Przetargi.pl
Organizacja kampanii informacyjnej poświęconej innowacyjnemu projektowi pn. Zagrożenia w Sieci - profilaktyka, reagowanie

Województwo Małopolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
  • Data zamieszczenia: 2014-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
    ul. Basztowa 22 22
    31-156 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
    REGON: 35155428700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja kampanii informacyjnej poświęconej innowacyjnemu projektowi pn. Zagrożenia w Sieci - profilaktyka, reagowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja kampanii informacyjnej poświęconej innowacyjnemu projektowi pn. Zagrożenia w Sieci-profilaktyka, reagowanie obejmującej opracowanie strategii oraz realizację jej poszczególnych elementów. 2. Opracowanie strategii kampanii z uwzględnieniem warunków realizacji określonych przez Zamawiającego w umowie. 3. Przygotowanie kampanii z wykorzystaniem istniejącego logo i nazwy projektu zgodnego z tematyką i celami kampanii, które będzie wykorzystywane w działaniach informacyjnych i promocyjnych podejmowanych w ramach kampanii. 4. Przedstawienie możliwości wykorzystania dostępnych materiałów promocyjnych będących w posiadaniu Zamawiającego m. in. logo, filmów tematycznych ok. 15 min. oraz spotów 37 i 50 sek. w działaniach informacyjnych i promocyjnych podejmowanych w ramach kampanii. W ramach tego działania mieści się również przygotowanie 1,5 minutowego filmu promującego projekt, który umieszczony zostałby m. in. na stronie You Tube na profilu określonym przez Zamawiającego. 5. Pozyskanie patronatów medialnych (radiowych, telewizyjnych, internetowych, lub prasowych)-co najmniej od dwóch podmiotów. 6. Wykonanie projektów tematycznych materiałów poligraficznych wraz z ich dostarczeniem: a) plakatu (2 wzory do wyboru przez Zamawiającego)-4 000 szt. oraz ich druk na papierze błyszczącym, kredowym, kolor CMYK, B2 gramatura max 135 g. b) podkładek pod mysz komputerową (2 wzory do wyboru przez Zamawiającego)-4 000 szt. oraz ich wykonanie w oparciu o kolorystykę dostarczoną przez Zamawiającego; wielkość 18 x 22 cm, o powierzchni zabezpieczonej folią przezroczystą oraz spodem wykonanym z antypoślizgowej folii, pomiędzy warstwami folii miejsce na druk, całość podkładki zgrzana. Wybór przez Zamawiającego wzoru plakatu i podkładki przeznaczonego po wykonania nastąpi w momencie akceptacji wszystkich w/w wzorów. 7. Przygotowanie projektu roll-upa kampanii z wykorzystaniem logo oraz jego wykonania: wymiar 85 x 200 cm, waga: max 3,5 kg, konstrukcja: aluminium, osłony boczne, 3 częściowy drążek, wewnętrzna rolka nawijająca grafikę wykonana z aluminium, akcesoria: pokrowiec transportowy. 8. Produkcja 15 sekundowego spotu radiowego (treść) w pełnym zakresie produkcyjnym wraz z opracowaniem jego scenariusza zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego, spełniającego standardy rozgłośni radiowych umożliwiające emisję spotu w ramach bloków reklamowych oraz zapewnienie jego emisji min. przez 2 tygodnie, minimum 8 emisji spotu reklamowego dziennie na antenie radia o zasięgu obejmującym całe województwo. 9. Opracowania projektów 2 bannerów przeznaczonych do emisji w Internecie. Dokładny rozmiar wszystkich banerów zostanie podany przez Zamawiającego najpóźniej na 10 dni przed upływem terminu ich wykonania. Do wykonania banerów zostaną wykorzystane dostarczone przez zamawiającego loga i nazwy projektu. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego dla projektów. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu banery w formacie .swf oraz .fla. 10. Opracowanie materiałów informacyjnych, w tym treści graficznych i zdjęć na temat projektu i prowadzonej kampanii na stronę www.profilaktykawmalopolsce.pl oraz www.malopolskie.pl zgodnie ze standardami obowiązującymi w UMWM. 11. Wykonawca będzie miał za zadanie przekazywać informacje o postępach w projekcie do mediów w sposób atrakcyjny i wzbudzający ich zainteresowanie czego efektem będzie zajęcie się mediów tematem na łamach ich gazet/portali/anten. Działania będą skierowane do różnego rodzaju mediów: prasa, telewizja, radio, Internet (działania PR). W szczególności bieżące prowadzenie działań PR, polegać będzie na: a) opracowaniu i publikacji 3 artykułów drukowanych, sponsorowanych i promujących projekt w prasie o zasięgu obejmującym przede wszystkim całe województwo małopolskie o minimalnej ilości znaków 800 a maksymalnej 1 000 znaków. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu co najmniej dwóch egzemplarzy każdego numeru dziennika, w którym ukazały się artykuły sponsorowane w ciągu 7 dni od ich ukazania się, b) organizacji konferencji prasowej z mediami wraz z koordynowaniem wystąpień uczestników. O miejscu i terminie konferencji Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. W ramach organizacji konferencji Wykonawca jest zobowiązany zapewnić miejsce oraz obecność przedstawicieli mediów działających na terenie Krakowa, c) konfiguracji i zarządzaniu budżetem reklamowym projektu w ramach mediów społecznościowych w celu zapewnienia efektywnego przekazu przynajmniej do 1000 odbiorców (zarówno w październiku jak i w listopadzie) polegającym na aktywnej komunikacji z użytkownikami oraz systematycznym zamieszczaniu aktualności dotyczących projektu (3 wpisy tygodniowo), d) prowadzeniu bieżącego marketingu rekomendacyjnego podczas całego okresu realizacji umowy, który polegać będzie na: bieżącym monitoringu Internetu (w obszarze: artykułów redakcyjnych, artykułów sponsorowanych, postów, komentarzy itp.) na forach i blogach, portalach regionalnych i informacyjnych, identyfikacji w każdym tygodniu trwania umowy (za wyjątkiem tygodnia w którym zostanie zawarta umowa) minimum 2 artykułów lub wątków tematycznie związanych z przedmiotem projektu, dokonywaniu co najmniej 2 wpisów w każdym tygodniu (za wyjątkiem tygodnia w którym zostanie zawarta umowa) - posty na forach internetowych, udział w dyskusjach, komentowanie zidentyfikowanych artykułów, postów i komentarzy, z zastrzeżeniem, że jednego artykułu (wątku) mogą dotyczyć maksymalnie dwa wpisy. Tworzone treści muszą zawierać prawdziwe i aktualne informacje, oraz być na bieżąco konsultowane z Zamawiającym. W celu zapewnienia źródła informacji Wykonawca w całym okresie realizacji projektu będzie korzystał z materiałów przekazanych przez Zamawiającego i własnej wiedzy z zakresu związanego z tematyką. Wykonawca przed podjęciem działań przedstawi Zamawiającemu ich koncepcje, zakres oraz drogi dotarcia oraz uzyska dla nich akceptację Zamawiającego. 12. Wykonawca sporządzi i prześle Zamawiającemu: a) raport ze stanu wykonania prac na koniec października 2014 r. b) raport końcowy ze stanu prac obejmujący cały okres wykonywania umowy. Oba raporty będą wymieniać wszystkie czynności poczynione w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia z zaznaczeniem daty ich wykonania oraz opisem osiągniętych efektów poszczególnych działań. Do raportu należy dołączyć płyty DVD/pamięć USB zawierające przygotowane filmy, spoty, projekty materiałów, zdjęć z konferencji prasowej, screeny ze stron internetowych, oświadczenia patronów medialnych. 13. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umwm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach