Przetargi.pl
Organizacja spotkań informacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Cyfrowe okno na świat - mobilny internet w Gminie Przasnysz, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

Gmina Przasnysz ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Św. St. Kostki 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7522709 , fax. 029 7522709
  • Data zamieszczenia: 2013-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przasnysz
    ul. Św. St. Kostki 5 5
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7522709, fax. 029 7522709
    REGON: 00054835400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja spotkań informacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Cyfrowe okno na świat - mobilny internet w Gminie Przasnysz, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przetarg nieograniczony poniżej 200 000 euro na usługę: Organizacja spotkań informacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Cyfrowe okno na świat - mobilny internet w Gminie Przasnysz, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. Zamówienie obejmuje: organizację siedmiu spotkań informacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Cyfrowe okno na świat - internet w Gminie Przasnysz poprzez zapewnienie sali konferencyjnej oraz usługi catering dla 220 osób w okresie od dnia podpisania umowy do 30 września 2015 r. Usługa cateringowa będzie świadczona podczas spotkań informacyjnych organizowanych na potrzeby realizacji projektu pn. Cyfrowe okno na świat - internet w Gminie Przasnysz. Spotkania będą realizowane na terenie miasta Przasnysz. I. Wykonanie zamówienia obejmuje w szczególności; a) zapewnienie na terenie miasta Przasnysz ogrzewanej sali konferencyjnej z rozmieszczonymi w rzędach miejscami siedzącymi dla 220 osób wyposażoną w tablicę i flamastry do pisania na niej, b) przygotowanie poczęstunku dla 220 osób w dni wskazane przez Zamawiającego. Poczęstunek musi być dostarczony co najmniej na 30 minut przed rozpoczęciem spotkań. W sali muszą być zapewnione warunki do ustawienia naczyń oraz poczęstunków dla uczestników spotkań. c) przygotowywanie poczęstunku wyłącznie ze świeżych produktów dostępnych na rynku: powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę przy przygotowywaniu posiłków do zakupu wyłącznie świeżych produktów dostępnych na rynku. d) odpowiednie świadczenie usługi cateringowej: Wykonawca powinien zapewnić usługę cateringową na spotkaniach, przy użyciu zastawy jednorazowej, z użyciem sztućców jednorazowych, oraz z użyciem serwetek papierowych i obrusów materiałowych, w formie stołu szwedzkiego, estetyka usługi cateringowej: Wykonawca powinien zapewnić estetyczne podawanie napojów zimnych i gorących (w termosach lub innych urządzeniach utrzymujących temperaturę) oraz poczęstunku, a także zebrać naczynia oraz resztki pokonsumpcyjne najpóźniej 30 minut po zakończeniu spotkania. e) wytyczne dot. bezpieczeństwa żywności i żywienia : Posiłki przygotowywane dla Zamawiającego przez Wykonawcę winny spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. Świadczenie usług cateringowych powinno odbywać się zgodnie z zapisami wskazanymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (DZ. U. 2010, Nr 136 poz. 914, ze zm.). II. Wymagania stawiane Wykonawcy w zakresie realizacji usługi cateringowej: 1. Termin realizacji 1.1. Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do 30 września 2015 r. w terminach wskazanych przez Zamawiającego, łącznie 7 spotkań w tym jedno spotkanie w III kwartale 2013 r., jedno spotkanie w IV kwartale 2013 r., jedno spotkanie w II kwartale 2014 r., jedno spotkanie w IV kwartale 2014 r., jedno spotkanie w II kwartale 2015 r. oraz dwa spotkania w III kwartale 2015 r. Termin i przewidywany czas trwania spotkań będzie ustalany z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem, z wyłączeniem pierwszego spotkania które planowane jest na dzień 30 września w godzinach przedpołudniowych (dokładna godzina i czas trwania spotkania zostaną ustalone w późniejszym terminie). 1.2 Menu na każde ze spotkań przedstawia się następująco: Kawa czarna, herbata czarna, oddzielnie gorąca woda i herbata, cukier biały, śmietanka do kawy w jednorazowych opakowaniach, woda mineralna niegazowana - 0,2l/osobę , ciasto: szarlotka, sernik, 1 ciastko/osobę każdego rodzaju, gramatura 1 ciastka min. 80 g. Poczęstunek powinien być dostępny przez cały czas trwania spotkania, stąd Wykonawca winien zadbać w trakcie trwania spotkań, by uczestnik mógł w każdym czasie napić się gorącego napoju (kawa, herbata) w tym celu sugeruje się wystawienie warników lub termosów konferencyjnych stołowych z wrzątkiem o pojemności odpowiedniej do ilości godzin spotkania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach