Przetargi.pl
Oznakowanie pionowe dróg kategorii powiatowej na terenie powiatu legionowskiego w zakresie: 1) zakupu oraz dostawy znaków drogowych, słupków do znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu; 2) utrzymania oznakowania pionowego.

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
  • Data zamieszczenia: 2020-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
    REGON: 13269858000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oznakowanie pionowe dróg kategorii powiatowej na terenie powiatu legionowskiego w zakresie: 1) zakupu oraz dostawy znaków drogowych, słupków do znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu; 2) utrzymania oznakowania pionowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i utrzymanie oznakowania pionowego dróg kategorii powiatowej na terenie powiatu legionowskiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części.: 1) Część nr 1 – Znaki drogowe (zakup wraz z dostawą). Zamówienie obejmuje zakup wraz z sukcesywną dostawą do siedziby Zamawiającego, na podstawie jednorazowych zleceń, znaków drogowych pionowych, słupków do znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, według zaoferowanych cen, zgodnie z poniższym: a) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć znaki drogowe pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu w terminie maksymalnie do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia; b) znaki drogowe muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r., w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311); c) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć produkt pełnowartościowy, pozbawiony wad oraz nieuszkodzony podczas transportu; d) dostawa zamówienia odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność; e) przewidywane ilości znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu stanowiących przedmiot zamówienia są następujące: ZNAKI DROGOWE A, B, C, D - TYP ZNAKU / PRZEWIDYWANE ZAPOTRZEBOWANIE J.M. / WYMIAR / FOLIA GENERACJI: Znak typu A/ 20 szt./ 750mm/ I; Znak typu A-7/ 15 szt./ 750mm/ II; Znak typu B i C/ 40 szt./ 800mm/ I; Znak typu B-20/ 20 szt./ 800mm/ II; Znak typu D/ 35 szt./ 600mm x 600mm/ I; Znak typu D-6/ 25 szt./ 600mm x 600mm/ II; Znak typu D-6 fluorescencyjny (znak D-6 na żółtym tle) / 4 szt./ 600mm x 600mm/ II; Znak typu D42/D43/ 8 szt./ 1200mm x 530mm/ I; Znak typu E (tablica miejscowości)/ 3 m2/ wymiar - / I; TABLICE I TABLICZKI DO ZNAKÓW - TYP ZNAKU / PRZEWIDYWANE ZAPOTRZEBOWANIE J.M. / WYMIAR / FOLIA GENERACJI: T/ 4 m2/ wymiar - / I; E, F, U/ 4 m2/ wymiar - /I; E/ 2 m2/ dwustronne/ I; POZOSTAŁE ELEMENTY BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO - TYP ZNAKU / PRZEWIDYWANE ZAPOTRZEBOWANIE J.M. / WYMIAR / FOLIA GENERACJI: Uchwyt uniwersalny do znaku/ 450 szt./ uniwersalny/ folia -; Słupek / 30 szt./ Ø60mm – długość 2,0mb / folia -; Słupek/ 300 szt./ Ø60mm – długość 3,5mb/ folia -; Słupek / 200 szt./ Ø60mm – długość 4,5mb/ folia -; Tablica prowadząca pojedyncza typu U-3a/3b/ 5 szt./ 600mm x 600mm/ folia -; Tablica prowadząca typu U-3c/3d/ 5 szt./ 3000mm x 600mm/ folia -; Poręcz dla pieszych typu U-11a (kolor żółty) (3x2,0mb długości)/ 6 mb/ wymiar - / folia -; Tablica skrajni drogowej U-9/ 4 szt./ 1250mm x 500mm/ folia -; Ogrodzenie łańcuchowe U-12b/ 30 szt./ słupek/ folia -; Ogrodzenie łańcuchowe U-12b/ 50 mb/ łańcuch/ folia -; Słupek blokujący U-12c/ 15 szt./ wymiar -/ folia -; Lustro drogowe Ø800mm (okrągłe)/ 2 szt./ lustro/ folia -; Lustro drogowe Ø800mm (okrągłe)/ 2 szt./ uchwyt mocujący do słupka/ folia - ; Lustro drogowe 800mm x 1000mm (prostokątne)/ 2 szt./ lustro/ folia -; Lustro drogowe 800mm x 1000mm (prostokątne)/ 2 szt./ uchwyt mocujący do słupka/ folia -; Pachołek odblaskowy U-23/ 15 szt./ wysokość 75cm/ folia -; Słupek przeszkodowy U-5 zespolony ze znakiem C-9 (U-5b)/ 15 szt./ wymiar - / folia –; Bariera drogowa stalowa (typ SP04/4) – kompletna (lub jej zamiennik) / 8 mb/ wymiar -/ folia -; Zapora drogowa U-20a/ 2 szt./ 2250mm x 250mm/ II; Tablica kierująca U-21 – dwustronna (PCV)/ 2 szt. / 1000mm x 250mm/ II; Podstawa gumowa do oznakowania awaryjnego (typ P-11)/ 4 szt. / 1szt – waga 25kg/ folia -; Punktowe elementy odblaskowe (kocie oczko) odblask dwustronny biały/ 20 szt. / 107mm x 90mmx 17 mm/ folia -; Taśma ostrzegawcza biało – czerwona/ 5 opak. / 1 opakowanie: szerokość 70mm, długość 100m/ folia -; Drogowa bariera ochronna U-25c (dawniej U-14e) - kolor czerwony/ 10 szt. / 1100mm x 400mm x 800mm/ folia - ; Separator ciągły U-25a (kolor żółty)/ 10 szt. / element ciągły (główny) - długość 1000mm/ folia - ; Separator ciągły U-25a (kolor żółty)/ 10 szt. / zakończenie/ folia - ; Separator punktowy U-25b (kolor żółty)/ 10 szt./ wymiar -/ folia -; Próg zwalniający wyspowy/ 2 szt. / 1800mm x 2000mm x 65mm/ folia -; Znak typu D "DROGA WEWNĘTRZNA"/ 2 szt. / 900mm x 420mm/ I; Znak typu D "KONIEC DROGI WEWNĘTRZNEJ"/ 2 szt. / 900mm x 420mm/ I; Azyl drogowy (wielkość 1000mm x 1000mm x 100mm) + słupek przeszkodowy U-5 zespolony ze znakiem C-9 - dwustronny U-5b (wielkość 400mm) / 1 szt. / 1800mm x 2000mm x 65mm/ folia -. 2) Część nr 2 zamówienia - Utrzymanie oznakowania pionowego. Zamówienie obejmuje świadczenie robót na rzecz Zamawiającego z zakresu bieżącego utrzymania oznakowania pionowego na drogach powiatowych powiatu legionowskiego wskazanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ, według zaoferowanych cen, zgodnie z poniższym: a) realizacja zamówienia obejmuje wszystkie czynności przy montażu, demontażu, wymianie i konserwacji oznakowania pionowego; b) materiały, stanowiące własność Zamawiającego, niezbędne do wymiany lub ustawienia nowego oznakowania Wykonawca będzie każdorazowo pobierał z siedziby Zamawiającego; c) Wykonawca zobowiązany jest do wymiany uszkodzonych znaków w ciągu maksymalnie 240 minut (4 godzin) od momentu zgłoszenia a w sytuacjach awaryjnych wymóg ten obowiązuje również w dni wolne od pracy; d) w przypadku zlecenia pisemnego, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany uszkodzonych znaków lub ustawienia brakujących znaków w ciągu maksymalnie do 5 dni roboczych od momentu przyjęcia zlecenia określającego zakres poszczególnych robót; e) przewidywane usługi stanowiące przedmiot zamówienia są następujące: USŁUGA/PRZEWIDYWANE ILOŚCI: Montaż kompletnego znaku (tarcza znaku na jednym słupku)/ 275; Demontaż kompletnego znaku (tarcza na jednym słupku)/ 200; Montaż tarczy znaku (na istniejącym słupku)/ 250; Demontaż tarczy znaku/ 100; Montaż kompletnego znaku (tarcza na dwóch słupkach)/ 175; Demontaż kompletnego znaku (tarcza na dwóch słupkach)/ 85; Wymiana lub naprawa pochylonego słupka/ 1 400; Odwrócenie tarczy znaku/ 1 500; Umycie tarczy znaku/ 75. 3. Szczegółowy opis Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zawarty jest w Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Okres gwarancji wynosi: 1) dla części nr 1 zamówienia - 36 miesięcy, 2) dla części nr 2 zamówienia - 12 miesięcy. 5. Okres rękojmi wynosi: 1) dla części nr 1 zamówienia - 36 miesięcy, 2) dla części nr 2 zamówienia - 12 miesięcy. 6. Dla części nr 2 zamówienia, działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób, na okres realizacji zamówienia, wykonujących faktycznie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320), tj. na stanowiska: - kierowca samochodu osobowo-dostawczego, - pracownik do montażu znaków drogowych. 1) wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie); 2) ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy; 3) wymagania dotyczące: - sposobu dokumentowania zatrudnienia ww. osób, - uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34992200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1) 1 780,00 zł dla oferty częściowej nr 1 (słownie: jeden tysiąc siedemset osiemdziesiąt złotych), 2) 1 260,00 zł dla oferty częściowej nr 2 (słownie: jeden tysiąc dwieście sześćdziesiąt złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie odrzucona. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału. 7. Zamawiający dopuszcza załączenie oryginału wadium wniesionego w formie gwarancji do oferty (nie zszyte z ofertą) lub złożone w oddzielnej kopercie razem z ofertą. 8. Zamawiający dopuszcza także, złożenie gwarancji wadialnej opatrzonej bezpiecznym podpisem kwalifikowanym drogą elektroniczną na adres: przetargi@powiat-legionowski.pl lub zpu@powiat-legionowski.pl. 9. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), - pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: dane podmiotu udostępniającego zasób, dane podmiotu przyjmującego zasób, zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach