Przetargi.pl
„PARK TRAMPOLIN”- zewnętrzny plac zabaw przy SZKOLE PODSTAWOWEJ nr 7 dla uczniów i okolicznych mieszkańców (LBO) w Legnicy

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2018-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „PARK TRAMPOLIN”- zewnętrzny plac zabaw przy SZKOLE PODSTAWOWEJ nr 7 dla uczniów i okolicznych mieszkańców (LBO) w Legnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego na terenie Szkoły Podstawowej nr 7 w Legnicy, ul. Polarna na działce nr 536 – własność Gminy Legnica. Zakres prac: - wykonanie nawierzchni z piasku na terenie placu zabaw - wykonanie nawierzchni mineralnej- żwirowej na terenie siłowni plenerowej - montaż urządzeń zabawowych: a) trampolina mała – 2 szt. b) trampolina duża – 3 szt. c) piramida linowa d) huśtawka podwójna ( jedno siedzisko płaskie i jedno typu bocianie gniazdo) - montaż urządzeń siłowni: a) wyciąg górny + pylon + krzesło b) biegacz + pylon + orbitrek c) prasa + pylon + wioślarz d) surfer + pylon + twister e) drabinka + pylon + podciąg nóg f) wyciąg górny i wyciskanie dla niepełnosprawnych - wykonanie nasadzenia drzew – 2 szt. - montaż elementów małej architektury: a) ławka – 4 szt. b) kosz na odpadki – 2 szt. c) stojak na rowery – 2 szt. d) tablica informacyjna z regulaminem – 1 szt. e) stół do gry w chińczyka – 1 szt. f) stół do gry w szachy – 1 szt. Szczegółowy zakres zamówienia – określa załączona dokumentacja – Rozdział 4 – SIWZ ( zawierający: Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), projekt zagospodarowania część działki oraz przedmiar robót), projekt umowy – Rozdział 3 . W przypadku robót budowlanych lub usług: wykaz osób wraz z przypisanymi im czynnościami niezbędnymi do realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy: a) Roboty ogólnobudowlane – robotnik budowlany, które przez wykonawcę lub podwykonawcę realizującego zamówienie muszą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę; wraz z opisanym/określonym sposobem dokumentowania zatrudnienia ww. wykazanych osób i określonymi uprawnieniami zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. Wykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania. Od dnia zawarcia umowy Wykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego do złożenia, oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących ww. czynności w zakresie realizacji zamówienia, zawierającego informacje o liczbie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w tym okresie) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3.000,00 PLN (słownie trzy tysiące złotych), Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do Instrukcji dla wykonawców; 4) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu placu zabaw lub wykonaniu siłowni zewnętrznej. Co najmniej jedno z tych zamówień winno obejmować wykonanie placu zabaw o pow. min. 200 m2 wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg wzoru - załącznik nr 3 do Instrukcji dla wykonawców, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty; 5) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru załącznika nr 4 do Instrukcji dla wykonawców; 6) oświadczenie, że wskazana w załączniku nr 4 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada ww. wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 (Dz. U. z 2017r. poz. 1332 – z późniejszymi zmianami) oraz że jest wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww. ustawy Prawo budowlane i jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przypisanej jej funkcji; 7) informacje, że osoba wskazana jako kierownik budowy posiada wymagane doświadczenie zawodowe tj. że była kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na 1 zadaniu polegającym na wykonaniu placu zabaw lub wykonaniu siłowni zewnętrznej - wg wzoru załącznika nr 4 do Instrukcji dla wykonawców; 8) oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do Instrukcji dla wykonawców; 6) gwarancja jakości Wykonawcy - wg załącznika nr 7 do Instrukcji dla wykonawców; 5) wykaz cen - wg załącznika nr 8 do Instrukcji dla wykonawcówi; 7) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg wzoru załącznika nr 9 do Instrukcji dla wykonawców; 8) wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz; 9) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 10) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust 2b w zakresie warunków określonych w pkt. V ppkt 1.3 Instrukcji dla wykonawcówi polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach