Przetargi.pl
Adaptacja i przebudowa zabytkowego spichlerza w Ujeździe na targowisko stale

Gmina Ujazd ogłasza przetarg

  • Adres: 47-143 Ujazd, ul. Sławięcicka 19
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4048750,4048757,4048757 , fax. 0-77 4637081
  • Data zamieszczenia: 2013-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ujazd
    ul. Sławięcicka 19 19
    47-143 Ujazd, woj. opolskie
    tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, fax. 0-77 4637081
    REGON: 53141329000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja i przebudowa zabytkowego spichlerza w Ujeździe na targowisko stale
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont, przebudowa , rozbudowa i adaptacja istniejącego budynku zabytkowego spichlerza zlokalizowanego w Ujeździe z przeznaczeniem na targowisko miejskie wraz z realizacją niezbędnych elementów infrastruktury technicznej w Ujeździe przy ul. Piotra Skargi 3. W zakres zamowienia wchodzą roboty budowlano- remontowe prowadzone pod nadzorem konserwatorskim , natomiast roboty ziemne są prowadzone pod nadzorem archeologicznym i obejmują : 1) Wykonanie remontu izolacji pionowych ścian fundamentowych i piwnicznych , 2) Remont sklepienia łukowego nad kondygnacją piwnicy, 3) Remont ścian zewnętrznych, 4) Remont pokrycia dachowego oraz ocieplenie połaci dachowych, 5) Remont obróbek blacharskich oraz elementów odwodnienia dachu, 6) Remont ( wymiana , wykonanie elementów brakujących ) w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, 7) Wykonanie nowego stropu między-kondygnacyjnego w technologii współczesnej z wykorzystaniem istniejących elementów drewnianych z istniejących stropów drewnianych przeznaczonych do demontażu, 8) Remont stropu drewnianego w poziomie poddasza wraz remontem i uzupełnieniem istniejących elementów konstrukcji drewnianej dachu, 9) Wykonanie przebudowy stropu nad piwnicą, 10) Wykonanie wyposażenia instalacyjnego ( instalacja c.o, wodno-kanalizacyjna, elektryczna, wentylacja grawitacyjna 11) Wykonanie lekkich elementów ścianek wewnętrznych związanych z docelowym podziałem pomieszczeń 12) Rozbiórka wtórnej przybudówki do budynku ( komórki gospodarcze), 13) Rozbiórka fragmentu murowanego ogrodzenia 14) Wykonanie rozbudowy obiektu o elementy konstrukcji pionowej , pomieszczenia techniczne i higieniczno-sanitarne, 15) Wykonanie elementów zagospodarowania terenu ( nawierzchnie utwardzone , elementy małej architektury) 16) Wykonanie elementów infrastruktury technicznej i uzbrojenia terenu. 18) Modernizacja kotłowni w budynku przy ul. Piotra Skargi 1 Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl., wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. 3) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 4) Projekt i organizację ruchu oraz oznakowanie budowy. 5) Remonty i naprawę (odtworzenie) zniszczonej nawierzchni drogowej 6) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Składowisko Odpadów lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. 7) Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2013-01-31 przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Ujazd nr konta 24 8907 1021 2003 0006 3470 0004, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania, muszą również posiadać w swojej treści obowiązkowy zapis, że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ,w innym przypadku nie będą uznawane, oraz, że wypłata wadium nastąpi bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt. b-ezostaje złożone w oryginale w kasie Zamawiającego a pokwitowanie złożenia w kasie załączone powinno być do oferty. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 1, ust. 1a, ust. 2 i ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. W razie wpłaty wadium w drodze przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego o zachowaniu terminu wadium decyduje uznanie kwotą wadium rachunku bankowego Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujazd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach