Przetargi.pl
PCFE.272.60.2013 Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie kursu carvingu w ramach projektu pn.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 18 92 , fax. 18 262 18 92
  • Data zamieszczenia: 2013-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich
    ul. Kościuszki 3 3
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 262 18 92, fax. 18 262 18 92
    REGON: 12109129100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PCFE.272.60.2013 Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie kursu carvingu w ramach projektu pn.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie kursu carvingu wraz z egzaminem wewnętrznym dla 111 uczniów szkół ponadgimnazjalnych z terenu powiatu nowosądeckiego, w ramach projektu Nr WND-POKL.09.02.00-12.001/10 pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 2. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Zajęcia (w tym egzamin) odbędą się w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 16.12.2013 r. 2) Maksymalna liczba uczestników kursu wynosi 111 osób, w podziale na następujące grupy: a) Grupa 1: 13 uczniów z Zespołu Szkół w Łącku, b) Grupa 2: 13 uczniów z Zespołu Szkół w Łącku, c) Grupa 3: 10 uczniów z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Starym Sączu, d) Grupa 4: 10 uczniów z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Starym Sączu, e) Grupa 5: 10 uczniów z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Krynicy-Zdrój, f) Grupa 6: 10 uczniów z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Krynicy-Zdrój, g) Grupa 7: 10 uczniów z Powiatowego Zespołu Szkół w Muszynie Technikum w Złockiem, h) Grupa 8: 10 uczniów z Powiatowego Zespołu Szkół w Muszynie Technikum w Złockiem, i) Grupa 9: 13 uczniów z Zespołu Szkół Zawodowych w Grybowie, j) Grupa 10: 12 uczniów z Zespołu Szkół Zawodowych w Grybowie. Jeżeli zmniejszenie liczby uczestników nastąpi w trakcie pierwszych siedmiu dni trwania kursu, Zamawiający zastrzega sobie prawo kierowania na kurs dodatkowych osób celem uzupełnienia liczby uczestników do 111 osób. Jeżeli zmniejszenie liczby uczestników nastąpi po siódmym dniu trwania kursu, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną liczbę uczestników. 3) Wykonawca utworzy minimum 10 grup uczestników na zajęcia praktyczne. 4) Kurs obejmuje łącznie 45 godzin lekcyjnych zajęć (1 godzina lekcyjna = 45 minut) na każdego uczestnika, w tym: a) 2 godziny zajęć teoretycznych, b) 43 godziny zajęć praktycznych. 5) Tematyka zajęć musi obejmować w szczególności: a) Informacje o carvingu - historia, b) Prezentacja sprzętu do carvingu, c) Przygotowanie warzyw i owoców do obróbki, d) Wykonanie dekoracji z owoców, e) Wykonanie dekoracji z warzyw, f) Zastosowanie dekoracji i kompozycji w praktyce, g) Podstawowe zasady BHP. 6) Kurs ma zakończyć się egzaminem. Do egzaminu może przystąpić osoba, która uczestniczyła w co najmniej 75% zajęć. 7) Miejsce realizacji zajęć: a) Grupa 1 i Grupa 2: Zespół Szkół w Łącku, 33-390 Łącko 26, b) Grupa 3 i Grupa 4: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Starym Sączu, ul. Daszyńskiego 15, 33-340 Stary Sącz, c) Grupa 5 i Grupa 6: Zespół Szkół Ponadgimazjalnych w Krynicy-Zdroju, ul. Nadbrzeżna 3, 33-380 Krynica-Zdrój, d) Grupa 7 i Grupa 8: Powiatowy Zespół Szkół w Muszynie Technikum w Złockiem, Rynek 13, 33-370 Muszyna, e) Grupa 9 i Grupa 10: Zespół Szkół Zawodowych w Grybowie, ul. Armii Krajowej 19, 33-330 Grybów. Wykonawca nie ponosi żadnych kosztów wynajmu sal w w/w szkołach. Szkoły zapewnią tyle sal, ile grup uczestników zaplanowano w danej szkole. 8) Wykonawca zapewnia niezbędny sprzęt i urządzenia wymagane do należytego wykonania niniejszego zamówienia. 9) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przeprowadzenie badań lekarskich uczestników kursu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca ponosi koszty uzyskania niezbędnych zaświadczeń lekarskich przez uczestników. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oryginały zaświadczeń lekarskich najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć praktycznych dla danej grupy. Książeczki zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych uczestnicy zapewniają dla siebie we własnym zakresie. 10) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić materiały zużywalne (produkty, surowce) niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych. Zamawiający wymaga, aby kurs został przeprowadzony przy wykorzystaniu 5 rodzajów warzyw: rzodkiewka, cebula, por, cukinia, marchew oraz 5 rodzajów owoców: jabłko, mango, melon, arbuz, pomarańcza. Wykonawca może rozszerzyć wskazany powyżej katalog surowców według własnego uznania, w przypadku, gdy uzna, że wskazane surowce nie są wystarczające do zapewnienia realizacji zajęć w sposób atrakcyjny dla uczestników. 11) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odzież ochronną dla uczestników kursu. 12) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środki czystości potrzebne w trakcie realizacji zajęć praktycznych (m.in.: ręczniki papierowe, płyn do mycia naczyń, myjki, ściereczki bawełniane, worki na śmieci). 13) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom kursu ubezpieczenie NNW na kwotę 10 000,00 PLN. 14) Wykonawca przeprowadzi zajęcia teoretyczne i praktyczne zgodnie ze sporządzonym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć (podział na grupy, daty i godziny zajęć, tematyka zajęć), który zostanie ustalony wspólnie z Zamawiającym i uczestnikami kursu w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram będzie oznakowany logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz opatrzony informacją, że Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. Wzór harmonogramu stanowi Załącznik nr 4 do projektu umowy. Przy ustalaniu harmonogramu w pierwszej kolejności brane będą pod uwagę preferencje uczestników kursu. 15) Wszelkie zmiany harmonogramu zajęć Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu w formie pisemnej na co najmniej 3 dni przed planowanym terminem realizacji zajęć. Po akceptacji zmian przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania uczestników o dokonanych zmianach w harmonogramie. 