Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego z dostępem do platformy e-lerningowej, warsztatów - Pasja życiowa a wybór zawodu-świadome planowanie ścieżki i indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym w ramach realizacji projektu pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice

Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 84-312 Cewice, ul. W. Witosa 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8613460 , fax. 059 8613462
  • Data zamieszczenia: 2013-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy
    ul. W. Witosa 16 16
    84-312 Cewice, woj. pomorskie
    tel. 059 8613460, fax. 059 8613462
    REGON: 77097975000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego z dostępem do platformy e-lerningowej, warsztatów - Pasja życiowa a wybór zawodu-świadome planowanie ścieżki i indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym w ramach realizacji projektu pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje usługę edukacyjną polegającą na organizacji i przeprowadzeniu zajęć z języka angielskiego z dostępem do platformy e-learningowej, warsztatów: Pasja życiowa a wybór zawodu-świadome planowanie ścieżki oraz indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym w ramach realizacji projektu pn Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice dla uczniów z Gminy Cewice realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.01.02-22-027/13-00 w latach 2013-2015 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia polega na realizacji następujących zadań: 1. Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego z dostępem do platformy e-learningowej w ramach projektu pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice. 1)Celem zajęć jest podniesienie umiejętności porozumiewania się w języku angielskim. Zajęcia z języka angielskiego powinny zmniejszyć dysproporcje w wynikach nauczania. Udział w zajęciach prowadzonych nowatorskimi metodami ma zaktywizować uczniów do rozwoju kompetencji kluczowych. Zastosowanie na zajęciach aktywnych technik nauczania, na które nie ma czasu w szkole pozwolą zwiększyć zdolność percepcji łączenia informacji z poszczególnych dziedzin ze sobą. Dostęp dla uczniów do platform e-learningowej będzie wsparciem nauczania j. angielskiego w domu, utrzymaniem stałego kontaktu nauczyciela z uczniem. Uczniowie będą wykonywali w domu ćwiczenia z języka angielskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej. Na platformie e-learningowej na bieżąco będzie można sprawdzać efekty zajęć. 2)Miejscem wykonywania zajęć z języka angielskiego z dostępem do platformy e-learningowej będą: a)Szkoła Podstawowa w Maszewie Lęborskim, ul. Szkolna 5, 84-315 Maszewo Lęborskie b)Szkoła Podstawowa w Łebuni, ul. Sportowa 7, 84-311 Łebunia c)Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Przerytem, 84-313 Pieski 45 d)Szkoła Podstawowa w Siemirowicach, ul. Szkolna 15, 84-313 Siemirowice. 3)Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć z języka angielskiego w wymiarze 40 godzin na każdą grupę w roku szkolnym 2013-2014 i 40 godzin na każdą grupę w roku szkolnym 2014-2015, czyli 760 godzin łącznie w roku szkolnym 2013-2014 zajęcia prowadzone będą dla 96 uczniów : a)2 grup 12 osobowych w Szkole Podstawowej w Maszewie Lęborskim = 80 godzin b)2 grup 11 osobowych i 1 grupy 12 osobowej w Szkole Podstawowej w Łebuni = 120 godzin c)2 grup 7 osobowych w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Przerytem = 80 godzin d)2 grup 12 osobowych w Szkole Podstawowej w Siemirowicach = 80 godzin w roku szkolnym 2014-2015 zajęcia prowadzone będą dla 109 uczniów : a)2 grup 12 osobowych w Szkole Podstawowej w Maszewie Lęborskim = 80 godzin b)3 grup 9 osobowych i 1 grupy 10 osobowej w Szkole Podstawowej w Łebuni = 160 godzin c)2 grup 12 osobowych w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Przerytem = 80 godzin d)2 grup 12 osobowych w Szkole Podstawowej w Siemirowicach = 80 godzin 4)Do zadań Wykonawcy należy: a)Udostępnienie platformy e-learningowej z języka angielskiego dla 96 uczniów i bezpłatne udostępnienie dla 5 nauczycieli przez okres od podpisania umowy do 30.06.2014 r. w roku szkolnym 2013-2014 i dla 109 uczniów i bezpłatne udostępnienie dla 5 nauczycieli przez okres 10 miesięcy w roku szkolnym 2014-2015. Platforma w okresie realizacji projektu będzie udostępniana uczestnikom projektu. Na platformie umieszczone mają być przede wszystkim skrypty przedmiotowe do e-learningu z języka angielskiego opracowane w celu umożliwienia utrzymywania stałego kontaktu uczniom z nauczycielem oraz umożliwienia wykonywanie uczniom ćwiczeń w domu a nauczycielom sprawdzenie na bieżąco postępów przyswajania języka. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i wdrożenia następujących funkcjonalności na platformie e-learningowej: system e-learningowy musi obsługiwać do 101 aktywnych kont jednocześnie w roku szkolnym 2013-2014 i 114 aktywnych kont jednocześnie w roku szkolnym 2014/2015. Każdy użytkownik ma się logować na stronie przy pomocy indywidualnego loginu oraz hasła. Platforma musi posiadać kompletny interfejs w języku polskim. Do korzystania i obsługi platformy nie jest wymagana specjalistyczna wiedza informatyczna, b)dostarczenie każdemu z uczestników zajęć z języka angielskiego pomocy dydaktycznych niezbędnych do aktywnego uczestnictwa w zajęciach - łącznie 205 kompletów (96 w roku szkolnym2013-2014, 109 w roku szkolnym 2014-2015). Każdy komplet pomocy dydaktycznej będzie składać się z podręcznika i ćwiczeń, c)dostarczenie każdemu z uczestników zajęć z języka angielskiego materiałów papierniczych - łącznie 205 kompletów (96 w roku szkolnym2013-2014, 109 w roku szkolnym 2014-2015). Jeden komplet materiałów papierniczych składa się z: 4 zeszytów 60 kartkowych w twardej oprawie: 2 w linie, 2 w kratkę, 4 długopisów, 4 ołówków, gumki typu myszka, teczki o szerokości grzbietu 5 cm, wykonanej z twardej tektury powlekanej folią mieszcząca komplet książek o formacie A4 na gumkę lub rzep, d)prowadzenie zajęć z języka angielskiego metodą aktywną, np. dyskusja, ćwiczenia (mapa myśli, techniki pamięciowe) i pasywną np. prezentacja. Do zajęć należy wprowadzić także praktyczne zastosowanie teorii wielorakich oraz szereg technik pamięciowych. Nauka języka angielskiego poprzez użycie nowoczesnej technologii - platformy e-learningowej, która umożliwi utrzymywanie stałego kontaktu uczniom z nauczycielem oraz umożliwi wykonywanie uczniom ćwiczeń w domu a nauczycielom sprawdzenie na bieżąco postępów przyswajania języka. Zajęcia z języka angielskiego muszą kończyć się testem końcowym z wiedzy z zakresu poznanego na zajęciach materiału z języka angielskiego. Prowadzący zajęcia zobowiązany będzie do sporządzenia zbiorczej oceny opisowej oceniającej nabyte umiejętności uczestników zajęć. Na zakończenie zajęć Wykonawca będzie zobowiązany wręczyć każdemu z uczestników zajęć zaświadczenie o ukończeniu zajęć z języka angielskiego, e)w przypadku jakichkolwiek problemów z pracą na platformie e-learningowej Wykonawca zapewni zdalną pomoc każdemu użytkownikowi w przeciągu maksymalnie 1 dnia roboczego, natomiast w przypadku większej awarii w przeciągu maksymalnie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia na piśmie, f)przeprowadzenie wstępnych testów sprawdzających wiedzę i umiejętności uczniów, g)prowadzenie dzienników zajęć, h)składanie miesięcznych raportów z postępu realizacji zajęć, i)współpraca z Zamawiającym, w których realizowane będą zajęcia oraz bieżące informowanie Kierownika Projektu o wszelkich nieprawidłowościach zaistniałych w realizacji zajęć, j)dbałość o odpowiednie oznakowanie przedmiotów zakupionych w ramach projektu, k)realizacja zajęć zgodnie z obowiązującym prawem i wytycznymi programowymi, znajdującymi się na stronie internetowej Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego www.defs.pomorskie.eu 5)Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: a)Zajęcia będą realizowane od daty zawarcia umowy do 30 czerwca 2015, b)Zajęcia będą odbywały się zgodnie z opracowanymi przez Wykonawcę programami zajęć oraz harmonogramem. Program i harmonogram na rok szkolny 2013-2014 Wykonawca przedstawi w terminie 7 dni od podpisania umowy. Program i harmonogram na rok szkolny 2014-2015 Wykonawca przedstawi w terminie do 20 września 2014 r. Harmonogramy zajęć muszą zostać dostosowywane do potrzeb uczniów oraz aktualnego planu lekcji. Wykonawca będzie zobowiązany do zmiany harmonogramu zajęć w przypadku zmian w planach lekcji. Plany lekcji na rok szkolny 2013/2014 zostaną przekazane Wykonawcy w terminie 2 dni od podpisania umowy. Plany lekcji na rok szkolny 2014-2015 zostaną przekazane Wykonawcy w terminie do 15 września 2014 r. W przypadku zmian w planach lekcji Wykonawca będzie o nich informowany na bieżąco, c)Wykonawca jest zobowiązany przedstawiać program i harmonogramy zajęć do zatwierdzenia Koordynatorowi projektu, d)Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej w godzinach popołudniowych. Dopuszcza się możliwość by niektóre zajęcia odbywały się w soboty w godzinach porannych (za zgodą Zamawiającego oraz uczniów), e)Strony zastrzegają sobie możliwość zmian w harmonogramie zajęć z siedmiodniowym wyprzedzeniem (siedem dni kalendarzowych), f)W przypadku niemożności prowadzenia zajęć przez osoby wskazane w ofercie wykonawca będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych w postępowaniu kwalifikacjach, po wcześniejszym pisemnym poinformowaniu o zaistniałej sytuacji Koordynatora projektu i uzyskaniu jego zgody, g)w ramach organizacji i realizacji zamówienia Zamawiający zapewnia salę z wyposażeniem i dostępem do WC, 6)Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie co miesiąc, na zasadach określonych w projekcie umowy. 7)Nad prawidłową realizacją wykonywanej usługi czuwać będzie Koordynator Projektu oraz Zamawiający. 8)Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zespołem Projektowym. 9)Wykonawca zobowiązuje się, że wszelkie materiały i dokumenty, w których posiadanie wejdzie w związku z wykonywaniem prac objętych umową, są i pozostaną własnością Zamawiającego. Wykonawca zwróci je Zamawiającemu nie później niż w dniu rozwiązania umowy lub wygaśnięcia umowy. 10)Wykonawca zobowiązany jest do: a)bieżącego informowania Zamawiającego o ewentualnych trudnościach na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, b)poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego oraz uprawnione do tego instytucje, c)udziału w kontrolach projektu prowadzonych przez uprawnione do tego podmioty, d)zapewnienia bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu, e)przestrzeganie regulaminu pracowni, w których będą prowadzone zajęcia, f)przeprowadzania raz na dwa miesiące testów sprawdzających nabytą przez uczniów wiedzę, opracowanie na ich podstawie rocznych sprawozdań z postępów edukacyjnych uczniów; testy i sprawozdania Wykonawca będzie przekazywał Koordynatorowi projektu g)dokumentowania zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć oraz prowadzenia innych dokumentów związanych z realizacją projektu wskazanych przez Zamawiającego, h)poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego oraz uprawnione do tego instytucje, w tym wgląd do wszelkiej dokumentacji związanej z projektem, w tym dokumentacji finansowej, i)przekazywania wraz z fakturą/rachunkiem za dany miesiąc następującej dokumentacji: miesięczne sprawozdania z realizacji zajęć, miesięczne zestawienia obecności uczniów na zajęciach oraz przedstawić dzienniki zajęć do wglądu Koordynatorowi projektu, miesięczne karty czasu pracy trenerów, j)Wykonawca sporządzi protokół zdawczo-odbiorczy z wykonania przedmiotu umowy i przekaże go w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy Koordynatorowi projektu. Do protokołu zdawczo - odbiorczego Wykonawca załączy: -dzienniki zajęć z listami obecności, -roczne sprawozdanie z realizacji zajęć, -roczne sprawozdanie z postępów edukacyjnych uczniów, -roczne zestawienie obecności uczniów na zajęciach, -rejestr wydanych zaświadczeń, -kopie zaświadczeń potwierdzonych za zgodność oryginałem, 11)Termin realizacji usługi: od dnia zawarcia umowy do 30.06.2015 r. 2. Organizacja i przeprowadzenie warsztatów pn. Pasja życiowa a wybór zawodu-świadome planowanie ścieżki w ramach projektu pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice. 1)Celem warsztatów jest wsparcie wyboru ścieżki edukacyjno-zawodowej zgodnej z indywidualnymi predyspozycjami i potrzebami rynku pracy dla 252 uczniów z Gminy Cewice. 2)Miejscem przeprowadzenia warsztatów będą: a)Szkoła Podstawowa w Maszewie Lęborskim, ul. Szkolna 5, 84-315 Maszewo Lęborskie b)Szkoła Podstawowa w Łebuni, ul. Sportowa 7, 84-311 Łebunia c)Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Przerytem, 84-313 Pieski 45 d)Szkoła Podstawowa w Siemirowicach, ul. Szkolna 15, 84-313 Siemirowice. e)Szkoła Podstawowa w Cewicach, ul. Witosa 65, 84-312 Cewice. f)Publiczne Gimnazjum w Cewicach, ul. Witosa 65, 84-312 Cewice. 3)Wykonawca przeprowadzi w trakcie realizacji projektu 32 godzinne warsztaty dla 32 grup uczniów. Grupy będą liczyć od 7 do 8 osób. W sumie w trakcie realizacji projektu odbędą się 1024 godziny lekcyjne warsztatów: w roku szkolnym 2013-2014 dla 16 grup liczących 126 uczniów: a)2 grup 8-osobowych w Szkole Podstawowej w Maszewie Lęborskim = 64 godziny b)4 grup 8-osobowych w Szkole Podstawowej w Łebuni = 128 godzin c)2 grup 7-osobowych w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Przerytem = 64 godziny d)2 grup 8 osobowych w Szkole Podstawowej w Siemirowicach = 64 godziny e)3 grup 8-osobowychw Szkole Podstawowej w Cewicach, ul. Witosa 65, 84-312 Cewice = 96 godzin f)3 grup 8-osobowych w Publicznym Gimnazjum w Cewicach, ul. Witosa 65, 84-312 Cewice = 96 godzin w roku szkolnym 2014/2015 dla 16 grup liczących 128 uczniów: a)2 grup 8-osobowych w Szkole Podstawowej w Maszewie Lęborskim = 64 godziny b)4 grup 8-osobowych w Szkole Podstawowej w Łebuni = 128 godzin c)2 grup 8-osobowych w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Przerytem = 64 godziny d)2 grup 8-osobowych w Szkole Podstawowej w Siemirowicach = 64 godziny e)3 grup 8-osobowychw Szkole Podstawowej w Cewicach, ul. Witosa 65, 84-312 Cewice = 96 godzin f)3 grup 8-osobowych w Publicznym Gimnazjum w Cewicach, ul. Witosa 65, 84-312 Cewice = 96 godzin 4)Do zadań Wykonawcy należy: a)Opracowanie programu warsztatów, który musi zawierać następujące zagadnienia: -zwiększenie trafności podejmowania decyzji edukacyjnych i zawodowych przez uczniów, obniżanie społecznych kosztów kształcenia dzięki zwiększeniu świadomości i trafności wyborów na kolejnych etapach edukacji, -poszerzenie edukacyjnych i zawodowych perspektyw uczniów, -niwelowanie zjawiska dziedzicznej bezradności i bierności zawodowej , -wskazywanie pozytywnych wzorców i korzyści płynących z aktywności zawodowej, -udzielanie pomocy w wyborze i selekcji informacji dotyczącej edukacji i rynku pracy, -przygotowanie uczniów do roli pracownika. b)Przeprowadzenie testów badających predyspozycje edukacyjno - zawodowe uczestników warsztatów c)Wykonawca zaopatrzy każdego uczestnika w materiały zawierające informacje prezentowane podczas warsztatów, d)dostarczenie 1 kompletu testów diagnozujących i gier na potrzeby określenia ścieżki edukacyjno-zawodowej uczniów. Testy i gry mają pozwolić zbadać indywidualne predyspozycje zawodowe uczniów, ich zainteresowania oraz umiejętności, a także uzyskać informacje zawodoznawcze z zakresu analizy rynku pracy, wiedzy o zawodach i ścieżkach edukacyjno-zawodowych. Testy i gry mają ułatwić opracowanie planu kariery edukacyjno-zawodowej oraz dawać możliwość zweryfikowania podjętych decyzji, powinny zawierać zestaw informacji nt. osobowości, autoanalizy, planowania kariery zawodowej, różnych ścieżek edukacyjnych, możliwości wyboru przyszłego zawodu, dokumentów aplikacyjnych, e)współpraca z Zamawiającym i Koordynatorem projektu oraz bieżące informowanie Koordynatora Projektu o wszelkich nieprawidłowościach zaistniałych w realizacji zamówienia, f)dbałość o odpowiednie oznakowanie przedmiotów zakupionych w ramach projektu, g)realizacja warsztatów zgodnie z obowiązującym prawem i wytycznymi programowymi, znajdującymi się na stronie internetowej Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego www.defs.pomorskie.eu h)wydanie na zakończenie warsztatów każdemu z uczestników warsztatów zaświadczenia o ukończeniu warsztatów. 5)Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: a)Warsztaty realizowane od daty zawarcia umowy do 30 czerwca 2015 b)Warsztaty będą odbywały się zgodnie z opracowanymi przez Wykonawcę programami warsztatów oraz harmonogramem. Program i harmonogram na rok szkolny 2013-2014 Wykonawca przedstawi w terminie 7 dni od podpisania umowy. Program i harmonogram na rok szkolny 2014-2015 Wykonawca przedstawi w terminie do 20 września 2014 r. Harmonogramy warsztatów muszą zostać dostosowane do potrzeb uczniów oraz aktualnego planu lekcji. Wykonawca będzie zobowiązany do zmiany harmonogramu warsztatów w przypadku zmian w planach lekcji. Plany lekcji na rok szkolny 2013-2014 zostaną przekazane Wykonawcy w terminie 2 dni od podpisania umowy. Plany lekcji na rok szkolny 2014-2015 zostaną przekazane Wykonawcy w terminie do 15 września 2014 r. W przypadku zmian w planach lekcji Wykonawca będzie o nich informowany na bieżąco. c)Wykonawca jest zobowiązany przedstawiać program i harmonogramy warsztatów do zatwierdzenia Koordynatorowi projektu. d)Warsztaty będą odbywały się w dni nauki szkolnej w godzinach popołudniowych. Dopuszcza się możliwość by niektóre warsztaty odbywały się w soboty w godzinach porannych (za zgodą Zamawiającego oraz uczniów). e)Strony zastrzegają sobie możliwość zmian w harmonogramie warsztatów z siedmiodniowym wyprzedzeniem (siedem dni kalendarzowych). f)W przypadku niemożności prowadzenia warsztatów przez osoby wskazane w ofercie wykonawca będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych w postępowaniu kwalifikacjach, po wcześniejszym pisemnym poinformowaniu o zaistniałej sytuacji Koordynatora projektu i uzyskaniu jego zgody. g)W ramach organizacji i realizacji zamówienia Zamawiający zapewnia salę z wyposażeniem i dostępem do WC, 6)Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie co miesiąc, na zasadach określonych w projekcie umowy. 7)Nad prawidłową realizacją wykonywanej usługi czuwać będzie Koordynator Projektu oraz Zamawiający. 8)Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zespołem Projektowym. 9)Wykonawca zobowiązuje się, że wszelkie materiały i dokumenty, w których posiadanie wejdzie w związku z wykonywaniem prac objętych umową, są i pozostaną własnością Zamawiającego. Wykonawca zwróci je Zamawiającemu nie później niż w dniu rozwiązania umowy lub wygaśnięcia umowy. 10)Wykonawca zobowiązany jest do: a)bieżącego informowania Zamawiającego o ewentualnych trudnościach na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, b)poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego oraz uprawnione do tego instytucje, c)udziału w kontrolach projektu prowadzonych przez uprawnione do tego podmioty, d)zapewnienia bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w warsztatach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu, e)dokumentowania zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć oraz prowadzenia innych dokumentów związanych z realizacją projektu wskazanych przez Zamawiającego, f)poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego oraz uprawnione do tego instytucje, w tym wgląd do wszelkiej dokumentacji związanej z projektem, w tym dokumentacji finansowej, g)przekazywania wraz z fakturą-rachunkiem za dany miesiąc następującej dokumentacji: miesięczne sprawozdania z realizacji warsztatów, miesięczne zestawienia obecności uczniów na warsztatach oraz przedstawić dziennik zajęć do wglądu Koordynatorowi projektu, miesięczne karty czasu pracy trenerów, h)Wykonawca sporządzi protokół zdawczo-odbiorczy z wykonania przedmiotu umowy i przekaże go w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy Koordynatorowi projektu. Do protokołu zdawczo - odbiorczego Wykonawca załączy: -dzienniki zajęć z warsztatów z listami obecności , -roczne sprawozdanie z realizacji warsztatów, -roczne zestawienie obecności uczniów na warsztatach. -rejestr wydanych zaświadczeń, -kopie zaświadczeń potwierdzonych za zgodność oryginałem, -testy badające predyspozycje edukacyjno - zawodowe uczestników warsztatów. 11)Termin realizacji usługi: od dnia zawarcia umowy do 30.06.2015 r. 3. Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym w ramach projektu pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice. 1)Celem indywidualnych rozmów z doradcą zawodowym ma być analizowanie umiejętności, predyspozycji, możliwości, jak również ograniczeń uczniów. Ważnym elementem jest planowanie przyszłych działań dotyczących ścieżki kształcenia, wyboru zawodu. Konsultacje mają poszerzyć wiedzę u dziecka na temat przygotowania się do wejścia na rynek pracy, metod poszukiwania pracy oraz motywacji do dalszej nauki i świadomego planowania kariery edukacyjno-zawodowej. Konsultacje mają uświadomić uczniom potrzebę wczesnego planowania swojej przyszłości w oparciu o wiedzę o sobie i o zawodach. 2)Miejscem przeprowadzenia konsultacji będą: a)Szkoła Podstawowa w Maszewie Lęborskim, ul. Szkolna 5, 84-315 Maszewo Lęborskie b)Szkoła Podstawowa w Łebuni, ul. Sportowa 7, 84-311 Łebunia c)Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Przerytem, 84-313 Pieski 45 d)Szkoła Podstawowa w Siemirowicach, ul. Szkolna 15, 84-313 Siemirowice. e)Szkoła Podstawowa w Cewicach, ul. Witosa 65, 84-312 Cewice, f)Publiczne Gimnazjum w Cewicach, ul. Witosa 65, 84-312 Cewice. 3)Wykonawca przeprowadzi w trakcie realizacji projektu 360 godzin konsultacji indywidualnych: w roku szkolnym 2013-2014: a)w Szkole Podstawowej w Maszewie Lęborskim w wymiarze 27 godzin b)w Szkole Podstawowej w Łebuni w wymiarze 45,5 godziny c)w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Przerytem w wymiarze 15,5 godzin d)w Szkole Podstawowej w Siemirowicach w wymiarze 27 godzin e)w Szkole Podstawowej w Siemirowicach w wymiarze 38 godzin f)w Publicznym Gimnazjum w Cewicach w wymiarze 27 godzin w roku szkolnym 2014-2015 a)w Szkole Podstawowej w Maszewie Lęborskim w wymiarze 27 godzin b)w Szkole Podstawowej w Łebuni w wymiarze 45,5 godziny c)w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Przerytem w wymiarze 15,5 godzin d)w Szkole Podstawowej w Siemirowicach w wymiarze 27 godzin e)w Szkole Podstawowej w Siemirowicach w wymiarze 38 godzin f)w Publicznym Gimnazjum w Cewicach w wymiarze 27 godzin 4)Do zadań Wykonawcy należy: a)diagnozowanie predyspozycji zawodowych uczniów, b)przekazanie informacji m.in. o szkołach: gimnazjalnych, ponadgimnazjalnych, uczelniach wyższych oraz zasadach rekrutacji, tendencjach edukacji, tendencjach na rynku pracy i oczekiwaniach pracodawców, o planowaniu przyszłości z uwzględnieniem realiów rynku pracy, o konieczności rozwijania kompetencji miękkich i twardych, c)wyposażenie uczniów w umiejętność naliczania punktów rekrutacyjnych, tworzenie list preferencyjnych i pozyskiwania informacji o rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych, d)wspieranie w podejmowaniu decyzji edukacyjno-zawodowych, e)przygotowanie uczniów do wejścia na rynek pracy, f)prowadzenie porad indywidualnych z uczniami w oparciu o własne narzędzia i)składanie miesięcznych raportów z konsultacji, j)współpraca z Zamawiającym, Koordynatorem projektu, w których realizowane będą konsultacje oraz bieżące informowanie Koordynatora Projektu o wszelkich nieprawidłowościach zaistniałych w realizacji zamówienia, k)realizacja zajęć zgodnie z obowiązującym prawem i wytycznymi programowymi, znajdującymi się na stronie internetowej Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego www.defs.pomorskie.eu 5)Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: a)Konsultacje realizowane od daty zawarcia umowy do 30 czerwca 2015 b)Konsultacje będą odbywały się zgodnie z opracowanymi przez Wykonawcę programami konsultacji oraz harmonogramem. Program i harmonogram na rok szkolny 2013-2014 Wykonawca przedstawi w terminie 7 dni od podpisania umowy. Program i harmonogram na rok szkolny 2014-2015 Wykonawca przedstawi w terminie do 20 września 2014 r. Harmonogramy konsultacji muszą zostać dostosowywane do potrzeb uczniów oraz aktualnego planu lekcji. Wykonawca będzie zobowiązany do zmiany harmonogramu konsultacji w przypadku zmian w planach lekcji. Plany lekcji na rok szkolny 2013-2014 zostaną przekazane Wykonawcy w terminie 2 dni od podpisania umowy. Plany lekcji na rok szkolny 2014-2015 zostaną przekazane Wykonawcy w terminie do 15 września 2014 r. W przypadku zmian w planach lekcji Wykonawca będzie o nich informowany na bieżąco. c)Wykonawca jest zobowiązany przedstawiać program i harmonogramy konsultacji do zatwierdzenia Koordynatorowi projektu. d)Konsultacje będą odbywały się w dni nauki szkolnej w godzinach popołudniowych. Dopuszcza się możliwość by niektóre konsultacje odbywały się w soboty w godzinach porannych (za zgodą Zamawiającego oraz uczniów). e)Strony zastrzegają sobie możliwość zmian w harmonogramie konsultacji z siedmiodniowym wyprzedzeniem (siedem dni kalendarzowych). f)W przypadku niemożności prowadzenia konsultacji przez osoby wskazane w ofercie wykonawca będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych w postępowaniu kwalifikacjach, po wcześniejszym pisemnym poinformowaniu o zaistniałej sytuacji Koordynatora projektu i uzyskaniu jego zgody. 6)w ramach organizacji i realizacji zamówienia Zamawiający zapewnia salę z wyposażeniem i dostępem do WC, 7)Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie co miesiąc, na zasadach określonych w projekcie umowy. 8)Nad prawidłową realizacją wykonywanej usługi czuwać będzie Koordynator Projektu oraz Zamawiający. 9)Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zespołem Projektowym. 10)Wykonawca zobowiązuje się, że wszelkie materiały i dokumenty, w których posiadanie wejdzie w związku z wykonywaniem prac objętych umową, są i pozostaną własnością Zamawiającego. Wykonawca zwróci je Zamawiającemu nie później niż w dniu rozwiązania umowy lub wygaśnięcia umowy. 11)Wykonawca zobowiązany jest do: a)bieżącego informowania Zamawiającego o ewentualnych trudnościach na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, b)poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego oraz uprawnione do tego instytucje, c)udziału w kontrolach projektu prowadzonych przez uprawnione do tego podmioty, d)zapewnienia bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w konsultacjach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu, e)dokumentowania konsultacji w dzienniku zajęć oraz prowadzenia innych dokumentów związanych z realizacją projektu wskazanych przez Zamawiającego, f)poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego oraz uprawnione do tego instytucje, w tym wgląd do wszelkiej dokumentacji związanej z projektem, w tym dokumentacji finansowej, g)przekazywania wraz z fakturą-rachunkiem za dany miesiąc następującej dokumentacji: miesięczne sprawozdania z realizacji konsultacji, miesięczne zestawienia obecności uczniów na konsultacjach oraz przedstawić dzienniki konsultacji do wglądu Koordynatorowi projektu, miesięczne karty czasu pracy doradców, h)Wykonawca sporządzi protokół zdawczo-odbiorczy z wykonania przedmiotu umowy i przekaże go w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy Koordynatorowi projektu. Do protokołu zdawczo - odbiorczego Wykonawca załączy: -dzienniki zajęć , -roczne sprawozdanie z realizacji konsultacji, -roczne zestawienie obecności uczniów w konsultacjach. 12)Termin realizacji usługi: od dnia zawarcia umowy do 30.06.2015 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cewice.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach