Przetargi.pl
PCFE.272.25.2012 Dostawa materiałów biurowych i tonerów na potrzeby projektów realizowanych przez PCFE

Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Barbackiego 89
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 547 67 36 , fax. 18 547 67 36
  • Data zamieszczenia: 2012-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich
    ul. Barbackiego 89 89
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 547 67 36, fax. 18 547 67 36
    REGON: 12109129100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PCFE.272.25.2012 Dostawa materiałów biurowych i tonerów na potrzeby projektów realizowanych przez PCFE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i tonerów na potrzeby projektów realizowanych przez Zamawiającego. Na przedmiot zamówienia składają się: I) Projekt pn. Aktywnie w przyszłość: 1. Kasetki ze zszywkami do zszywacza Leitz 5502 -1 opakowanie; 2. Zestaw cienkopisów w etui - 1 etui; 3. Klipsy archiwizacyjne - 2 opakowania; 4. Etykiety samoprzylepne - 3 opakowania; 5. Koperty DL - 1500 sztuk; 6. Pudła archiwizacyjne - 100 sztuk; 7. Dziurkacz - 1 sztuka; 8. Przybornik na długopisy - 2 sztuki; 9. Zszywacz - 5 sztuk; 10. Temperówka metalowa - 5 sztuk; 11. Klej - 10 sztuk; 12. Karteczki samoprzylepne - 5 bloczków; 13. Skoroszyt plastikowy - 150 sztuk; 14. Korektor w długopisie - 5 sztuk; 15. Długopisy - 20 sztuk; 16. Ołówek automatyczny - 10 sztuk; 17. Zakreślacze - 6 opakowań; 18. Płyty CD - 100 sztuk; 19. Taśma dwustronna - 2 sztuki; 20. Pinezki na kołeczkach - 1 opakowanie; 21. Tusz do stempli gumowych i polimerowych - 2 sztuki; 22. Arkusze spisu z natury - 2 sztuki; 23. Breloczek na klucze - 20 sztuk; 24. Długopis metalowy - 3 sztuki; 25. Datownik - 1 sztuka; 26. Toner do urządzenia Kyocera FS 1028 MFP - 2 sztuki; 27. Bęben do urządzenia Kyocera FS 1028 MFP - 2 sztuki. II) Projekt pn.: Generacja 45+ atutem firmy - podnoszenie kwalifikacji zawodowych osób bezrobotnych powyżej 45 roku życia z terenów powiatów: nowosądecki, gorlicki, limanowski oraz Miasta Nowego Sącza: 1. Bęben do OKI B4545 - 1 sztuka; 2. Toner do Samsung ML 2010p - 3 sztuki; 3. Papier A4 - 35 ryz; 4. Tusz do stempli gumowych i polimerowych - 2 sztuki; 5. Pinezki na kołeczkach - 2 opakowania; 6. Długopis metalowy - 8 sztuk; 7. Arkusze spisu z natury - 2 sztuki; 8. Klipsy archiwizacyjne - 2 opakowania. III) Projekt pn.: Nowosądecka Akademia Samorządowa: 1. Tonery do drukarek Lexmark E260 - 3 sztuki; 2. Planer laminowany - 1 sztuka; 3. Zestaw markerów suchościeralnych z gąbką - 1 komplet. IV) Projekt pn.: Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju lokalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego: 1. Nożyczki - 5 sztuk; 2. Przekładki kartonowe - 5 opakowań; 3. Przybornik na długopisy - 1 sztuka; 4. Spray do czyszczenia monitorów - 1 sztuka; 5. Segregator biurowy - 20 sztuk; 6. Papier biurowy do drukarki A4 - 75 ryz; 7. Skoroszyt plastikowy - 40 sztuk; 8. Zszywacz - 4 sztuki; 9. Bloczki samoprzylepne - 10 bloczków; 10. Koperty - 1 opakowanie; 11. Długopisy - 15 sztuk; 12. Temperówka - 5 sztuk; 13. Zszywki cynkowane - 10 opakowań; 14. Dziurkacz - 2 sztuki; 15. Teczka - 6 sztuk; 16. Toner do drukarki Lexmark E260 dn - 5 sztuk; 17. Toner do drukarki Kyocera FS 1035 MFP - 1 sztuka; 18. Toner do urządzenia wielofunkcyjne Konica Minolta bizhub 283- 1 sztuka; 19. Długopis na sprężynce - 5 sztuk; 20. Pióro żelowe - 5 sztuk; 21. Temperówka - 2 sztuki; 22. Druki delegacji - 1 bloczek. V) Projekt pn.: Moja Natura - Powiatowy Program Edukacji Ekologicznej młodzieży szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z terenu powiatu nowosądeckiego: 1. Papier ksero A4 - 20 ryz; 2. Toner do drukarki Lexmark E260 dn - 1 sztuka. VI) Projekt pn.: Powiat Nowosądecki przyjazny pracownikom: 1.Przybornik na długopisy - 4 sztuki; 2.Kalkulator - 2 sztuki; 3.Długopisy - 40 sztuk; 4.Zestaw cienkopisów w etui - 3 etui; 5.Ołówek automatyczny - 20 sztuk; 6.Rysiki do ołówka - 2 opakowania; 7.Zakreślacze - 3 opakowania; 8.Zakładki indeksujące - 5 kompletów; 9.Karteczki samoprzylepne - 6 bloczków; 10.Gumka do mazania - 2 sztuki; 11.Spinacze - 2 opakowania; 12.Pinezki na kołeczkach - 1 opakowanie; 13.Klipsy biurowe - 3 opakowania; 14.Klipsy biurowe - 3 opakowania; 15.Klipsy biurowe - 3 opakowania; 16. Klipsy biurowe - 3 opakowania; 17.Magnesy do tablicy magnetycznej - 3 opakowania; 18.Magnesy do tablicy magnetycznej - 3 opakowania; 19.Zszywacz - 3 sztuki; 20.Zszywacz - 2 sztuki; 21.Zszywki cynkowane - 3 opakowania; 22.Zszywki cynkowane - 10 opakowań; 23.Rozszywacz - 2 sztuki; 24.Dziurkacz - 3 sztuki; 25.Szufladki na dokumenty - 4 sztuki; 26.Przekładki kartonowe - 5 opakowań; 27.Skoroszyt plastikowy - 40 sztuk; 28.Segregator biurowy - 20 sztuk; 29.Segregator biurowy - 10 sztuk; 30.Teczka - 15 sztuk; 31.Koszulki na dokumenty - 2 opakowania; 32.Papier biurowy do drukarki A4 - 5 ryz; 33.Tusz do pieczątek - 2 sztuki; 34.Szafka metalowa na klucze - 1 sztuka. 2) Zamawiane materiały biurowe i tonery, ich wymiary, charakterystyka wykonania, parametry oraz ilości zostały szczegółowo opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Miejsce realizacji dostawy: siedziba Zamawiającego. 4) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o planowanym terminie dostawy na 2 dni przed tym terminem. 5) Do obowiązków Wykonawcy należy również transport, załadunek, rozładunek oraz wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego. 6) Wykonawca jest zobowiązany do posortowania dostawy wg projektów. Materiały biurowe dostarczane w ramach danego projektu winny być oddzielnie zapakowane, a opakowanie/a winno zostać jednoznacznie i czytelnie opisane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pcfe.powiat-ns.pl/index.php?id=61
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach