Przetargi.pl
Osługa prawna w zakresie aktywizacji inwestycyjnej i zbycia nieruchomości

"Przewozy Regionalne" sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 03-414 Warszawa, ul. Wileńska 14a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 783 824 076 , fax. +48 22 473 34 08
  • Data zamieszczenia: 2013-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o.
    ul. Wileńska 14a 14a
    03-414 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 783 824 076, fax. +48 22 473 34 08
    REGON: 01731971900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przewozyregionalne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Osługa prawna w zakresie aktywizacji inwestycyjnej i zbycia nieruchomości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej w zakresie aktywizacji inwestycyjnej i zbycia nieruchomości położonej we Wrocławiu przy Pl. Staszica 50, w tym w szczególności: 1)udzielanie porad prawnych, sporządzanie pisemnych opinii prawnych; 2)przygotowanie listu intencyjnego i warunkowej umowy zbycia nieruchomości; 3)udział w negocjacjach treści umowy przedwstępnej zbycia nieruchomości; 4)przygotowanie umowy przedwstępnej zbycia nieruchomości; 5)udział w negocjacjach treści umowy końcowej zbycia nieruchomości; 6)przygotowanie umowy końcowej zbycia nieruchomości; 7)przygotowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zgody korporacyjnej; 8)udział we wszelkich innych negocjacjach dotyczących zbycia nieruchomości niewskazanych wyżej; 9)reprezentacja Zamawiającego w procedurze due diligence oraz w kontaktach z inwestorami; 10)pozyskanie dla Zamawiającego analizy aktualnej sytuacji planistycznej dla nieruchomości; 11)reprezentacja Zamawiającego oraz bieżące doradztwo w procedurze uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość; 12)przygotowanie dla Zamawiającego analizy projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość z perspektywy jego zgodności z zamierzeniami inwestycyjnymi Zamawiającego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz przepisami odrębnymi; 13)przygotowanie i składanie wniosków oraz uwag do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość; 14)udział w dyskusji publicznej nad wyłożonym projektem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość; 15)przygotowanie i złożenie wezwania do usunięcia naruszeń prawa powstałych wskutek uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość; 16)przygotowanie i złożenie skargi do sądu administracyjnego na miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego obejmujący nieruchomość oraz skargi kasacyjnej; 17)reprezentacja Zamawiającego oraz bieżące doradztwo w procedurze ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu dla nieruchomości, zgodnych z parametrami ustalonymi z inwestorem; 18)przygotowanie i składanie w toku postępowania o ustalenie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu dla nieruchomości środków zaskarżenia oraz skargi i skargi kasacyjnej do sądu administracyjnego; 19)uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia; 20)reprezentacja Zamawiającego we wszelkich postępowaniach prowadzonych przed organami ochrony zabytków; 21)przygotowanie harmonogramu procesu zbycia nieruchomości oraz jego formy; 22)opracowanie bazy danych dokumentów dotyczących nieruchomości (tzw. Data Room) w uzgodnieniu ze Zamawiającym; 23)przygotowanie specyfikacji transakcji i materiałów marketingowych nieruchomości - broszury informacyjnej oraz memorandum w atrakcyjnej formie graficznej zawierających wszystkie istotne elementy transakcji, mapy i plany nieruchomości, wizualizację projektu zabudowy nieruchomości, opis stanu prawnego nieruchomości, opis rynku lokalnego, perspektywy zabudowy nieruchomości w kontekście popytu i podaży powierzchni biurowej na rynku lokalnym, opis infrastruktury komunikacyjnej z uwzględnieniem przyszłych inwestycji mających wpływ na nieruchomość; 24)sporządzenie planu marketingowego zainwestowania nieruchoości, obejmującego program przeprowadzenia akcji informacyjnej mającej na celu dotarcie do potencjalnych inwestorów, określenie grupy docelowej, sporządzenie listy podmiotów potencjalnie zainteresowanych nieruchomością (inwestorzy krajowi i zagraniczni, fundusze inwestycyjne, firmy nieruchomościowe, private equity, inwestorzy indywidualni, firmy leasingowe, deweloperzy); 25)udział w procedurze analizy ofert oraz stworzenie krótkiej listy nabywców; 26)bieżące doradztwo strategiczne na rzecz Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 790000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu na składanie ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: BRE Bank Spółka Akcyjna Oddział Korporacyjny Warszawa 00-950 Warszawa, ul. Królewska 14 numer konta: 04 1140 1010 0000 2604 8200 1086 Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca winien złożyć w Biurze Infrastruktury, Logistyki i Zaopatrzenia, Warszawa ul. Wileńska 14a, pokój nr 152, w godzinach 800-1500, najpóźniej w terminie składania ofert. Wykonawca otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia wadium. 5.Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony, jeżeli kwota, o której mowa w punkcie 1, najpóźniej w terminie składania ofert wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego. 6.Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formach innych niż pieniężna za spełniony, gdy umowa zabezpieczająca (tj. wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 punkty 2-5 ustawy Pzp) będzie zawierała co najmniej następujące elementy: 1)nazwę i dokładny adres gwaranta, 2)zobowiązanie gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego) do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty beneficjentowi (Zamawiającemu) oznaczonej kwoty pieniężnej dokładnie odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, gdy wystąpi jedna z następujących sytuacji: -Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, -zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, -Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 3)zobowiązanie gwaranta do wypłacenia pełnej kwoty wadium w terminie nie dłuższym niż 21 dni na pierwsze wezwanie Zamawiającego, 4)okres ważności umowy zabezpieczającej (który musi pokrywać się z terminem związania ofertą wskazanym w SIWZ), i zostanie złożona w Biurze Infrastruktury, Logistyki i Zaopatrzenia, Warszawa ul. Wileńska 14a, pokój nr 152, nie później niż w terminie składania ofert. 7.Wymaga się złożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii umowy zabezpieczającej. Zamawiający wymaga złożenia oryginału umowy zabezpieczającej w sytuacji, gdy zawiera ona zapisy o realizacji roszczeń wyłącznie na podstawie oryginału umowy. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1 w formie określonej w pkt 2, zostanie wykluczony z postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przewozyregionalne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach