Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 48-200 Prudnik, ul. Szpitalna 14
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4067800, 0608492885 , fax. 077 4067800
- Data zamieszczenia: 2009-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 14 14
48-200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 077 4067800, 0608492885, fax. 077 4067800
REGON: 53244846700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa różnych materiałów medycznych jedorazowego użytku niezbędnych w procesie leczenia pacjentów, którym udzielane są świadczenia zdrowotne w placówkach Zamawiającego. W skład materiałów wchodzą m.in. strzykawki, kaniule, dreny, rękawice, materiały do sterylizacji, ostrza, rurki intubacyjne, bielizna itp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331412002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: - podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu; - nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy; podmiot posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia lub przedstawi oświadczenie pisemne innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. - podmiot znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2. Oferent musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie dokumentów złożonych przez oferenta w ofercie na zasadzie spełnia/ nie spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Oferent winien złożyć (na załączniku Nr II do siwz) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, oraz dokumenty, o których mowa poniżej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (Za dostawę odpowiadającą wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna taką dostawę, której wartość (netto) była większa lub równa 80% wartości oferty netto; za dostawę odpowiadającą rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna taką, podczas realizacji której wykonywano dostawy dla jednostek służby zdrowia w zakresie materiałów jednorazowego użytku) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, c) oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U z 2007 Nr 223 poz. 1655) - załącznik nr II, d) oświadczenie Oferenta, że oferowany przez niego asortyment posiada wszelkie dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami dopuszczającymi go do obrotu na polskim rynku i w przypadku wystąpienia takiej potrzeby zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzające takie dopuszczenie, e) w przypadku składania oferty na VII, VIII część zamówienia należy załączyć dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów minimalnych, f) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego oferent zobowiązany będzie do załączenia do oferty próbek - w ilościach wskazanych w szczegółowych formularzach ofertowych stanowiących załącznik do SIWZ. Dostarczenie próbek dotyczy tylko tych części, na które oferent składa ofertę i które zostały wskazane jako wymagane do załączenia, (celem weryfikacji jest zgodność z wymaganiami) próbki powinny być opisane ze wskazaniem zadania przetargowego i numeru pozycji. Dodatkowo wymagane jest dołączenie spisu próbek.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyrobów medycznych do dróg moczowych
Dodano: 2014-02-17 - DLG.39.394/14 Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Stacji Dializ oraz Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Dodano: 2014-01-17 - Dostawa cewników do wkłuć centralnych, kaniul dotętniczych oraz ramp trójdrożnych
Dodano: 2013-06-05 - Dostawa cewników do wkłuć centralnych
Dodano: 2013-04-30 - P/5/2013 DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DLA OŚRODKA WCZESNEJ INTERWENCJI NEURORADIOLOGICZNEJ
Dodano: 2013-02-19 - P/3/2013 DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DLA OŚRODKA WCZESNEJ INTERWENCJI NEURORADIOLOGICZNEJ
Dodano: 2013-01-30 - P/1/2013 DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DLA OŚRODKA WCZESNEJ INTERWENCJI NEURORADIOLOGICZNEJ
Dodano: 2013-01-10 - DLG.39.294.2/12 Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Stacji Dializ oraz Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Dodano: 2012-12-31