16) W przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o tym fakcie najpóźniej w dniu, w którym miały odbyć się odwołane zajęcia. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni licząc od dnia, o którym mowa w zdaniu pierwszym, przedstawić do akceptacji Zamawiającego pisemną propozycję zmian w harmonogramie kursu uwzględniającą zajęcia, które się nie odbyły. 17) Wykonawca opracuje Program kursu z podziałem na liczbę godzin zajęć teoretycznych i praktycznych przypisanych do poszczególnych zagadnień wskazanych w ppkt 5. Przydział godzin do poszczególnych zagadnień określi Wykonawca bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu, tak, aby godziny zajęć przypadające na jednego uczestnika zostały wykorzystane w sposób najbardziej racjonalny. Program kursu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 18) Wykonawca opracuje materiały szkoleniowe na zajęcia teoretyczne (skrypty, prezentacje, itp.) i przedłoży Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić materiały szkoleniowe po 1 egzemplarzu dla każdego uczestnika kursu oraz 1 egzemplarz do dokumentacji prowadzonej przez Zamawiającego. 19) Wszystkie materiały opracowane przez Wykonawcę winny zostać oznakowane logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz opatrzone informacją, że Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. 20) Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą być prowadzone przez osobę/y posiadającą/e: a) odpowiednie wykształcenie oraz kwalifikacje umożliwiające przeprowadzenie kursu carvingu, b) praktyczne doświadczenie w aranżacji i dekoracji owoców i warzyw, c) ukończony kurs carvingu/nauczyciel przedmiotów zawodowych, d) przygotowanie pedagogiczne. Kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje wykładowców (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) zostaną dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. 21) Kurs ma zakończyć się egzaminem wewnętrznym z zakresu części teoretycznej i praktycznej. Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokół z przebiegu egzaminu. 22) Wykonawca zobowiązany jest wydać każdemu uczestnikowi kursu certyfikat potwierdzający udział w kursie, natomiast uczestnikom, którzy zdali egzamin odpowiednie zaświadczenie sporządzone wg wzoru przekazanego Wykonawcy po podpisaniu umowy. Dokumenty winny być oznakowane logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz opatrzone informacją, że Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. Dokumenty ponadto będą zawierać następujące informacje: nazwę kursu, ilość godzin, zakres tematyczny, termin realizacji kursu, a w przypadku zaświadczenia również informację o pozytywnym wyniku egzaminu. Wzór zaświadczenia i certyfikatu z logotypami Zamawiający prześle do Wykonawcy w formie elektronicznej. 23) Wykonawca zapewni realizację kursu w sposób rzetelny, tak aby jak największa liczba uczestników zdała egzamin z pozytywnym rezultatem. 24) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia kursu z należytą starannością, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy i obowiązującymi przepisami. 25) Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną liczbę uczestników. 26) Za uczestnika przeszkolonego uważa się uczestnika, któremu wydano certyfikat potwierdzający udział w kursie. 27) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu, na którą składają się: a) listy obecności - oznaczone logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz opatrzone informacją, że Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, b) dziennik zajęć zawierający: listę uczestników, wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych. 28) Wykonawca zobowiązany będzie udzielać na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących stanu realizacji przedmiotu zamówienia (np. liczby osób uczestniczących w kursie - frekwencji na zajęciach). 29) Po zakończeniu kursu Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów, w skład których wchodzą: a) dziennik zajęć - oryginał, b) listy obecności - oryginał, c) rozliczenie godzin zrealizowanych w trakcie kursu, uwzględniające dni, godziny oraz tematykę zrealizowanych zajęć, d) potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych - oryginał, e) potwierdzenie odbioru zaświadczeń - oryginał, f) potwierdzenie odbioru certyfikatów - oryginał, g) ksero certyfikatów o ukończeniu kursu potwierdzone za zgodność z oryginałem, h) ksero zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem, i) protokół z przebiegu egzaminu - oryginał, j) dokumentację fotograficzną z zajęć praktycznych (min. 10 zdjęć na grupę) - w formie elektronicznej (na płycie CD), k) kopie dokumentów potwierdzających upoważnienie do przetwarzania danych osobowych. Dane zawarte w powyższej dokumentacji powinny być ze sobą spójne. 30) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia wśród uczestników kursu ankiety ewaluacyjnej na zakończenie zajęć. 31) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przez członków zespołu projektowego Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce prawidłowego wykonania umowy przez Wykonawcę. Ewentualne nieprawidłowości Zamawiający wskaże Wykonawcy w formie pisemnej. 32) Wykonawca ma obowiązek gromadzenia i przechowywania dokumentów dotyczących realizacji zajęć, w tym dokumentów finansowych, do dnia 31 grudnia 2020 r. w sposób zapewniający dostępność oraz poufność. 33) Wykonawca ma zapewnić prawo wglądu Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia) oraz innym podmiotom uprawnionym w zakresie kontroli prawidłowej realizacji Projektu, we wszystkie dokumenty związane z realizacją zajęć w ramach Projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, przez cały okres ich przechowywania określony w ppk. 32). 34) Przedmiot zamówienia jest w całości finansowany ze środków publicznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pcfe.powiat-ns.pl/index.php?id=61
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach