Przetargi.pl
Organizacja trzech placów zabaw przy oddziałach przedszkolnych na terenie Gminy Pleśna

Gmina Pleśna ogłasza przetarg

  • Adres: 33-171 Pleśna, Pleśna 240
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6798170 , fax. 014 6798947
  • Data zamieszczenia: 2014-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pleśna
    Pleśna 240 240
    33-171 Pleśna, woj. małopolskie
    tel. 014 6798170, fax. 014 6798947
    REGON: 85166092100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja trzech placów zabaw przy oddziałach przedszkolnych na terenie Gminy Pleśna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja trzech placów zabawa przy oddziałach przedszkolnych na terenie Gminy Pleśna w następujących miejscowościach: a) Organizacja placu zabaw przy oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Janowicach. b) Organizacja Placu zabaw przy oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Świebodzinie. c) Organizacja Placu zabaw przy oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Lichwinie. 2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Urządzenia zabawowe, prace ziemne niwelacyjne równanie powierzchni, kształtowanie profilu powierzchni płyty placu zabaw, podbudowa, nawierzchnia bezpieczna. 3. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określający przedmiot główny zamówienia: 45111213-4 Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45223800-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placu zabaw. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj. projekt techniczny, przedmiar robót ( kosztorysy ofertowe), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 5. Sposób wykonania zamówienia: a. Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania robót. b. W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz z niepotrzebne urządzenia prowizoryczne we własnym zakresie i na własny koszt. c. Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę od daty protokolarnego oddania budowy ( odbioru końcowego robót). d. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji (np. dokonania wizji lokalnej terenu, wykonania wszelkich obmiarów), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. e. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych przedmiarach, gdzie zostały wymienione pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku składania oferty równoważnej, należy zachować parametry i wymogi nie gorsze niż określone w dokumentacji technicznej, projekcie technicznym, przedmiarze robot i specyfikacji technicznej. 7. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Nr umowy: UDA-POKL.09.01.01-12-120/14-00, dotyczącej projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Pleśna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112134
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.plesna.pl/przetargi.htm; lub http://bip.malopolska.pl/ugplesna/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach