Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie usługi cateringowej Nr referencyjny: OP - 2710 - 16/11

Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych ogłasza przetarg

  • Adres: 02-362 Warszawa, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 589 82 80 , fax. 0-22 589 82 81
  • Data zamieszczenia: 2011-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych
    ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku 3 3
    02-362 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 589 82 80, fax. 0-22 589 82 81
    REGON: 00011577200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie usługi cateringowej Nr referencyjny: OP - 2710 - 16/11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi cateringowej podczas organizowanej w Krakowie konferencji inauguracyjnej kampanii informacyjno - edukacyjnej Świadomi zagrożenia realizowanej w ramach projektu LIFE+ Ogień w lesie a przyroda II - drugi etap kampanii informującej społeczeństwo o zagrożeniu pożarowym w lasach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Organizację i przeprowadzenie usługi cateringowej dla grupy od 90 do 110 osób podczas jednodniowej konferencji organizowanej w dniu 21 czerwca 2011 roku w Centrum Kongresowym Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie al. 29 Listopada 46 w godz. 10 - 15; w podziale na następujące kategorie: 1) Przerwa kawowa - w formie szwedzkiego stołu ; 2) Obiad - w formie szwedzkiego stołu. 2. Kryteria przygotowania cateringu w poszczególnych kategoriach. Do usług realizowanych w ramach przedmiotu zamówienia, wchodzą: 1) Przerwa kawowa (oczekujemy min. 2 propozycji menu, oznaczonych odpowiednio: Przerwa kawowa - Zestaw I, Zestaw II); Przykładowe menu na jedną osobę: kawa typu Jacobs (lub równoważna) bez ograniczeń, herbata Lipton (lub równoważna) - bez ograniczeń, cukier 5g, śmietanka do kawy 2 x 10g, soki owocowe 250 ml, woda gazowana 500 ml, woda niegazowana 500 ml, mieszanka kruchych ciasteczek 3 szt. lub drożdżówka 1 szt.;. 2) Obiad (oczekujemy min. 3 propozycji menu - zawierających potrawy mięsne i wegetariańskie - oznaczonych odpowiednio: Obiad - Zestaw I, Zestaw II, Zestaw III); Przykładowe menu na jedną osobę: zupa pieczarkowa lub pomidorowa 250 ml, zupa warzywna 250 ml, porcja mięsna - 150g np. zrazy wołowe lub kotlet de volay, ziemniaki lub frytki lub ryż 200g, sałata lodowa 50g lub warzywa gotowane 150g lub surówki 150g. Danie wegetariańskie - np. lasagne ze szpinakiem 250g lub ryba (dorsz, sola) 200g, ziemniaki lub frytki lub ryż - 200g, kawa typu Jacobs (lub równoważna) bez ograniczeń, herbata Lipton (lub równoważna) - bez ograniczeń, cukier 5g, śmietanka do kawy 2 x 10g, mała drożdżówka lub ciastko. 3. Wykonawca zobowiązany jest do podania jednej ceny za daną kategorię: przerwa kawowa, obiad, wystandaryzowanej dla tej kategorii (bez względu na liczebność grupy, dla której przygotowywana będzie usługa cateringowa). 4. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia w ramach ceny podanej w danej kategorii wskazaną liczbę zestawów menu, które będą mogły być serwowane zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. 5. Wykonawca wskaże w złożonej ofercie kwoty dla każdej kategorii. Dla celów porównawczych ofert Wykonawca dokona wyliczenia zgodnie ze wskazaniami podanymi w SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i dostarczenia przedmiotu zamówienia, we wskazane przez Zamawiającego miejsce, co najmniej na godzinę przed rozpoczęciem serwowania, odpowiednio serwis kawowy nadgodzinę przed przerwą kawową, zestawy obiadowe na godzinę przed planowanym obiadem. Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o miejscu i czasie trwania konferencji (Agenda) nie później niż 2 dni przed jego planowanym terminem. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i przygotowania w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) stołów przykrytych obrusami, 2) zastawy stołowej (nie dopuszcza się użycia zastawy z tworzywa sztucznego), 3) sztućców (nie dopuszcza się użycia sztućców z tworzywa sztucznego), 4) ekspresów do kawy, herbaty, 5) termosów na kawę, herbatę, 6) bemarów, podgrzewaczy, 7) serwetek, 8) koszyczków na brudne sztućce, 9) koszy na śmieci, oraz innych przedmiotów niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Jeśli z jakichkolwiek względów dostarczenie wyżej wymienionych elementów nie będzie konieczne, Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę, w przesłanej Agendzie. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wykwalifikowanej obsługi kelnerskiej w trakcie konferencji w liczbie odpowiedniej do liczby uczestników, ale nie mniejszej niż 3 osoby podczas oraz osoby do obsługi technicznej (wypakowanie sprzętu, posiłków, napojów, uprzątnięcie miejsca przeznaczonego na wykonanie usługi każdorazowo po jej realizacji). 9. Wykonawca zapewni utrzymanie czystości podczas obsługi cateringowej konferencji (zbieranie i wynoszenie brudnych i pustych naczyń, bieżące uzupełnianie brakujących produktów) i po jej zakończeniu. 10. Serwowanie posiłku odbędzie się zgodnie z Agendą, dostarczoną Wykonawcy na 2 dni robocze przed datą spotkania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorygowania liczby uczestników spotkania ale nie później niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach