Gmina Miejska Polanica-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Dąbrowskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 680 600 , fax. 0-74 86 810 46
- Data zamieszczenia: 2019-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Polanica-Zdrój
ul. Dąbrowskiego 3
57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 748 680 600, fax. 0-74 86 810 46
REGON: 89071794100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.polanica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Otwarte Strefy Aktywności ( OSA ) przy ul. Sportowej i Tadeusza Gajcego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dwie strefy aktywności: przy ul. Sportowej i przy ul. Gajcego. 1.Otwarta Strefa Aktywności w Polanicy-Zdroju przy ul. Sportowej Na terenie inwestycji projektuje się siłownię plenerową , strefę workout, sportowy plac zabaw, strefę relaksu z ławkami, kosz na odpady oraz tablicę informacyjną. Siłownia plenerowa składa się z 6 urządzeń do ćwiczeń typu trenaż eliptyczny-orbitrex, wioślarz, rower treningowy, stepper, narty biegówki, twister i masa z pleców w kolorze niekontrastującym z otoczeniem – zielono-szarym oraz urządzeń street workut. Strefa street workout to zestaw urządzeń dla sportowców, w którego skład wchodzą : drążki, drabinki, lina wspinaczkowa koła gimnastyczne. Sportowy plac zabaw zawiera urządzenia o charakterze sprawnościowym: duży element typu piramida na stalowej konstrukcji z linami do wspinaczki, trampolinę zimną do skakania i równoważnie w formie deski surfingowej. Wszystkie elementy w zielono-szarej kolorystyce. Zakres prac obejmuje następujące zagadnienia (roboty): 1) Roboty przygotowawcze, wyrównanie terenu, wyrób urobku, 2) Przygotowanie wykopów, 3) Budowa fundamentów betonowych, 4) Montaż wszystkich urządzeń sportowych, 5) Montaż urządzeń zabawowych, 6) Montaż urządzeń rekreacyjnych, 7) Montaż koszów na odpady i tablicy informacyjnej, 8) Montaż ogrodzenia, 9) Budowę nawierzchni, 10) Zakładanie trawnika z siewu. 2.Otwarta Strefa Aktywności OSA w Polanicy-Zdroju przy ul. Tadeusza Gajcego ( dawnej Kruczkowskiego) Na terenie inwestycji projektuje się siłownie plenerową (sześć urządzeń), strefę relaksu (4 ławki montowane na stałe do podłoża, 2 tablice edukacyjne i 1 urządzenie edukacyjne montowane na stałe, zagospodarowanie zieleni – nasadzenia, nawierzchnie), plac zabaw o charakterze sprawnościowym (5 urządzeń) z ogrodzeniem. Siłownia plenerowa składa się z 6 urządzeń do ćwiczeń typu: przywodziciel – odwodziciel podwójny, twister – wahadło, prasa nożna podwójna, biegacz, prostownik pleców, wioślarz w kolorze niekontrastującym z otoczeniem brązowo – szarym. Plac zabaw zawiera urządzenia o charakterze sprawnościowym, takie jak: drewniana wielofunkcyjna konstrukcja z elementami do zabawy (rura strażacka, zjeżdżalnia, mostek, drabinka pozioma, drążki, wieże, panel wspinaczkowy), drewniana huśtawka podwójna ptasie gniazdo na stalowej ramie, drewniane słupki do ćwiczeń równowagi, siatka motyla do wspinania oraz równoważnie drewniane na sprężynach. Strefa relaksu w skład której wchodzą: tablica edukacyjna z grą edukacyjną kółko i krzyżyk, tablica edukacyjna do rysowania kredą, urządzenia edukacyjne - lupa oraz drewniano – stalowe ławki ze stalowymi kosami na odpady i dwustronna tablicą informacyjną dotycząca całego zagospodarowania. Zakres prac obejmuje następujące zagadnienia (roboty): 1) Roboty przygotowawcze, wyrównanie terenu, wyrób urobku, 2) Przygotowanie wykopów, 3) Budowa fundamentów betonowych, 4) Montaż wszystkich urządzeń sportowych, 5) Montaż urządzeń zabawowych, 6) Montaż urządzeń rekreacyjnych, 7) Montaż koszów na odpady i tablicy informacyjnej, 8) Montaż ogrodzenia placu zabaw, 9) Budowę nawierzchni 10) Zakładanie trawnika z siewu. 11) Demontaż istniejącego ogrodzenia placu zabaw i urządzeń istniejących na placu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), w terminie do dnia 16.08.2019 r. do godziny 10:00.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 - formularz ofertowy, załącznik nr 2 , 3 , Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują prace fizyczne na terenie budowy w realizacji przedmiotu budowy. Wykonawca złoży stosowne o świadczenie w tym zakresie załącznik nr 7B do SIWZ. Załącznik nr 5 - przynależność do grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
Dodano: 2024-03-27 - Rewitalizacja zabytkowego budynku na terenie zespołu budowlanego klasztoru cysterskiego w Kamieńcu Ząbk. Projekt współfinansowany ze środków Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.
Dodano: 2024-03-17 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2066D w miejscowości Jastrzębce
Dodano: 2024-03-13 - ,, Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Rozbudowa drogi gminnej nr 100723D w m. Czernina Dolna i Czernina polegająca na budowie chodnika – ETAP II,,
Dodano: 2024-02-20 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2066D w miejscowości Jastrzębce
Dodano: 2024-02-20 - Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowościach, w których funkcjonowały zlikwidowane PGR -y na terenie gminie Żukowice
Dodano: 2024-01-15 - „Przebudowa drogi gminnej ulicy Drzewieckiego w Jelczu-Laskowicach”
Dodano: 2023-12-06 - Przebudowa dróg gminnych w m. Wiekowice - dz. nr 484, 435/1,485/1 obręb Dobrzejowice
Dodano: 2023-11-16 - „Modernizacja – remont dróg gminnych w miejscowościach: Okmiany, Stary Łom, Goliszów, Kolonia Kołłątaja - Biała (Kolonia), Niedźwiedzice, Rokitki.”
Dodano: 2023-11-09 - „Rozbudowa istniejącej pompowni wody w m. Rokitki o dwa zbiorniki wody.”
Dodano: 2023-11-09