Przetargi.pl
Organizacja wyjazdów na stadninę koni (postępowanie nr GOASIP-261-8/10)

Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli w Jordanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 34-240 Jordanów, ul. Rynek 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 26 93 514 , fax. 018 26 93 526
  • Data zamieszczenia: 2010-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli w Jordanowie
    ul. Rynek 2 2
    34-240 Jordanów, woj. małopolskie
    tel. 018 26 93 514, fax. 018 26 93 526
    REGON: 12052878000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jordanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja wyjazdów na stadninę koni (postępowanie nr GOASIP-261-8/10)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Organizacja wyjazdów na stadninę koni wraz ze świadczeniem usług zajęć hipoterapeutycznych dla 50 dzieci ze szkół podstawowych z terenu Gminy Jordanów (po 10 dzieci ze Szkół w Łętowni, Naprawie, Osielcu, Toporzysku i Wysokiej) w wymiarze 500 jednostek zajęciowych (przez co rozumie się co najmniej 30 min. jazdy konnej) - z tego 200 w 2010 roku i 300 w 2011 r. w terminach i godzinach ustalonych z Kierownikiem Projektu. Łącznie 50 kursów - po 10 wyjazdów (raz w miesiącu) z każdej ze Szkół. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dzieciom (oraz 2 opiekunom dla każdej z grup 10 osobowych) dowóz na zajęcia z miejscowości zamieszkania do stadniny oraz odwóz po zajęciach do miejscowości zamieszkania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-jordanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach