Przetargi.pl
Organizowanie i prowadzenie edukacyjnych zajęć pozalekcyjnych w szkole podstawowej w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości

Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy ogłasza przetarg

  • Adres: 32-744 Łapczyca, Łapczyca 334
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (014) 61 00 240 , fax. (014) 61 00 240 wew. 21
  • Data zamieszczenia: 2010-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy
    Łapczyca 334 334
    32-744 Łapczyca, woj. małopolskie
    tel. (014) 61 00 240, fax. (014) 61 00 240 wew. 21
    REGON: 85039204500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzosip.bochnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizowanie i prowadzenie edukacyjnych zajęć pozalekcyjnych w szkole podstawowej w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizowanie i prowadzenie przez nauczyciela zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy uczniów w niżej wymienionych publicznych szkołach podstawowych Gminy Bochnia w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości - przy czym pojęcie nauczyciela należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 26.01.1982r Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006r Nr 97 poz. 674 z. zm.). Część I zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych matematyczno - przyrodniczych dla 1 grupy uczniów zdolnych klas IV - VI Szkoły Podstawowej w Baczkowie, w wymiarze 2 godziny tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 31.12.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część II zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych artystycznych (plastyczne, muzyczne, teatralne) dla 1 grupy uczniów klas I - VI Szkoły Podstawowej w Baczkowie, w wymiarze 2 godziny tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 31.12.2011r, według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część III zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego dla 1 grupy uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej w Brzeźnicy, w wymiarze 2 godziny tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 31.12.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część IV zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego dla 3 grup uczniów klas I - VI Szkoły Podstawowej w Damienicach, w wymiarze po 1 godzinie tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 30.06.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część V zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych artystycznych (plastyczne, muzyczne, teatralne) dla 1 grupy uczniów klas I - VI Szkoły Podstawowej w Damienicach, w wymiarze 1 godzina tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 31.12.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część VI zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego dla 2 grup uczniów klas I - VI Szkoły Podstawowej w Nieszkowicach Małych, w wymiarze po 1 godzinie tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 31.12.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część VII zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka niemieckiego dla 2 grup uczniów kl. I - VI Szkoły Podstawowej w Nieszkowicach Małych, w wymiarze po 1 godzinie tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 30.06.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część VIII zamówienia: prowadzenie pozalekcyjnych zajęć wyrównawczych dla 2 grup uczniów klas I - III, w wymiarze po 1 godzinie tygodniowo oraz zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy uczniów uzdolnionych klas I - III w wymiarze 2 godziny tygodniowo w Szkole Podstawowej w Siedlcu, w okresie od 04.10.2010r do 30.06.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część IX zamówienia: prowadzenie pozalekcyjnych zajęć wyrównawczych dla 1 grupy uczniów klas I - III, w wymiarze 1 godzina tygodniowo oraz zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy uczniów uzdolnionych klas I - III, w wymiarze 1 godzina tygodniowo w Szkole Podstawowej w Siedlcu, w okresie od 04.10.2010r do 31.12.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część X zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych artystycznych (choreografia tańca) dla 1 grupy uczniów klas I - VI Szkoły Podstawowej w Siedlcu, w wymiarze 3 godziny tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 31.12.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część XI zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych artystycznych (muzyczne) dla 1 grupy uczniów klas I - VI Szkoły Podstawowej w Stanisławicach, w wymiarze 2 godziny tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 31.12.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu. (Uwaga: 1 godzina szkolna = 45 min) Część XII zamówienia: organizowanie i koordynowanie pozalekcyjnymi zajęciami edukacyjnymi w Szkole Podstawowej w Nieszkowicach Wielkich, bez wymiaru godzin, w okresie od 04.10.2010 do 30.06.2011r, według dyspozycji koordynatora projektu Dobry start kluczem do przyszłości. Celem zajęć jest wielokierunkowe i wieloaspektowe wspieranie rozwoju uczniów szkół podstawowych nakierowane na rozwój kompetencji kluczowych w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki oraz wyrównywanie braków edukacyjnych w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzosip.bochnia.pl www.dobrystart.bochnia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach