Przetargi.pl
P/1/2013 DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DLA OŚRODKA WCZESNEJ INTERWENCJI NEURORADIOLOGICZNEJ

Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ogłasza przetarg

  • Adres: 45-221 Opole, ul. Wodociągowa 4
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 5414100 , fax. 077 5414237
  • Data zamieszczenia: 2013-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi
    ul. Wodociągowa 4 4
    45-221 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 5414100, fax. 077 5414237
    REGON: 00029430300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    P/1/2013 DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DLA OŚRODKA WCZESNEJ INTERWENCJI NEURORADIOLOGICZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu jednorazowego dla Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ z podziałem na 12 pakietów: 1) Pakiet nr 1 - Zestaw do wykonywania badań diagnostycznych oraz wewnątrznaczyniowych zabiegów neuroradiologicznych, 2) Pakiet nr 2 - Zestaw do wykonywania badań diagnostycznych i specjalistycznych zabiegów wewnątrznaczyniowych OUN i zwężeń tętnic szyjnych wewnętrznych, 3) Pakiet nr 3 - Zestaw do wykonywania wysokospecjalistycznych zabiegów neuroradiologicznych wewnątrznaczyniowych i usuwania ciał obcych ze światła naczyń, 4) Pakiet nr 4 Zestaw do wykonywania badań diagnostycznych w zakresie naczyń mózgowia, 5) Pakiet nr 5 - Zestaw do wykonywania wewnątrznaczyniowych zabiegów zwężeń tętnic szyjnych wewnętrznych, 6) Pakiet nr 6 - Zestaw do zabiegów plastyki tętnic, 7) Pakiet nr 7 - Drobny sprzęt do zabiegów neuroradiologicznych, 8) Pakiet nr 8 - System udrażniania tętnic mózgowych, 9) Pakiet nr 9 - cewnik specjalistyczny, 10) Pakiet nr 10 - igły specjalistyczne typu SURFLO, 11) Pakiet nr 11 - stenty wewnątrznaczyniowe pokrywane, 12) Pakiet nr 12 - specjalistyczne mikronarzędzia do dostępu mózgowego. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: - Ustawie z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010r Nr 107 poz. 679 ), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2010r Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2011r Nr 16, poz. 74), - Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 22 września 2010 r. w sprawie znaku CE (Dz. U. 2010, nr 186, poz. 1252, - Dyrektywie 2007-47-EC z 21.09.2007 zmieniającej Dyrektywę 93-42-EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia-Zgłoszenia -Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679, art. 58, 59, 60 oraz 134). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe i techniczne, ilościowe z rozbiciem na pakiety, w których wyróżniono poszczególne pozycje asortymentowe ww. sprzętu. 4. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od przyszłych potrzeb Zamawiającego a w przypadku pakietów nr 6,9 i 11 Zamawiający zastrzega sobie nawet całkowity brak pobrania sprzętu z uwagi na incydentalność tego typu zabiegów (prawo opcji). Powyższe reguły prawa opcji uzależnione są również od zawarcia kontraktu z NFZ i jego kontynuacji w roku 2013 i w roku 2014, a związanego z refundacją kosztów wykonywanych zabiegów naczyniowych w OŚRODKU WCZESNEJ INTERWENCJI NEURORADIOLOGICZNEJ. Z uwagi na to faktycznie zamówione ilości stanowić będą rzeczywiste zapotrzebowanie na sprzęt jednorazowy przeznaczany do implantacji, diagnostyki i zabiegów dla pacjentów, zgodnie z zawartym w 2013 r. i 2014r. kontraktem z NFZ. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zrealizowania umowy poniżej wartości na którą zostanie zawarta z zachowaniem ww. reguł. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje również ciągłe zapewnianie instrumentarium do wykonywania zabiegów, wyposażenie depozytu-magazynu wg zamówienia, a także wszystkich innych materiałów z każdego rodzaju, które będą dostarczone i uzupełniane niezwłocznie po wykonanym zabiegu i zgłoszeniu zużycia z depozytu przez uprawnionego pracownika Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej Minimalny stan magazynowo-depozytowy zostanie ustalony z Kierownikiem Zakładu Radiologii po zawarciu umowy -komisowej- (dotyczy pakietów, dla których w rozdz. XIX SIWZ, w tabeli podano wzór umowy wg załącznika nr 2a). Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu wskazanego przez Kierownika Zakładu Radiologii w zakresie obsługi sprzętu oferowanego w ramach pakietów: 1, 2, 3 , 4, 5, 6, 8, 9, 11 i 12 przed pierwszym jego użyciem. 6. Wspólny słownik CPV: 33.14.12.00 - 2 cewniki, 33.14.23.26-1 igły do procedur radiologicznych, 33.14.16.25-7 - zestawy diagnostyczne, 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 8. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zaoferowaniu innego sprzętu niż podany w Załączniku nr 1A pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów takich jak np. materiał z którego jest wykonany, długość, średnica, kompatybilność nie gorszych niż określone w tym załączniku i spełniające inne wymagania opisane w przedmiocie zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga na etapie złożenia ofert stosownych dokumentów, uwiarygodniających, że zaoferowany asortyment lekowy jako równoważny, co nie wyklucza możliwości Zamawiającego do zażądania na etapie udzielania przez Wykonawcę ewentualnych wyjaśnień co do treści złożonej oferty, dokonywania odpowiednich przeliczeń matematycznych ilości, objętości w ofercie, itp. Złożone przez Wykonawcę dokumenty poświadczające o równoważności jego oferty będą podlegały ocenie przez Kierownika Radiologii, który sporządzi stosowną opinię. Na etapie badania ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania próbek sprzętu oferowanego jako równoważny, do próbnego wykorzystania celem oceny jego jakości i równoważności. W RAMACH RÓWNOWAZNOŚCI OFERTY: - Wykonawcy mogą zaoferować produkty w opakowaniach o wielkości zbliżonej do wskazanej przez Zamawiającego, a ilość opakowań odpowiednio przeliczyć, tak aby ogólna ilość danej pozycji była zgodna z SIWZ. Przy czym zaoferowane opakowanie może być mniejsze niż podane przez Zamawiającego, lub większe, ale większe tylko o max. do 25 procent produktu. Dokonując odpowiedniego przeliczenia Wykonawca skreśla ilość i wielkość opakowania (liczebność) podaną przez Zamawiającego i nadpisuje wyliczone wielkości. Zamawiający nie wymaga zaokrąglania wyliczonej ilości do pełnego opakowania. Wyliczoną wielkość należy podać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Skreślenia wynikające z przeliczeń należy parafować. Dopuszcza się również wydruk załącznika nr 1 A - formularza cenowego, po dokonaniu zmian wynikających z przeliczenia wielkości opakowania. Pod pojęciem -odpowiednie przeliczenie- należy rozumieć wynik uzyskany w rozwiązaniu proporcji zgodnie z tzw. regułą trzech, która stanowi, że jeśli dane są trzy wyrazy w proporcji, to czwarty można wyliczyć posługując się wzorami np. d = a x b : c, gdzie a- liczebność opakowania Zamawiającego, b - ilość opakowań. Zamawiającego, c- liczebność opakowania Wykonawcy, natomiast d - niewiadoma ilość opakowań Wykonawcy, - oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego, czyli o wszystkich parametrach-cechach nie gorszych niż te określone w SIWZ, może jednak posiadać dodatkowe -lepsze cechy- - Wykonawca, aby nie zawyżać sztucznie wartości oferty, ma możliwość wyceny asortymentu np. strzykawek w jednostkach miary 100 szt. jako zwyczajowej jednostce handlowej z odpowiednim przeliczeniem ilości zamawianej, a przeliczona pozycja ma być wyraźnie zaznaczona w ofercie. 9. Wykonawca gwarantuje okres ważności sprzętu wynoszący min 12 m-cy od daty dostarczenia. 10. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 pakietów. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na wszystkie 12 pakietów, jak i każdy wybrany przez siebie pakiet. 11.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7 Prawa. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający, nie zastrzega, że któraś część zamówienia lub całość nie może być powierzona podwykonawcom. Oświadczenie o podwykonawstwie zawarte jest w pkt. 16 formularza - Oferta Przetargowa stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331412002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach