Zespół Opieki Zdrowotnej w Ropczycach ogłasza przetarg
- Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 54
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2218616 , fax. 017 2218929
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 54 54
39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
tel. 017 2218616, fax. 017 2218929
REGON: 69069211800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozropczyce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pakiet I Odczynniki do hematologii wraz z dzierżawą aparatu 5 DIFFF na okres 18 miesięcy Pakiet II Odczynniki do analizatora Rapidlab 348 (gazometria) na okres 2 lat Pakiet III Drobny jednorazowy sprzęt laboratoryjny na okres 2 lat Pakiet IV Odczynniki do analityki ogólnej, barwniki hematologiczne oraz szybkie testy diagnostyczne na okres 2 lat - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet I Odczynniki do hematologii wraz z dzierżawą aparatu 5 DIFFF na okres 18 miesięcy Pakiet II Odczynniki do analizatora Rapidlab 348 (gazometria) na okres 2 lat Pakiet III Drobny jednorazowy sprzęt laboratoryjny na okres 2 lat Pakiet IV Odczynniki do analityki ogólnej, barwniki hematologiczne oraz szybkie testy diagnostyczne na okres 2 lat - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. b) Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. c) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. d) Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. e) Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące oświadczenia: 1). Oświadczenie o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ: 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3). Koncesję, zezwolenie, lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej (zamówieniem) II. Pozostałe dokumenty: 1. Formularze ofertowe ściśle według wzorów zamawiającego. 2. Dokumenty określone w załączniku do niniejszej SIWZ 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4. Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej. 5. Parafowany projekt umowy 6. Deklaracja zgodności CE dla oferowanego asortymentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozropczyce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników laboratoryjnych oraz dzierżawa analizatora do badań z zakresu koagulologii.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i dostawy odczynników, materiałów eksploatacyjnych i zużywalnych, kalibratorów, kontroli do wykonania badań immunochemicznych połączony z dzierżawą 2 sztuk klimatyzatorów przez okres trwania umowy oraz dzierżawą 2 sztuk analizatorów immunochemicznych o średniej i dużej wydajności.
Dodano: 2016-07-18 - dostawa odczynników, kalibratorów, akcesoriów dla Zakładu Analityki i Mikrobiologii SPZOZ w Sanoku.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawę odczynników oraz szkła laboratoryjnego dla jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego
Dodano: 2016-07-13 - Zakup i dostawy odczynników do badania funkcji płytek połączony z dzierżawą aparatu oraz zakup i dostawy odczynników do oznaczania leku infliksimab z wykorzystaniem czytnika Quantum Blue będącego własnością szpitala.
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa odczynników, wzorców oraz materiałów pomocniczych dla Laboratorium WIOŚ w Rzeszowie
Dodano: 2016-06-29 - Zakup i dostawy testów paskowych do czytnika LabU Reader plus będącego własnością szpitala połączony z dzierżawą automatycznego systemu do badania właściwości fizykochemicznych i osadu moczu, dzierżawą półautomatycznego analizatora osadu moczu, dzierżawą mikroskopu z ciemnym polem, zakupem artykułów zużywalnych, materiałów kontrolnych.
Dodano: 2016-06-22 - dostawę odczynników, kalibratorów, akcesoriów dla Zakładu Mikrobiologii SPZOZ w Sanoku.
Dodano: 2016-06-17 - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, CZĘŚCI DO KALIBRACJI, KONTROLI ORAZ POZOSTAŁYCH MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH NIEZBĘDNYCH DO EKSPLOATACJI ANALIZATORA BIOCHEMICZNEGO WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA BIOCHEMICZNEGO Znak sparwy: SZP/380/18/2016
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych z zakresu immunochemii wraz z dzierżawą analizatora głównego, analizatora do badań cito i drukarki sieciowej
Dodano: 2016-06-07