Przetargi.pl
OZ/01/2012 - Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach socjalnych i biurowych IMN Oddział w Legnicy

Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Złotoryjska 89
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8505500 , fax. 076 8505501
  • Data zamieszczenia: 2012-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica
    ul. Złotoryjska 89 89
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8505500, fax. 076 8505501
    REGON: 00002754200033
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JBR

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OZ/01/2012 - Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach socjalnych i biurowych IMN Oddział w Legnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w budynkach biurowych i socjalnych w Instytucie Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy przy ulicy Złotoryjskiej 194 (teren KGHM Polska Miedź S.A. Oddział Huta Miedzi Legnica), oraz w siedzibie Dyrekcji przy ul. Złotoryjskiej 89. Przewidywane godziny pracy między godziną 600 a 600 od poniedziałku do poniedziałku 7 dni x 24h w na terenie IMN przy ul. Złotoryjskiej 194 oraz między godziną 1300 a 1900 od poniedziałku do piątku (włącznie) na terenie IMN przy ulicy Złotoryjskiej 89. Usługi mają być realizowane regularnie w trakcie obowiązywania Umowy przez okres kolejnych 24 miesięcy, począwszy od daty podpisania umowy. Usługi świadczone na rzecz Instytutu Metali Nieżelaznych O/Legnica obejmują w swym zakresie n/w czynności: 1)zamiatanie i mycie ciągów komunikacyjnych wg harmonogramu prac; 2)opróżnianie koszów ze śmieci oraz wykładanie ich workami; 3)wyrzucanie śmieci do kontenera zakładowego; 4)mycie stolarki drzwiowej, klamek, poręczy i innych dostępnych elementów na korytarzach dwa razy na tydzień; 5)usuwanie pajęczyn; 6)mycie okien otwieranych - wg wykazu powierzchni - od strony wewnętrznej raz w miesiącu, od strony zewnętrznej co 3 miesiące (marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień) przez osoby zaopatrzone w szelki bezpieczeństwa i asekurację oraz badania do pracy na wysokości; 7)codzienne odkurzanie wykładzin, dywanów, tapicerki meblowej; 8)mycie punktów świetlnych (w zależności od potrzeb) - po uprzednim ich zdjęciu przez konserwatora lub pracownika posiadającego do tego uprawnienia; 9)mycie włączników światła; 10)mycie glazury ściennej i lamperii, raz w tygodniu; 11)przecieranie kaloryferów, rur CO na poziomie do 1 m; 12)mycie drzwi w pomieszczeniach raz w tygodniu; 13)odkurzanie mebli, telefonów oraz pozostałego sprzętu znajdującego się w pomieszczeniach - raz w tygodniu; 14)mycie sprzętu AGD - przecieranie z kurzu, mycie rozmrożonej lodówki ; 15)sprzątanie łazienek, toalet i aneksów kuchennych w tym: -mycie i dezynfekcja umywalek , zlewów kuchennych oraz armatury sanitarnej, glazury ściennej; -mycie luster oraz wyposażenia jak np.: dozowniki, suszarki itp.; -mycie i dezynfekcja zlewów kuchennych, mycie naczyń po naradach pozostawionych w salach konferencyjnych dot. Złotoryjskiej 194 ; 16)sprzątanie po ewentualnych remontach oraz malowaniu wykonywanych w pomieszczeniach; 17)uzupełnianie środków higieny (mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe) - środki dostarcza Zamawiający; 18)zawiadamianie Zamawiającego o wszelkich zauważonych uszkodzeniach ruchomości, urządzeń oraz instalacji znajdujących się w budynku; 19)dot.: Złotoryjska 194: grabienie liści (otoczenie pawilonu), w zależności od pory roku i potrzeb; 20)dot.: Złotoryjska 194: mycie szafek metalowych w szatniach - codziennie; 21)dot.: Złotoryjska 194: mycie - przecieranie okien w szatniach i stołówce od strony wewnętrznej raz w miesiącu; 22)dot.: Złotoryjska 194: mycie - okien I pietra budynku TP (szatni, stołówki oraz okien klatki schodowej) od strony zewnętrznej 3 razy w roku (kwiecień, lipiec, październik) z kosza podnośnika z asekuracją (koszty wynajmu podnośnika ponosi wykonawca); 23)utrzymywanie w czystości podłóg i ciągów komunikacyjnych w obiektach biurowych i socjalnych przy ul. Złotoryjskiej 194 i 89 (okresowe doczyszczanie ciągów komunikacyjnych, profesjonalne środki czystości - zależne od rodzaju powierzchni - posiadające atest PZH z uwagi na zanieczyszczenia przemysłowe występujące w związku z lokalizacją w pobliżu hal produkcyjnych); 24)dot.: Złotoryjska 194: gotowanie i wydawanie napojów (mięta, kawa zbożowa) - produkty dostarcza Zamawiający; Wykonawca świadczył będzie usługi przy użyciu własnego sprzętu, materiałów oraz środków chemicznych do utrzymania czystości. Wykonawca odpowiada za przechowywane w pomieszczeniach biurowych informacje i nie ma prawa wchodzić w posiadanie żadnych ze zgromadzonych tam informacji ani tym bardziej udostępniać ich osobom trzecim. W przypadku naruszenia tej instrukcji, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy z Wykonawcą bez zachowania umownego okresu wypowiedzenia. Zatrudnieni do realizacji zamówienia pracownicy mają obowiązek zabezpieczyć sprzątane pomieszczenia przed dostępem osób trzecich zarówno podczas czynności sprzątania, jak i po ich zakończeniu. Opis powierzchni objętych sprzątaniem stanowią Załączniki 4 i 5 do Specyfikacji. Zamawiający wymaga dokonana bezwzględnej wizji lokalnej przed złożeniem oferty, w celu zapoznania się z miejscem oraz warunkami wykonywania robót objętych zamówieniem i obowiązującymi przepisami o ruchu osobowym na terenie HM Legnica. IMN o/Legnica znajduje się na terenie H M Legnica i występują specyficzne warunki środowiska pracy. Informacje dodatkowe: 1)Warunkiem udzielenia zamówienia jest zatrudnienie przez Wykonawcę do sprzątania: -przy wykonywaniu usług przy ul. Złotoryjskiej 194 - co najmniej 7 osób (na codzienne sprzątanie 2819.70 m2 sprzątanie w sobotę i niedziele 1636.20 m2 ). Wykonawca zobowiązuje się w grupie osób sprzątających wytypować osobę nadzorującą bieżące prace pracowników ( brygadzistka - mistrz ); -przy wykonywaniu usługi przy ulicy Złotoryjskiej 89 - 1 osoba (na 640 m2). 2)W przypadku konieczności przeprowadzenia zmian personalnych, Zamawiający zastrzega sobie prawo opiniowania pracownika na to stanowisko. 3)Dopuszcza się możliwość waloryzacji ceny usługi w okresach rocznych. Maksymalny współczynnik waloryzacji ceny nie może przekroczyć wskaźnika wzrostu płacy średniej publikowanego przez GUS, dotyczącego kwartału poprzedzającego waloryzację w stosunku do tego samego roku. Waloryzacja ceny usługi musi wynikać ze wzrostu wynagrodzeń wypłacanych pracownikom. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia gospodarcze do przechowywania sprzętu oraz udostępni pracownikom Wykonawcy swoje pomieszczenia socjalne. Odpowiedzialność za bezpieczeństwo pracowników ponosi Wykonawca. Warunki płatności: płatność w okresach miesięcznych na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT w terminie 30 dni od daty jej wpływu do siedziby Zamawiającego w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia opisanego w niniejszej SIWZ zgodnie ze swoimi potrzebami i nie wykorzystania całej kwoty umownej. Wykonawca nie ma prawa do dochodzenia od Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.legnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach