Przetargi.pl
Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia - modernizacja budynku przy ul. ks. Ziemowita 12 - Inżynier Kontraktu

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2020-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia - modernizacja budynku przy ul. ks. Ziemowita 12 - Inżynier Kontraktu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pn. "Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia - modernizacja budynku przy ul. ks. Ziemowita 12 - Inżynier Kontraktu" jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, tj. świadczenie usług polegających na: a) pełnieniu nadzoru nad realizacją robót budowlanych, b) zarządzaniu inwestycją, c) przygotowaniu rozliczenia końcowego zadania, d) pełnieniu nadzoru w okresie gwarancji i rękojmi dla zrealizowanych robót budowlanych, dla zadania inwestycyjnego pn. "Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia - modernizacja budynku przy ul. ks. Ziemowita 12", w zakresie zgodnym ze "Szczegółowym zakresem prac Inżyniera Kontraktu" (ZAŁĄCZNIK NR 11 do SIWZ, załącznik nr 1 do umowy) oraz ofertą Inżyniera Kontraktu (ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ - wzór formularza oferty, załącznik nr 7 do umowy), z zastrzeżeniem § 1 ust. 3 umowy, której wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2. Inżynier Kontraktu będzie działał w zakresie uprawnień i obowiązków wynikających z umowy, której wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ, oraz aktualnych przepisów prawa, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333). 3. Szczegółowy zakres prac Inżyniera Kontraktu został określony w ZAŁĄCZNIKU NR 11 do SIWZ (załączniku nr 1 do wzoru umowy) z uwzględnieniem wymagań określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (załączniku nr 2 do wzoru umowy), opracowanej na potrzeby postępowania prowadzonego pod nazwą: "Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia - modernizacja budynku przy ul. ks. Ziemowita 12 - Inżynier Kontraktu", wraz z jej ewentualnymi modyfikacjami i udzielonymi odpowiedziami na zapytania do SIWZ. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania inwestycyjnego został określony w ogłoszeniu o zamówieniu pn. "Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia - modernizacja budynku przy ul. ks. Ziemowita 12", dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gliwicach: https://bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne/zamowienie/10789 - wraz ze wszystkimi modyfikacjami wprowadzonymi w trakcie ww. postępowania o udzielenie zamówienia oraz udzielonymi odpowiedziami na zapytania do SIWZ, oprócz modyfikacji opublikowanej w dniu 21.08.2020 r. dotyczącej wyłączenia z realizacji robót budowlanych wykonania systemu audio-video w sali kameralnej i sali koncertowej. 5. Zamawiający przewiduje, że zakres robót budowlanych będzie realizowany przez co najmniej dwóch Wykonawców. 6. Uwagi dotyczące formularza cenowego oraz harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowego usługi Inżyniera Kontraktu: 1) Inżynier Kontraktu jest zobowiązany załączyć do oferty formularz cenowy wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 2) Przy wypełnianiu formularza cenowego należy posiłkować się "Harmonogramem terminowo-rzeczowo-finansowym usługi Inżyniera Kontraktu" (wzór o treści ZAŁĄCZNIKA NR 10 do SIWZ), w którym zawarte będzie szczegółowe zestawienie płatności wynagrodzenia Inżyniera Kontraktu. 3) Przed zawarciem umowy Inżynier Kontraktu, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu (zaakceptowany wcześniej przez Zamawiającego) "Harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy usługi Inżyniera Kontraktu", sporządzony wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ, zgodny z formularzem cenowym. Po zawarciu umowy z Wykonawcą robót budowlanych dane dla okresu wykonywania robót budowlanych i okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane zostaną przeliczone i dostosowane do umowy na realizację robót budowlanych, zgodnie z postanowieniami zawartymi w § 3 ust. 2/§ 3* ust. 2 umowy (wzór umowy - ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ). * dotyczy transakcji, w wyniku których podatek VAT zobowiązany będzie rozliczyć Zamawiający 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia uwag do ww. harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowego usługi Inżyniera Kontraktu. Wymagany okres gwarancji: nie dotyczy Wymagany okres rękojmi: nie dotyczy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, - wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.6)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach