 7) Wykonawca jest zobowiązany pokryć koszty zużycia mediów (prąd, gaz, ścieki, woda) podczas prowadzenia kursu w Zespole Szkół Zawodowych w Grybowie. Stawka ryczałtowa obejmująca koszt zużycia mediów wynosi: a) 20,00 zł + VAT za jedną godzinę zegarową zajęć przeprowadzonych w pracowni diagnostyki samochodowej, oraz b) 25,00 zł + VAT za jedną godzinę zegarową zajęć przeprowadzonych w sali dydaktycznej. 8) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić materiały zużywalne (w szczególności paliwo, płyn odrdzewiacz - penetrator, smar smarno - penetrujący, wazelinę techniczną WT 35, smar grafitowy, odrdzewiacz, penetrator, odtłuszczacz do hamulców i sprzęgieł, rozcieńczalnik nitro i zwykły, papier ścierny, benzynę ekstrakcyjną, itp.) niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych w taki sposób, aby uzyskać pożądany efekt kształcenia. 9) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom kursu ubezpieczenie NNW. 10) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odzież ochronną dla uczestników kursu. 11) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środki czystości potrzebne w trakcie realizacji zajęć praktycznych (m.in.: ręczniki papierowe, pastę BHP do rąk, worki na śmieci). 12) Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną liczbę uczestników. 13) Za uczestnika przeszkolonego uważa się uczestnika, który wziął udział w co najmniej 75% zajęć. Uczestnikowi przeszkolonemu wydaje się certyfikat o ukończeniu szkolenia. 14) Wykonawca opracuje Założenia Programowe. Dokument ma zawierać w szczególności cel kursu, jego przebieg, opis materiałów i środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji kursu, metody prowadzenia zajęć oraz wykaz literatury. Wykonawca podczas opracowywania dokumentu może korzystać z Repozytorium Modułowych Programów Nauczania i pakietów edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej zamieszczonych na stronie internetowej www.koweziu.edu.pl 15) Wykonawca opracuje Szczegółowy Program Nauczania z podziałem na liczbę godzin zajęć teoretycznych i praktycznych przypisanych do poszczególnych zagadnień wskazanych w ppkt 4). 16) Wykonawca opracuje materiały szkoleniowe na zajęcia teoretyczne i praktyczne (skrypt, prezentacje) i przedłoży Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 17) Wykonawca przeprowadzi zajęcia teoretyczne i praktyczne zgodnie ze sporządzonym harmonogramem (data i godzina), który zostanie ustalony wspólnie z Zamawiającym i uczestnikami kursu na spotkaniu organizacyjnym i zostanie przekazany w formie papierowej Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych od terminu spotkania organizacyjnego. Przy ustalaniu harmonogramu w pierwszej kolejności brane będą pod uwagę preferencje uczestników kursu. 18) Kurs ma zakończyć się egzaminem. Do egzaminu może przystąpić osoba, która uczestniczyła w co najmniej 75% zajęć. Wykonawca przekaże protokół z przebiegu egzaminu teoretycznego i praktycznego. 19) Wykonawca zapewni realizację kursu w sposób rzetelny, tak aby jak największa liczba uczestników zdała egzamin z pozytywnym rezultatem. 20) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia kursu z należytą starannością, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy i obowiązującymi przepisami. 21) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu, na którą składają się: a) program nauczania, b) listy obecności, c) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający: listę uczestników, wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych. 22) Wykonawca zobowiązuje się udzielać na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących stanu realizacji przedmiotu zamówienia (np. liczby osób uczestniczących w kursie - frekwencji na zajęciach). 23) Zamawiający zorganizuje spotkanie organizacyjne z uczestnikami kursu w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. W spotkaniu organizacyjnym bierze udział Wykonawca. Ostateczną listę uczestników kursu Zamawiający przekaże Wykonawcy 2 dni przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. 24) Zamawiający dostarczy uczestnikom teczkę, blok oraz długopis. 25) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia wśród uczestników kursu ankiety ewaluacyjnej na zakończenie zajęć oceniającej prowadzącego oraz organizację kursu. 26) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przez członków zespołu projektowego prawidłowego wykonania umowy przez Wykonawcę. 27) Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym załącznik specyfikacji 28) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pcfe.powiat-ns.pl/index.php?id=61
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach