Przetargi.pl
PCFE.272.32.2015 Zakup wyposażenia do pracowni gastronomicznej, pracowni mechanicznej oraz pracowni mechatroniki samochodowej w ramach projektu pn.: Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego i ustawicznego w Zespole Szkół Zawodowych w Grybowie

Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 18 92 , fax. 18 262 18 92
  • Data zamieszczenia: 2015-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich
    ul. Kościuszki 3 3
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 262 18 92, fax. 18 262 18 92
    REGON: 12109129100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PCFE.272.32.2015 Zakup wyposażenia do pracowni gastronomicznej, pracowni mechanicznej oraz pracowni mechatroniki samochodowej w ramach projektu pn.: Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego i ustawicznego w Zespole Szkół Zawodowych w Grybowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla pracowni gastronomicznej, pracowni mechanicznej oraz pracowni mechatroniki samochodowej w Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Grybowie w związku z realizacją projektu pn.: Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego i ustawicznego w Zespole Szkół Zawodowych w Grybowie, w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś priorytetowa 1. Warunki dla rozwoju społeczeństwa opartego na wiedzy, Działanie 1.1 Poprawa jakości usług edukacyjnych. Schemat B. Rozwój infrastruktury kształcenia ustawicznego oraz kształcenia zawodowego. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części (Pakietów): 1) Pakiet 1: Zakup sprzętu komputerowego i elektronicznego W ramach Pakietu 1 wykonawca dostarczy następujący sprzęt: a) laptop do pracowni gastronomicznej - 14 sztuk, b) drukarka do pracowni gastronomicznej - 1 sztuka, c) laptop do pracowni mechanicznej - 2 sztuki, d) telewizor do pracowni gastronomicznej - 2 sztuki. 2) Pakiet 2: Zakup wyposażenia pracowni gastronomicznej W ramach Pakietu 2 wykonawca dostarczy następujący sprzęt: a) kontakt grill (podwójny) - 1 sztuka, b) frytownica podwójna - 1 sztuka, c) kuchenka indukcyjna - 2 sztuki, d) kuchenka mikrofalowa - 2 sztuki, e) podgrzewacz GN1/1 - 2 sztuki, f) podgrzewacz z kociołkami - 2 sztuki, g) obieraczka do ziemniaków - 1 sztuka, h) maszynka do mielenia mięsa (wilk) - 2 sztuki, i) sokowirówka - 2 sztuki, j) młynek do kawy - 1 sztuka. 3) Pakiet 3: Zakup drobnego sprzętu gastronomicznego W ramach Pakietu 3 wykonawca dostarczy następujący sprzęt: a) pojemnik na odpady na kółkach - 10 sztuk, b) pojemniki GN - 1 komplet, c) termos - 2 sztuki, d) pojemnik termoizolacyjny GN1/1 - 1 sztuka, e) tablica suchościeralna magnetyczna szkolna - 3 sztuki, f) odbijak do krążków kawowych ? GN z kasetą - 1 sztuka. g) porcelana - 1 komplet, h) sztućce - 1 komplet, i) taca ekspozycyjna z uchwytami - 2 sztuki, j) taca ekspozycyjna śr. 480 mm wys. 60 mm - 4 sztuki, k) taca ekspozycyjna śr. 480 mm wys. 44 mm - 2 sztuki, l) taca ekspozycyjna GN1/1 - 2 sztuki, m) patera na owoce - 4 sztuki, n) patera do tortu - 2 sztuki, o) patera do tortu na podstawie - 2 sztuki, p) półmisek 360 x 250 mm - 4 sztuki, q) półmisek 420 x 290 mm - 4 sztuki, r) półmisek 254 x 183 mm - 6 sztuk, s) półmisek 302 x 202 mm - 6 sztuk, t) półmisek 348 x 233 mm - 6 sztuk, u) półmisek 392 x 262 mm - 6 sztuk, v) półmisek 448 x 300 mm - 6 sztuk, w) półmisek głęboki 250 x 125 x 50 mm - 6 sztuk, x) półmisek głęboki 350 x 165 x 60 mm - 6 sztuk, y) szkło - 1 komplet, z) termos stołowy 1,5l- 8 sztuk, aa) termos stołowy 2,0l- 8 sztuk. 4) Pakiet 4: Zakup wyposażenia pracowni mechanicznej W ramach Pakietu 4 wykonawca dostarczy następujący sprzęt: a) szlifierka stołowa 2-tarczowa przemysłowa - 1 sztuka, b) prasa z trzpieniem obrotowym - 1 sztuka, c) nożyce dźwigniowe - 1 sztuka, d) wiertarka udarowa - 1 sztuka, e) szlifierka kątowa - 1 sztuka, f) wiertarko - wkrętarka akumulatorowa - 1 sztuka, 5) Pakiet 5: Zakup wyposażenia pracowni mechatroniki samochodowej W ramach Pakietu 5 wykonawca dostarczy następujący sprzęt: a) zestaw panelowy: Podstawy elektroniki i elektrotechniki pojazdowej - 1 sztuka, b) zestaw panelowy: Oświetlenie pojazdu samochodowego - 1 sztuka, c) zestaw panelowy: Sensoryka systemów pojazdowych - 1 sztuka, d) zestaw panelowy: Układy zapłonowe pojazdu - 1 sztuka, e) stanowisko demonstracyjne ABS/ASR - regulacja siły hamowania - 1 sztuka, f) komputer diagnostyczny z aktualizacją dla szkół - 1 zestaw. 6) Pakiet 6: Zakup maszyn i urządzeń do pracowni mechanicznej W ramach Pakietu 6 wykonawca dostarczy następujący sprzęt: a) wiertarka stołowa - 1 komplet, b) wiertarka wieloczynnościowa - 1 komplet, c) tokarka uniwersalna typ 1 - 1 komplet, d) tokarka uniwersalna typ 2 - 1 komplet, e) frezarka konsolowa - 1 komplet, f) frezarka pozioma - 1 komplet, g) wiertarka promieniowa - 1 komplet. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: a) w przypadku składania oferty na Pakiet 1: 950,00 zł (słownie złotych: dziewięćset pięćdziesiąt 00/100), b) w przypadku składania oferty na Pakiet 2: 700,00 zł (słownie złotych: siedemset 00/100), c) w przypadku składania oferty na Pakiet 3: 800,00 zł (słownie złotych: osiemset 00/100), d) w przypadku składania oferty na Pakiet 4: 100,00 zł (słownie złotych: sto 00/100), e) w przypadku składania oferty na Pakiet 5: 4 100,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące sto 00/100), f) w przypadku składania oferty na Pakiet 6: 11 000,00 zł (słownie złotych: jedenaście tysięcy 00/100). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804/. 4) Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą zostanie wykluczony. 5) Wadium w pieniądzu: a) wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: Getin Noble Bank S.A., nr 46156000132150754500000016 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu PCFE.272.32.2015 Zakup wyposażenia do ZSZ w Grybowie, Pakiet ... b) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku zamawiającego; c) zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 6) Wadium w pozostałych formach dopuszczonych specyfikacją: a) oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji, o których mowa w ppkt 3) lit. b) - e) należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zaleca, aby dokument poręczenia lub gwarancji nie był trwale połączony z ofertą z uwagi na konieczność jego zwrotu. b) wadium składane w tych formach musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej ostatecznemu terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą, c) W razie zawieszenia biegu terminu związania ofertą lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w ppkt 3) lit. b), c), d), e) albo zostanie przedłużony przez wykonawcę, albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 7) Zwrot wadium następuje w trybie i na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 8) Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.malopolska.pl/pcfens
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach