Zarząd Powiatu w Limanowej ogłasza przetarg
- Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka 9
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 33 37 800 , fax. 18 33 37 880
- Data zamieszczenia: 2012-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Limanowej
ul. Józefa Marka 9 9
34-600 Limanowa, woj. małopolskie
tel. 18 33 37 800, fax. 18 33 37 880
REGON: 49189332200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie warsztatów z zakresu kontroli zarządczej i analizy ryzyka w samorządzie powiatowym w ramach projektu pn.: Wyższa jakość i wzrost kompetencji urzędniczych = sprawny samorząd Powiatu Limanowskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie warsztatów dla kadry kierowniczej wraz z uporządkowaniem i udoskonaleniem istniejącego systemu kontroli zarządczej w jednostce oraz warsztaty stacjonarne dla pracowników urzędu w zakresie analizy ryzyka w komórkach organizacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa etapy: ETAP 1. dwudniowe warsztaty wyjazdowe dla grupy 15 - osobowej (po 8 godzin lekcyjnych dziennie) z zakresu kontroli zarządczej w samorządzie powiatowym - praktyczne zastosowanie ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania ryzykiem. Minimalny zakres tematyczny: 1) Standardy kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych (środowisko wewnętrzne, cele i zarządzanie ryzykiem, mechanizmy kontroli, informacja i komunikacja, monitorowanie i ocena), 2) Kontrola zarządcza wg zadań samorządu powiatowego (planowanie, wykonywanie, sprawozdania), 3) Wyznaczanie celów i planowanie zadań, 4) Obowiązki w zakresie kontroli zarządczej w jednostkach administracji samorządowej, 5) Składanie oświadczenia o stanie kontroli zarządczej w jednostce - źródła zapewnienia, 6) Etapy zarządzania ryzykiem w działalności jednostki organizacyjnej (standardy kontroli zarządczej + wymogi ISO 27001, wyznaczanie celów i planowanie zadań - warsztaty, identyfikacja ryzyka na poziomie strategicznym i operacyjnym - warsztaty, identyfikacja zadań/procesów, identyfikacja ryzyka występującego w poszczególnych zadaniach (procesach) - warsztaty, analiza ryzyka (ich przyczyn i okoliczności oraz prawdopodobieństwa wystąpienia podatności a także możliwych skutków - hierarchizacja ryzyka), mapa ryzyka,, reakcja na ryzyko - planowanie metod przeciwdziałania i minimalizacji ryzyka - warsztaty, raportowanie i ocena adekwatności systemu - rola samooceny i audytu wewnętrznego), 7) Samoocena systemu kontroli zarządczej- korzyści i ograniczenia, etapy postępowania, 8) Samoocena kontroli zarządczej dla kierownictwa jednostki - warsztaty, 9) Dyscyplina finansów publicznych a kontrola zarządcza. Wynikiem warsztatów wyjazdowych będzie aktualizacja zarządzenia dot. Prowadzenia kontroli zarządczej w urzędzie i wypracowanie systemu analizy ryzyka łącznie dla kontroli zarządczej i systemu bezpieczeństwa informacji. Metodyka prowadzenia zajęć: teoretyczno-warsztatowa. Zlecana usługa obejmuje kompleksowo koszty zorganizowania szkolenia, w szczególności: koszty wykładowców, materiałów szkoleniowych, przygotowania i przeprowadzenia testu sprawdzającego wiedzę przed i po szkoleniu, ankiety oceniające oraz certyfikaty, wynajem sali konferencyjnej z wyposażeniem, zakwaterowanie, pełne całodzienne wyżywienie, barek kawowy, ew. dodatkowe atrakcje. Zamówienie nie obejmuje transportu uczestników szkolenia. Miejsce szkolenia: do 100 km od Limanowej, na terenie powiatów ościennych lub tatrzańskiego. Obiekt, w którym realizowane będzie szkolenie winien posiadać w jednym kompleksie salę konferencyjna mieszcząca min. 15 osób, pokoje 1 i 2 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym spełniające warunki, minimum dla obiektów trzygwiazdkowych, określone w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 r. Rozpoczęcie szkolenia dnia pierwszego (czwartek) o godz. 10.00. Zakończenie szkolenia dnia drugiego (piątek) popołudniu. W pierwszym dniu obiad (dwudaniowy) i kolacja - spotkanie integracyjne uczestników szkolenia. W drugim dniu szkolenia śniadanie i obiad (dwudaniowy). W trakcie dni szkoleniowych całodzienny barek kawowy (co najmniej: kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciastka/ ciasta, paluszki, itp.). ETAP 2. jednodniowe warsztaty stacjonarne dla pracowników urzędu - dwie grupy każda po 25 osób (po 8 godzin lekcyjnych) w zakresie analizy ryzyka w komórkach organizacyjnych urzędu oraz działań związanych z zarządzaniem ryzykiem (m. In. pomoc w diagnozowaniu niezbędnych działań minimalizujących prawdopodobieństwo wystąpienia ryzyka). Wykonawca zapewni podczas warsztatów stacjonarnych co najmniej dwie 15 - minutowe przerwy kawowe w ciągu dnia szkolenia w czasie których zapewni catering: kawa co najmniej 0,25 l na osobę, śmietanka do kawy bez ograniczeń, herbata - co najmniej 0,25 l na osobę, soki owocowe - co najmniej 0,5 l na osobę, woda mineralna - co najmniej 0,5 l na osobę, ciasteczka/ciasta, paluszki. Zamawiający udostępni Wykonawcy w celu przeprowadzenia warsztatów stacjonarnych salę konferencyjną w budynku Starostwa Powiatowego w Limanowej Zlecana usługa obejmuje kompleksowo koszty zorganizowania szkolenia, w tym koszt trenera/wykładowcy o odpowiednich do zakresu szkolenia kwalifikacjach i doświadczeniu. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe, które zostaną przekazane na własność uczestnikom w dniu szkolenia. Wykonawca przeprowadzi test sprawdzający wiedzę przed i po szkoleniu, przekaże ankiety oceniające i certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu. Wykonawca zapewni oznakowanie wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca przekaże Zamawiającemu na potrzeby dokumentacji projektowej jeden egzemplarz materiałów w formie papierowej oraz jeden w formie elektronicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje kadry
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie i organizacja szkoleń i doradztwa w projekcie: Wykorzystaj swoją szansę - część 2
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Treningu umiejętności społecznych, Treningu kompetencji rodzicielskich, Indywidualnego wsparcia psychologicznego, Treningu motywacji do działania, Kursu prawo jazdy kategorii B, Kursu prawo jazdy kategorii C dla 16 osób z terenu Gminy Sękowa w ramach projektu Bliżej samodzielności - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Sękowa.
Dodano: 2016-07-25 - Przeprowadzenie usług aktywnej integracji dla uczestników projektu Krok w przyszłość - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Biecz, na podstawie umowy zawartej z Małopolskim Centrum Przedsiębiorczości w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-07-25 - Przeprowadzenie i organizacja szkolenia w projekcie: Wykorzystaj swoją szansę
Dodano: 2016-07-21 - Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie w roku 2016 szkoleń / kursów w ramach doskonalenia zawodowego dla nauczycieli, w tym pełniących funkcje kierownicze zatrudnionych w szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków
Dodano: 2016-07-18 - Usługi w zakresie realizacji form doskonalenia nauczycieli w ramach zadań edukacyjnych - doskonalenie nauczycieli w województwie
Dodano: 2016-06-01 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Doradca zawodowy znak sprawy: ZP.2711.12.2016
Dodano: 2016-04-29 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Młody przedsiębiorca znak sprawy: ZP.2711.11.2016
Dodano: 2016-04-14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Dojrzały przedsiębiorca znak sprawy: ZP.2711.10.2016
Dodano: 2016-04-14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Vademecum przedsiębiorczości, znak sprawy: ZP.2711.9.2016
Dodano: 2016-04-14