Przetargi.pl
„Organizacja szkoleniowo-integracyjnego wyjazdu dla rodzin zastępczych – uczestników projektu „Rodzina-dobra przyszłość” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 719 09 53 , fax. 42 719 09 53
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 719 09 53, fax. 42 719 09 53
    REGON: 47207468800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-zgierz.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Organizacja szkoleniowo-integracyjnego wyjazdu dla rodzin zastępczych – uczestników projektu „Rodzina-dobra przyszłość” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkoleniowo-integracyjnego wyjazdu dla rodzin zastępczych – uczestników projektu „Rodzina - dobra przyszłość” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. W okresie wyjazdu: organizacja zajęć szkoleniowych dla rodziców – 10 godzin dydaktycznych, zapewnienia animatora, który przejmie obejmie opiekę nad dziećmi gdy rodzice będą na szkoleniu, zajęcia integracyjne dla uczestników. Termin realizacji usługi: 23.05.2020 r. – 24.05.2020 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierza SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać wpis do ewidencji/rejestru działalności gospodarczej lub wpis do Krajowego Rejestru Sądowego. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych do oferty.Wykonawca usługi transportu posiada wszelkie uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego, stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia stanowiące załączniki nr 1,2,3,4,5,7,9 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być złożone wraz z ofertą (o ile wynika to z innych dokumentów załaczonych do oferty, i o któryc hwyżej mowa) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach