Przetargi.pl
Otwarcie i prowadzenie konta Fundusz Pracy wraz z co najmniej trzema subkontami dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kłobucku

Powiat Kłobucki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3109500 , fax. 34 3109507
  • Data zamieszczenia: 2011-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłobucki
    Rynek im. Jana Pawła II 13 13
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 34 3109500, fax. 34 3109507
    REGON: 15218075400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klobuck.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Otwarcie i prowadzenie konta Fundusz Pracy wraz z co najmniej trzema subkontami dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kłobucku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie konta Funduszu Pracy wraz z co najmniej trzema subkontami, w tym dla: - projektu p.n. Uwierz w siebie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 6.1.3 PO KL, - projektu p.n. Droga do kwalifikacji współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.3 PO KL, - projektu p.n. Inwestuję w siebie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.3 PO KL a w szczególności: a. otwarcie i prowadzenie rachunku Funduszu Pracy; b. otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych (subkont); c. przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych, gotówkowych i bezgotówkowych - - średnia ilość wypłat gotówkowych w miesiącu to ok. 400 szt. w 2011 roku, natomiast średnia wartość wypłacanych środków w gotówce w miesiącu to kwota: 277 935,00 zł w 2011 roku i 463 318,00 zł w 2010 roku - średnia ilość przelewów elektronicznych w miesiącu to: 776 szt. w 2011 roku i 895 szt. w 2010 roku. d. prowadzenie punktu bankowego w miejscowości Kłobuck (punkt kasowy), gdzie będą wypłacane zasiłki i inne świadczenia dla bezrobotnych w godzinach 8:00-14:30 w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku, przez co najmniej 7 dni w miesiącu. Terminy wypłat zasiłków określane będą przez Zamawiającego na cały kolejny rok (w przekroju poszczególnych miesięcy) w miesiącu grudniu poprzedzającym rok wypłat świadczeń; e. bieżące przekazywanie wyciągów z ustaleniem salda dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kłobucku; f. załączanie dokumentów źródłowych do wyciągów bankowych, a w szczególności: - wpłat środków przez osoby fizyczne i inne podmioty na rachunki Powiatowego Urzędu Pracy w Kłobucku, - wypłat realizowanych przez osoby fizyczne z rachunków Urzędu; g. przekazywanie zawiadomienia o stanie rachunków na koniec każdego roku kalendarzowego; h. uzgadnianie dokumentacji z zapisami na rachunkach; i. potwierdzanie zgodności salda; j. bezpłatna instalacja w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Kłobucku pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz bezpłatne przeszkolenie wskazanych pracowników. Tym samym zapewnienie obsługi i prowadzenia rachunków w systemie elektronicznej obsługi bankowej (EOB). Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: a. bezpłatne świadczenie dodatkowych usług (kompleksowa obsługa rachunków przez wytypowanego pracownika banku, telefoniczne uzgadnianie sald na hasło); b. oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bieżących i pomocniczych; c. automatyczne inwestowanie (O/N) wszystkich środków zgromadzonych na rachunku głównym Funduszu Pracy, które winno odbywać się od godziny 15:00 danego dnia roboczego do godziny 8:00 dnia następnego. Średnia wysokość lokat O/N w 2011 roku wynosiła 1 666 563,00 zł. d. kapitalizację odsetek na koncie głównym i subkontach miesięcznie; e. brak opłat od wpłat gotówkowych własnych oraz od wypłat gotówkowych na rzecz posiadacza rachunku; f. sporządzanie odpisów wyciągów z rachunków wraz z odpisem załączników (bezpłatnie); g. inne czynności związane z prowadzeniem rachunków stosownie do potrzeb. 2. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: opłata za przelew w systemie EOB -przelewy elektroniczne realizowane w systemie Home Banking, (opłata podana w zł)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.klobuck.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach