Przetargi.pl
Oznakowanie pionowe dróg kategorii powiatowej na terenie powiatu legionowskiego w zakresie: część 1 – Zakupu oraz dostawy znaków drogowych, słupków do znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu; część 2 – Utrzymania oznakowania pionowego.

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
  • Data zamieszczenia: 2020-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
    REGON: 13269858000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oznakowanie pionowe dróg kategorii powiatowej na terenie powiatu legionowskiego w zakresie: część 1 – Zakupu oraz dostawy znaków drogowych, słupków do znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu; część 2 – Utrzymania oznakowania pionowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) oferta częściowa nr 1 – zakup oraz sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego, na podstawie jednorazowych zleceń, znaków drogowych pionowych, słupków do znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, według zaoferowanych cen, zgodnie z poniższym: a) znaki drogowe muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r., w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311), b) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć produkt pełnowartościowy, pozbawiony wad oraz nieuszkodzony podczas transportu; c) dostawa zamówienia odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność; d) przewidywane ilości znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu stanowiących przedmiot zamówienia przedstawiają się następująco: Znaki drogowe: typu A - 750mm PRZEWIDYWANE ZAPOTRZEBOWANIE 20 szt. FOLIA GENERACJI I; typu A-7 - 750mm PRZEW. ZAPOT. 15 szt. FOLIA GEN. II; typu B i C - 800mm PRZEW. ZAPOT. 25 szt. FOLIA GEN. I; typu B-20 - 800mm PRZEW. ZAPOT. 8 szt. FOLIA GEN. II; typu D - 600mm x 600mm PRZEW. ZAPOT. 30 szt. FOLIA GEN. I; typu D-6 - 600mm x 600mm PRZEW. ZAPOT. 25 szt. FOLIA GEN. II; typu D-6 fluorescencyjny (znak D-6 na żółtym tle) - 600mm x 600mm PRZEW. ZAPOT. 8 szt. FOLIA GEN. II; typu D42/D43 - 1200mm x 530mm PRZEW. ZAPOT. 12 szt. FOLIA GEN. I; typu E (tablica miejscowości) PRZEW. ZAPOT. 3 m2 FOLIA GEN. I; tablice i tabliczki do znaków: T PRZEW. ZAPOT. 2 m2 FOLIA GEN. I; E, F, U PRZEW. ZAPOT. 2 m2 FOLIA GEN. I; E dwustronne PRZEW. ZAPOT. 2 m2 FOLIA GEN. I; POZOSTAŁE ELEMENTY BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO: Uchwyt uniwersalny do znaku - uniwersalny PRZEW. ZAPOT. 250 szt.; Słupek WYMIAR Ø60mm – długość 2,0 m.b. PRZEW. ZAPOT. 30 szt.; Słupek WYMIAR Ø60mm – długość 3,5 m.b. PRZEW. ZAPOT. 275 szt.; Słupek WYMIAR Ø60mm – długość 4,5 m.b. PRZEW. ZAPOT. 150 szt.; Tablica prowadząca pojedyncza typu U-3a/3b - 600mm x 600mm PRZEW. ZAPOT. 5 szt.; Tablica prowadząca typu U-3c/3d - 3000mm x 600mm PRZEW. ZAPOT. 5 szt.; Poręcz dla pieszych typu U-11a (kolor żółty) PRZEW. ZAPOT. 5 m.b.; Tablica skrajni drogowej U-9 - 1250mm x 500mm PRZEW. ZAPOT. 4 szt.; Ogrodzenie łańcuchowe U-12b słupek PRZEW. ZAPOT. 30 szt.; Ogrodzenie łańcuchowe U-12b łańcuch PRZEW. ZAPOT. 50 m.b.; Słupek blokujący U-12c PRZEW. ZAPOT. 15 szt.; Lustro drogowe Ø800mm (okrągłe) lustro PRZEW. ZAPOT. 4 szt.; Lustro drogowe Ø800mm (okrągłe) uchwyt mocujący do słupka PRZEW. ZAPOT. 4 szt.; Lustro drogowe 800mm x 1000mm (prostokątne) lustro PRZEW. ZAPOT. 4 szt.; Lustro drogowe 800mm x 1000mm (prostokątne) uchwyt mocujący do słupka PRZEW. ZAPOT. 4 szt.; Pachołek odblaskowy U-23 wysokość 75cm PRZEW. ZAPOT. 20 szt.; Słupek przeszkodowy U-5 zespolony ze znakiem C-9 (U-5b) PRZEW. ZAPOT. 15 szt.; Bariera drogowa stalowa (typ SP04/4) – kompletna (lub jej zamiennik) PRZEW. ZAPOT. 12 m.b.; Zapora drogowa U-20a - 2250mm x 250mm PRZEW. ZAPOT. 2 szt. FOLIA GEN. II; Tablica kierująca U-21 – dwustronna (PCV) - 1000mm x 250mm PRZEW. ZAPOT. 2 szt. FOLIA GEN. II; Podstawa gumowa do oznakowania awaryjnego (typ P-11) 1 szt. – waga 25 kg PRZEW. ZAPOT. 4 szt.; Punktowe elementy odblaskowe (kocie oczko) odblask dwustronny biały - 107mm x 90mmx 17mm PRZEW. ZAPOT. 20 szt.; Taśma ostrzegawcza biało - czerwona - 1 opakowanie: szerokość 70mm, długość 100m PRZEW. ZAPOT. 5 opak.; Drogowa bariera ochronna U-25c (dawniej U-14e) - kolor czerwony WYMIAR 1100mm x 400mm x 800mm PRZEW. ZAPOT. 25 szt.; Separator ciągły U-25a (kolor żółty) element ciągły (główny) - długość 1000mm PRZEW. ZAPOT. 55 szt.; Separator ciągły U-25a (kolor żółty) zakończenie PRZEW. ZAPOT. 10 szt.; Separator punktowy U-25b (kolor żółty PRZEW. ZAPOT. 18 szt.; Próg zwalniający wyspowy WYMIAR 1800mm x 2000mm x 65mm PRZEW. ZAPOT. 4 szt. 2) oferta częściowa nr 2 – świadczenie usług na rzecz Zamawiającego z zakresu bieżącego utrzymania oznakowania pionowego na drogach powiatowych powiatu legionowskiego wskazanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy, według zaoferowanych cen, zgodnie z poniższym: a) realizacja obejmuje wszystkie czynności przy montażu, demontażu, wymianie i konserwacji oznakowania pionowego, b) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć produkt pełnowartościowy, pozbawiony wad oraz nieuszkodzony podczas transportu; c) dostawa zamówienia odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność; d) przewidywane usługi stanowiące przedmiot zamówienia przedstawiają się następująco: Montaż kompletnego znaku (tarcza znaku na jednym słupku) PRZEWIDYWANE ILOŚCI 300 szt.; Demontaż kompletnego znaku (tarcza na jednym słupku) PRZEW. IL. 250 szt.; Montaż tarczy znaku (na istniejącym słupku) PRZEW. IL. 250 szt.; Demontaż tarczy znaku PRZEW. IL. 200 szt.; Montaż kompletnego znaku (tarcza na dwóch słupkach) PRZEW. IL. 200 szt.; Demontaż kompletnego znaku (tarcza na dwóch słupkach) PRZEW. IL. 100 szt.; Wymiana lub naprawa pochylonego słupka PRZEW. IL. 1 500 szt.; Odwrócenie tarczy znaku PRZEW. IL. 1 750 szt.; Umycie tarczy znaku PRZEW. IL. 75 szt.; 2. Okres rękojmi wynosi: 1) dla części nr 1 zamówienia - 36 miesięcy, 2) dla części nr 2 zamówienia - 12 miesięcy. 3. Okres gwarancji wynosi: 1) dla części nr 1 zamówienia minimum 36 miesięcy, 2) dla części nr 2 zamówienia minimum 12 miesięcy. 4. W części nr 2 zamówienia, działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040) na stanowiska: - kierowca samochodu osobowo-dostawczego, - pracownik do montażu znaków drogowych. 5. Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). 6. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. 7. Wymagania dotyczące: - sposobu dokumentowania zatrudnienia ww. osób, - uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34992200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1) 1 740,00 zł dla oferty częściowej nr 1 (słownie: jeden tysiąc siedemset czterdzieści złotych), 2) 1 350,00 zł dla oferty częściowej nr 2 (słownie: jeden tysiąc trzysta pięćdziesiąt złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie odrzucona. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 510 na V piętrze – Wydział Finansowo - Księgowy. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: dane podmiotu udostępniającego zasób, dane podmiotu przyjmującego zasób, zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach