Przetargi.pl
Organizacja obozu naukowego dla uczniów kształcących się w zawodzie technik reklamy i technik fotografii i multimediów.

Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, Przemysłowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu
    Przemysłowa
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    REGON: 210967372
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja obozu naukowego dla uczniów kształcących się w zawodzie technik reklamy i technik fotografii i multimediów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obóz naukowy dla uczniów kształcących się w zawodzie technik reklamy i technik fotografii i multimediów 3 grupy po 10 uczniów ( grupa oznacza: 5 uczniów technika reklamy+ 5 uczniów technika fotografii i multimediów).PONIEDZIAŁEK 9.00 - Zbiórka przed szkołą.10.00 - Przyjazd i zakwaterowanie.11.00. Spotkanie integracyjne podczas, którego zostanie opracowany plan działania poszczególnych grup, w celu osiągnięcia założonego celu warsztatów.14.00 obiad14.30 Warsztaty z psychologiem ( zajęcia wspólne)17.30 Czas wolny. 19.00 Kolacja / wieczór filmowyWTOREK 8.00 - Śniadanie.9.00 – Wyjazd przedstawicieli uczniów kierunku fotografia i multimedia do przygotowania dokumentacji fotograficznej w:Grupa I Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu budynek przy ul. Marcinkowskiego 26.Grupa II Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu budynek przy ul. Libelta 4.Grupa III Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy ul. Pamiątkowa 17 ( internat)09.00 Zajęcia z obróbki zdjęć w dedykowanym programie ( grupa uczniów kierunku reklama).14.00 - Obiad.15.00 - Zajęcia z obróbki zdjęć w dedykowanym programie zajęcia wspólne.17.00 - Czas wolny. / Sesja zdjęciowa uczestników/ zajęcia z psychologiem grupa I/ jazda konna.19.00 – Kolacja.ŚRODA 8.00 - Śniadanie.9.00 Wyjazd przedstawicieli uczniów kierunku fotografia i multimedia do przygotowania dokumentacji fotograficznej w:Grupa I Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu budynek przy ul. Marcinkowskiego 26. Grupa II Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu budynek przy ul. Libelta 4. Grupa III Zespół szkół Nr 2 w Międzyrzeczu ul. Staszica 20 ( ZDZ).9.00 Zajęcia z obróbki zdjęć w dedykowanym programie ( grupa uczniów kierunku reklama)14.00 - Obiad.15.00 – Obróbka dokumentacji fotograficznej sporządzonej danego dnia.17.00 - Czas wolny. / Sesja zdjęciowa uczestników/ zajęcia z psychologiem grupa II/ jazda konna.19.00 Kolacja.CZWARTEK 8.00 - Śniadanie.9.00 Przygotowanie w grupach materiałów do publikacji.14.00 - Obiad.15.00 – Przygotowanie w grupach materiałów do publikacji.17.00 - Czas wolny/ Sesja zdjęciowa uczestników/ zajęcia z psychologiem grupa III/ jazda konna.19.00 - Kolacja.PIĄTEK8.00 - Śniadanie.9.00 – Przedstawienie Zamawiającemu materiału do publikacji.14.00 - Obiad.15.00- Wyjazd. Miejsce realizacji :maksymalnie 10 km od Międzyrzecza, z uwagi na konieczność przygotowania dokumentacji fotograficznej związanej z efektami projektu.Wybór miejsca ściśle związany jest z charakterem warsztatów. Ważnym elementem jest zapewnienie przez wykonawcę dostępu do pomieszczenia, specjalnie wyciemnionego - bez okien z dostępem do bieżącej wody i o odpowiednim metrażu. (minimum 80 m2) w pomieszczeniu zostaną zbudowane stanowiska do obróbki negatywowej i pozytywowej materiałów światłoczułych. Tematem przewodnim warsztatów jest pokazanie efektów realizacji przez Powiat Międzyrzecki projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Międzyrzeckim”, oraz integracja młodzieży kształcącej się w dwóch kierunkach.Efektem finalnym warsztatów będzie publikacja – album podsumowujący 6 lat funkcjonowania szkół w projekcie: między innymi: zakupiony sprzęt i wyposażenie dla pracowni szkolnych, szkolenia, targi edukacji i pracy, plenery, warsztaty, szkolenia branżowe. Wykonawca zapewni:1. Transport na miejsce i z powrotem.2. Transport na wyjazdy związane z przygotowaniem dokumentacji.3. Ubezpieczenie NNW uczestników. 4. Opiekunów grupy 1 os na grupę ( Opieka całodobowa).5. Uczestnikom i pleneru zakwaterowania i wyżywienie całodziennego (3 posiłki śniadanie, obiad, kolacja).6. Wykładowców do zajęć merytorycznych tj. nauki fotografowania oraz wywoływania i obróbki zdjęć.7. Sprzęt fotograficzny oraz komputery z oprogramowaniem, niezbędne do przygotowania publikacji. 8. Psychologa na zajęcia w wymiarze 5h na grupę ( 3 godziny wspólne po 2 godziny na grupę) oraz opiekunów.9. Certyfikat uczestnictwa w warsztatach.10. Wydanie albumu w nakładzie 2000 egz. ( od 80-120 stron)., format minimum A5) po wcześniejszej akceptacji Zamawiającego. Całość nakładu zostanie przekazana dla Powiatu Międzyrzeckiego jako materiał promocyjny.11. Wykonawca zapewni minimalne wymagania, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( Dz. U. z 2020, poz. 1062) albo dostęp alternatywny w sposób określony w art. 7 ust. 2 tej ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55120000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają na poziomie poniżej opisanym warunki udziału w postępowaniu dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej:opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, iż Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, że:a) wykaz usług: minimum 1 (jedną) usługę polegającą na organizowaniu szkoleń, warsztatów o wartości minimum 20 000,00 PLN brutto, zgodnie z załącznikiem nr 4 B do SWZ wraz zinformacją, że usługi te zostały wykonane należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.d) wykaz osób:, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 4C do SWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach