Przetargi.pl
Organizacja oraz przeprowadzenie dwudniowego, zamkniętego szkolenia na temat Tekst skuteczną formą przekazu

Województwo Małopolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
  • Data zamieszczenia: 2011-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
    ul. Basztowa 22 22
    31-156 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
    REGON: 35155428700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja oraz przeprowadzenie dwudniowego, zamkniętego szkolenia na temat Tekst skuteczną formą przekazu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja oraz przeprowadzenie dwudniowego, zamkniętego szkolenia na temat ;Tekst skuteczną formą przekazu; które odbędzie się w dniach 22 i 23 września 2011r. W szkoleniu weźmie udział od 20 do 25 uczestników wyłonionych przez Zamawiającego. Uczestnikami szkolenia będą przedstawiciele Lokalnych Grup Działania z Województwa Małopolskiego. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ostatecznej liczbie uczestników imprezy na 7 dni przed planowaną datą wykonania zamówienia. Projekt jest współfinansowany w ramach schematu III ;Stworzenie i utrzymanie Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich (KSOW); - Pomoc Techniczna Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. W ramach działania ;Przygotowanie programów szkoleniowych dla lokalnych grup działania w procesie tworzenia, w tym wymiana doświadczeń między lokalnymi grupami działania:, działanie szczegółowe ;Organizacja szkoleń tematycznych dla LGD, konsultacji oraz spotkań;. Liczba osób przewidziana w szkoleniu wynosić będzie nie więcej niż 25, nie mniej niż 20 osób. Szkolenie winno być dwudniowe, przeprowadzone w dniach od 22 do 23 września 2011 r., w dniach kolejno następujących po sobie. Szkolenie ma być zrealizowane zgodnie z przedstawionym poniżej harmonogramem zajęć. Harmonogram zajęć: DZIEŃ I: 8.00 - Wyjazd z parkingu obok siedziby UMWM przy ul. Wielickiej 72 B. 10.00 - 11.00 Rejestracja uczestników 11.00 - 12.00 Szkolenie programowe 12.00 - 12.20 Przerwa kawowa 12.20 - 14.00 Szkolenie programowe 14.00 - 14.45 Obiad 14.45 - 16.00 Szkolenie programowe 16.00 - 16.15 Przerwa kawowa 16.15 - 19.00 Szkolenie programowe 19.00 - 20.00 Kolacja DZIEŃ II: 8.00 - 8.30 Śniadanie 8.30 - 10.00 Szkolenie programowe 10.00 - 10.20 Przerwa kawowa 10.20 - 12.20 Szkolenie programowe 12.20 - 13.20 - Obiad 14.00 - Wyjazd do Krakowa Miejsce szkolenia: Województwo Małopolskie, miejscowość poza granicami miasta Krakowa, położona w odległości maksymalnie 100 km od miejsca wyjazdu - siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego znajdującej się przy ul. Wielickiej 72B, 30-552 Kraków (licząc po trasie dojazdu do tego miejsca). Zakres tematyczny szkolenia powinien zawierać następujące zagadnienia: a) efektywna komunikacja: określenie celu, tematu, odbiorcy i stylu komunikatu, b) tworzenie tekstów informujących i promujących przedsięwzięcia realizowane przez Lokalne Grupy Działania np. o lokalne wydarzenia, o naborach itp (tekst do prasy lokalnej, ulotki, broszury, publikacje), c) tworzenie tekstów publikowanych w Internecie. Tytuł, wprowadzenie, tekst, zdjęcia d) Prawo prasowe - informacje prawne dotyczące publikacji treści w Internecie e) część warsztatowa: synteza wybranych tekstów informacyjno-promocyjnych (wskazanie popełnionych błędów, dobrych przykładów) oraz przygotowanie własnych tekstów. Zajęcia teoretyczne obejmują 60 % szkolenia - około 6 godz. Zajęcia praktyczne obejmują 40 % szkolenia - około 4 godz. Część logistyczna szkolenia, w ramach, której Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych (wydrukowanych prezentacji, długopisów i notatników + jedna wersja dodatkowa dla Zamawiającego do dokumentacji)) opatrzonych w logotypy oraz slogan (informujący o finansowaniu) zgodne z załącznikiem nr 11 do siwz b) zapewnienia uczestnikom szkolenia warunków zgodnych z przepisami bhp c) zapewnienia uczestnikom szkolenia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na zasadach ogólnych, d) przygotowania dwóch sal wykładowych, klimatyzowanych z pełnym dostępem do systemu audiowizualnego, jedna musi mieścić minimum 25 osób, druga musi mieścić minimum 12 osób, e) zapewnienie dwóch tablic Flipchart z dwoma blokami gładkiego papieru i dwóch czarnych markerów, f) zapewnienia transportu (autokar z klimatyzacją, z pasami bezpieczeństwa oraz miejscem na bagaże dla 25 osób + kierowca) z Krakowa na miejsce szkolenia oraz powrotu z miejsca szkolenia do Krakowa (parking przy siedzibie UMWM przy ul. Wielickiej 72B, 30 - 552 Kraków) g) zakwaterowanie uczestników szkolenia (odpowiednio kobiety, mężczyźni) w 10 pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym i 5 pokojach jednoosobowych z pełnym węzłem sanitarnym, h) zapewnienie wyżywienia: Śniadanie: szwedzki stół 2 x Obiad (w dniu 22 września 2011 r. i w dniu 23 września 2011 r.): w formie pierwszego i drugiego dania + 250 ml wody mineralnej niegazowanej Kolacja: przystawka + gorące danie + deser + 250 ml wody niegazowanej + kawa lub herbata 3x Przerwy kawowe (dwie w dniu 22 września 2011 r., jedna w dniu 23 września 2011 r.): kawa, herbata, soki owocowe (jabłkowy, pomarańczowy), cukier, śmietanka, cytryna, kruche ciasteczka Szczegółowe menu określa załącznik nr 8 do SIWZ, i) wystawienia uczestnikom szkolenia 25 imiennych certyfikatów potwierdzających uczestnictwo w szkoleniu z zakresu ;Tekst skuteczną formą przekazu;, opatrzonego logotypami oraz sloganem przedstawionymi w załączniku Nr 9 do SIWZ j) przygotowania i prowadzenia list obecności uczestników szkolenia (zarówno w pierwszy jak i drugi dzień szkolenia) zgodnie ze wzorem załącznika NR 11 do SIWZ oraz rejestru wydanych certyfikatów. Listę uczestników szkolenia Zamawiający dostarczy Wykonawcy w terminie do 3 dni przed terminem szkolenia, k) zapewnienia odpowiedniej kadry, co najmniej 2 osoby personelu, który będzie realizował usługi u Zamawiającego w zakresie jw., posiadającego odpowiednie uprawnienia do wykonywania zamówienia l) projekty certyfikatów oraz wszystkich materiałów dydaktycznych przygotowanych na w/w szkolenie Wykonawca przekaże do zatwierdzenia Zamawiającemu, co najmniej na trzy dni przed rozpoczęciem szkolenia, m) oznakowania w sposób widoczny sal, w których będą odbywać się zajęcia z przedmiotowego szkolenia, ustawienia w widocznym miejscu na salach, w których będzie odbywać się szkolenie dwóch systemów roll-up przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego, n) dostarczenia Zamawiającemu po realizacji przedmiotu zamówienia uzupełnionych i podpisanych przez personel realizujący zamówienie raportów rozliczeniowych pracy wykładowcy i eksperta zgodnych ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ o) przekazania wypełnionego Ramowego harmonogramu zajęć (załącznik Nr 7 do SIWZ), w terminie na dwa tygodnie przed terminem szkolenia, p) Przeprowadzenia ankiety po szkoleniu, dotyczącej indywidualnej oceny szkolenia dla każdego uczestnika i przekazania jej Zamawiającemu w formie raportu poszkoleniowego w formie papierowej i elektronicznej na nośniku CD
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach