Przetargi.pl
Park Leonarda da Vinci na Gądowie Małym – etap II, WBO 2018 projekt nr 220 i WBO 2019 projekt nr 100.

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 50 00, , fax. 71 323 50 02
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33
    50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 50 00, , fax. 71 323 50 02
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Park Leonarda da Vinci na Gądowie Małym – etap II, WBO 2018 projekt nr 220 i WBO 2019 projekt nr 100.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach inwestycji przewiduje się zagospodarowanie działki nr 5/400, AM-3, obręb Gądów Mały zlokalizowanej pomiędzy ul. Drzewieckiego, Bajana i Hynka we Wrocławiu Teren inwestycji zajmuje powierzchnię ok. 8 810 m2 i obejmuje budowę ciągów pieszych o nawierzchni mineralnej, budowę placu zabaw wyposażonego w maszynę latająca inspirowaną twórczością Leonarda da Vinci, budowę podestu ze stali, budowę schodów betonowych prowadzących na istniejące wzniesienie, wykonanie pergoli, tunelu wierzbowego, dostawę i montaż małej architektury (ławki z oparciem, kosze na odpady, tablica z regulaminem, leżaki miejskie, domki dla zapylaczy), wykonanie nasadzeń zieleni oraz założenie trawników i łąk kwietnych. Powyższa inwestycja obejmuje również budowę oświetlenia, które znajduje się na działkach nr 5/400, 5/401, 5/402, 5/38, 5/398, AM-3, obręb Gądów Mały. W zakresie Wykonawcy jest pozyskanie terenu pod budowane oświetlenie, tj. dla dz. nr 5/402 (będącej w zarządzie ZZK), 5/401, 5/38 (będących w zarządzie ZDiUM) oraz dz. nr 5/398 (będącej w zarządzie SM „Piast”). Powyższa inwestycja nie obejmuje montażu 5 punktów oświetleniowych na dz. nr 5/398, a jedynie ułożenie kabla o odpowiedniej długości umożliwiającej podłączenie lamp. Inwestycja realizowana jest na podstawie Decyzji nr 2716/2019 z dnia 18.06.2019r. o pozwoleniu na budowę oraz Decyzji zamiennej nr 338/2020 z dnia 27.01.2020, gdzie główny ciąg komunikacyjny został już zrealizowany. Dodatkowo równolegle na terenie przyległym należącym do Spółdzielni Mieszkaniowej „Piast” prowadzone będą roboty budowlane nawiązujące zakresem do robót objętych przedmiotową inwestycją. Wobec powyższego wszelkie roboty należy prowadzić w koordynacji. W celu uporządkowania przestrzeni planuje się również wycinki drzew, który wchodzi w kolizję z inwestycją, wycinki sanitarne oraz zabiegi pielęgnacyjne na istniejącej zieleni. Na terenie planowanej inwestycji obowiązuje Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego (Uchwała nr L/1273/13 z dnia 28 listopada 2013 r.). Powyższa inwestycja znajduje się na obszarze objętym strefą OW ochrony konserwatorskiej i w sąsiedztwie zadokumentowanych stanowisk archeologicznych. Wobec powyższego wszelkie wykopy należy prowadzić pod stałym nadzorem archeologicznym i w razie konieczności ratowniczymi badaniami archeologicznymi metodą wykopaliskową zgodnie z Decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr 831/2019 z dnia 19.04.2019r. Wszystkie prace prowadzone na terenie inwestycji muszą być wykonywać sprzętem nie cięższym niż 5,5 tony. CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych w szczególności: a) ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych, b) tyczenie układu przestrzennego, c) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, d) zabezpieczenie drzew i krzewów na czas trwania robót budowlanych; Zabezpieczenie drzew należy wykonać zgodnie z Planem ochrony drzew przygotowanym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Plan ochrony drzew opracować mając na względzie Standardy ochrony drzew w Inwestycjach Wrocławia, dostępne na stronie internetowej Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu (http://www.zzm.wroc.pl/pl/dzialania_zzm,366.html), e) przygotowanie terenu – roboty związane z wycinką i pielęgnacją drzew, roboty ziemne (wywóz gruzu, profilowanie i zagęszczanie podłoża), f) budowa nawierzchni: • nawierzchnia mineralna przepuszczalna: - warstwa ścieralna – odsiewki z przemiału jasnych skał fr. 0/8 stabilizowane mechanicznie - grubość ok. 3cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm - grubość 15cm, - warstwa filtracyjna z piasku – grubość 10cm, • nawierzchnia podestu ze stali w kształcie trapezu - podest z kraty pomostowej ocynkowanej ogniowo mocowany do belek z dwuteownika kotwionego do stóp fundamentowych z betonu, - wymiary: podstawa 3,99 i 6,92 m, wysokość 12,69 m, • nawierzchnia bezpieczna z piasku pod plac zabaw: - piasek kopalniany z ziaren mineralnych 0,2/2mm płukany bez cząstek mułu i gliny – grubość 30cm, - geotkanina, g) budowa pergoli, tuneli wierzbowych oraz schodów betonowych, h) budowa oświetlenia: • dostawa i montaż słupów wraz z oprawami oświetleniowymi – 28 szt., • dostawa i montaż opraw oświetleniowych na ścianie – 2 szt., • ułożenie kabla zasilającego, • układanie rur osłonowych, • rozdzielnica elektryczna oświetlenia terenu, i) wyposażenie terenu: • dostawa i montaż urządzeń na plac zabaw: - urządzenie maszyna latająca – 1 szt., • dostawa i montaż małej architektury: - ławka z oparciem - 25 szt., - leżaki – 3 szt., - kosz na odpady – 8 szt., - domki dla zapylaczy – 5 szt., - tablica z regulaminem – 1 szt., - tablica informacyjna – 1 szt. CZĘŚĆ II : wykonanie prac ogrodniczych, w szczególności polegających na: a) pielęgnacji istniejących drzew, b) wycince drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, c) przygotowaniu terenu pod nasadzenia i założenie trawników oraz łąk kwietnych (np. orka glebogryzarką, wymiana gleby rodzimej), d) wykonaniu nasadzeń drzew: • daglezja zielona (obwód 14-16 cm) – 4 szt., • lipa drobnolistna (obwód 30-35 cm) – 6 szt., • grab pospolity (obwód 14-16 cm) – 7 szt., e) obsadzeniu kwietników roślinami: • bluszcz pospolity – 288 szt., • akebia pięciolistkowa – 11 szt., f) korowaniu nasadzeń, g) założeniu trawników – ok. 1 400m2, h) założeniu łąk kwietnych: • typ A miodna – 320 m2, • typ B leśno – parkowa – 3 100m2. Powyższe roboty i prace należy wykonać zgodnie z zakresem przewidzianym w etapie I przedstawionym w projekcie wykonawczym. Załączone do przetargu przedmiary służą do celów poglądowych. Do wyliczenia prawidłowej kwoty ofertowej należy wziąć pod uwagę wszystkie materiały załączone do przetargu. CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni: wykonanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) liczonych od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu zamówienia, polegającej na: a) dla trawnika: - koszenie trawników raz w miesiącu wegetacji (od kwietnia do października), w czasie suszy ograniczając koszenie - koszenie łąki 1-2 razy w roku – na przełomie sierpnia i września oraz opcjonalnie czerwcu/lipcu. - nawożenie trawnika, - wałowanie trawnika, - piaskowanie trawnika, - napowietrzanie trawnika, - renowacja (usuwanie ubytków poziomych i przedepta), b) dla drzew, krzewów, bylin, pnączy: - cięcie kształtujące pokrój roślin, - cięcie pielęgnacyjne roślin, - pielęgnacja kwietników, - zabezpieczenie na zimę (dotyczy krzewów wrażliwych na mróz), - dosadzenie uzupełniające materiału roślinnego, w miejsce uschniętych i zniszczonych roślin, - uzupełnienie kory na rabatach i w misach min. 2 razy w roku, c) w trakcie prowadzonej pielęgnacji dla wszystkich form zieleni: - regularne i obfite podlewanie szczególnie w okresach suszy letniej, - nawożenie i regularne oględziny ich stanu zdrowotnego nasadzonych roślin wraz z przeglądami mis wokół drzew i stanu ich wiązań i palików zgodnie dokumentacja projektową, - utrzymanie terenu zieleni w czystości (grabienie wiosenne i jesienne: liści, gałęzi, suchej trawy – dotyczy całej powierzchni objętej opracowaniem), - bieżące wywożenie urobku (biomasy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium: 8 200,00 zł 2. Szczegółowe formy wniesienia wadium określa SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oświadczenie o grupie kapitałowej stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach