Przetargi.pl
organizacja i realizacja szkoleń dla 23 osób w ramach projektu systemowego pn. Nowe perspektywy - nowe szanse współfinansowanego w ramach Poddziałania 7.1.1 PO KL

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grybowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-330 Grybów, ul. Jakubowskiego 33
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 448 42 46 , fax. 18 448 42 46
  • Data zamieszczenia: 2012-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grybowie
    ul. Jakubowskiego 33 33
    33-330 Grybów, woj. małopolskie
    tel. 18 448 42 46, fax. 18 448 42 46
    REGON: 49202383000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    organizacja i realizacja szkoleń dla 23 osób w ramach projektu systemowego pn. Nowe perspektywy - nowe szanse współfinansowanego w ramach Poddziałania 7.1.1 PO KL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia przeciwko zjawisku dyskryminacji płci na rynku pracy dla grupy 23 osób minium trzy instrumenty aktywnej integracji, a w szczególności wymienione niżej przedmioty:Część I: Warsztaty przygotowujące do wejścia na rynek pracy (Liczba uczestników szkolenia: 23 os., liczba dni szkoleniowych: 3):Poradnictwo specjalistyczne - służące przywróceniu samodzielności Życiowej, w tym powrotu na rynek pracy sesja grupowa z prawnikiem - zajęcia w 2 grupach (Tutaj wymagane dwóch trenerów w jeden dzień: Trener 1: gr. 1, 11 os,Trener 2: gr. 2, 12 os), 6 godz./gr. = 12godz; Poradnictwo psychologiczne (psycholog) w kwestiach aktywizacji społecznej pod kątem wejścia na rynek pracy - zajęcia w 3 grupach (Tutaj wymagane trzech trenerów w jeden dzień:Trener 1: gr. 1, 8 os,Trener 2: gr. 2, 8 os,Trener 3: gr. 3, 7 os), 8 godz./gr. = 24godz;Doradztwo zawodowe (doradca zawodowy) w kwestiach aktywizacji zawodowej pod kątem wejścia na rynek pracy - zajęcia w 3 grupach (Tutaj wymagane trzech trenerów w jeden dzień:Trener 1: gr. 1, 8 os,Trener 2: gr. 2, 8 os,Trener 3: gr. 3, 7 os), 8 godz./gr. = 24godz. Cześć II: Profesjonalny sprzedawca z obsługa kasy fiskalnej i programu magazynowego (Liczba uczestników szkolenia: 8 os. liczba dni szkoleniowych: 5): Trening obsługi kas fiskalnych (8godz.),Trening obsługi programu magazynowego (16 godz.-2dni), Merytoryczne aspekty pracy sprzedawcy (16godz-2dni).Cześć III: Warsztaty wizażu i kreowania własnego wizerunku (Liczba uczestników szkolenia: 8 os. liczba dni szkoleniowych: 5):Warsztaty wizażu (24 godz. 3 dni), Warsztaty kreowania własnego wizerunku (16 godz.-2dni).Cześć IV: Organizacja przyjęć okolicznościowych z fotografią i wideofilmowaniem (Liczba uczestników szkolenia: 8 os. liczba dni szkoleniowych: 8):Merytoryczne aspekty organizowania przyjęć okolicznościowych (20godz -2 dni po 6 godz + 1 dzień 8 godz.), Warsztaty fotografii i wideofilmowania (40 godz. - 5 dni) ZAŁOŻENIE BEZWZGLĘDNE: części II-IV, zajęcia muszą odbywać się równolegle tj. tego samego dnia.Cześć V: Warsztaty na rzecz poprawy sytuacji kobiet na rynku pracy i w życiu społecznym (Liczba uczestników szkolenia: 23 os. liczba dni szkoleniowych: 1):Poradnictwo psychologiczne (psycholog) pn Jak być aktywną społecznie i zawodowo- zajęcia w 3 grupach (Tutaj wymagane trzech trenerów w jeden dzień:Trener 1: gr. 1, 8 os,Trener 2: gr. 2, 8 os,Trener 3: gr. 3, 7 os).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dot

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_jednostki/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach