Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 34-120 Andrychów, ul. Batorego 5
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 33 875 33 00, 870 40 09 , fax. 33 875 33 00
- Data zamieszczenia: 2012-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Batorego 5 5
34-120 Andrychów, woj. małopolskie
tel. 33 875 33 00, 870 40 09, fax. 33 875 33 00
REGON: 12061713000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej, jednostka organizacyjna JST
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu systemowego pn.: Wykorzystaj swoją szansę w ramach priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych projektu systemowego Wykorzystaj swoją szansę, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Szkolenia są skierowane do osób zamieszkujących w Gminie Andrychów, w wieku aktywności zawodowej (18-64 lata), które są bezrobotne, nieaktywne zawodowo lub zatrudnione; zagrożone wykluczeniem społecznym, korzystające z pomocy społecznej. Zakres szkoleń obejmuje: Kurs zawodowy 1 - Technolog robót wykończeniowych, Kurs zawodowy 2 - Magazynier - fakturzysta z obsługą kas fiskalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Kurs zawodowy 1 - Technolog robót wykończeniowych Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu zawodowego pn. Technolog robót wykończeniowych dla uczestników projektu systemowego Wykorzystaj swoją szansę I. Przewidywana liczb uczestników - 13 osób II. Liczba godzin teoretycznych i praktycznych: 120 godz., dla każdego uczestnika, przy czym zajęcia teoretyczne w czasie szkolenia nie mogą trwać dłużej niż 25 godzin dydaktycznych. W części teoretycznej przez godzinę dydaktyczną należy rozumieć 45 minut zajęć, natomiast w części praktycznej 60 minut. Zajęcia powinny odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem świąt. Łączna liczba godzin szkolenia nie może przekraczać 8 godzin dydaktycznych dziennie. Zajęcia praktyczne będą realizowane z materiałów zakupionych przez Wykonawcę w ilości umożliwiającej prawidłową realizację zajęć. Koszt dowozu materiałów ponosi Wykonawca. III. Szczegółowy program szkolenia winien być opracowany zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu MEN z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) i powinien obejmować zagadnienia z zakresu: 1. Technologia robót budowlanych; 2. Stosowanie dokumentacji budowlanej; 3. Zasady organizacji pracy i obmiaru robót; 4. Układanie posadzek z płytek: a) materiały i narzędzia stosowane przy układaniu płytek, b) przygotowanie i wykonanie podkładu wraz z izolacją, c) wykonanie, spoinowanie i konserwacja posadzek z płytek. 5. Układanie glazury: a) przygotowanie lica ścian ( podłoża ) pod ułożenie glazury, b) układanie płytek, glazury c) licowanie cokołów, schodów, podokienników, słupów itp. płytkami i kształtkami ceramicznymi lub klinkierowymi, d) fugowanie płytek ceramicznych. 6. Systemy suchej zabudowy wnętrz: a) materiały, narzędzia i sprzęt niezbędny do układania płyt gipsowo - kartonowych, b) profile i akcesoria wykończeniowe do profili, c) prace budowlane z zastosowaniem suchej zabudowy wnętrz, d) montaż sufitów podwieszanych, ścian działowych. 7. Wykonywanie gładzi szpachlowych: a) materiały i narzędzia niezbędne do nakładania gładzi szpachlowych; b) rodzaje gładzi szpachlowych; c) przygotowanie podłoża i nakładanie gładzi szpachlowych. 8. Układanie tapet: a) materiały i narzędzia niezbędne do układania tapet; b) przygotowanie podłoża, c) cięcie tapety, d) układanie tapety. 9. Malowanie: a) materiały i narzędzia niezbędne do malowania, b) przygotowanie podłoża pod malowanie olejne, emulsyjne itp., c) malowanie ręczne, d) malowanie natryskowe agregatem hydrodynamicznym. 10. Roboty budowlane - wykończeniowe: a) murarskie, tynkarskie itp., b) montaż okien, drzwi wewnętrznych, c) montaż parapetów wewnętrznych, d) układanie paneli podłogowych, ściennych. 11. BHP i PPOŻ przy robotach budowlanych IV. Szkolenie stacjonarne: realizacja szkolenia na miejscu w Andrychowie VI. Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia; VII. Wykonawca zapewni dodatkowe świadczenia dla Uczestników: - obiad - serwis kawowy (zimne i ciepłe napoje, ciastka) VIII. Wykonawca zapewni prelegentów/trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i części teoretycznej w przedmiotowym zakresie; IX. Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt do zajęć praktycznych w tym: maszyny do cięcia płytek, gumówki, szlifierki, kielnie, poziomice laserowe, mieszalniki do farb, drabiny malarskie, wałki, pędzle malarskie, młot udarowy. X. Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl; XI. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia uczestnictwa w kursie w formie dyplomu, certyfikatu, zaświadczenia wydawanego uczestnikom projektu na drukach MEN zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216). XII. Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem; XIII. Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków; W przypadku zaistnienia wypadku powstałego z udziałem beneficjenta lub kadry dydaktycznej, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji wypadku oraz do podjęcia niezbędnych działań celem zrealizowania wszystkich uprawnień wynikających z ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, XIV. Wykonawca zobowiązany będzie przed rozpoczęciem kursu, kandydatom do szkolenia wykonać niezbędne badania lekarskie celem uzyskanie zaświadczenia lekarskiego stwierdzającego brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy, do której uczestnik szkolenia uzyskuje przygotowanie w wyniku ukończenia kursu, XV. Wykonawca zobowiązany jest nadzorować i dbać o prawidłowe wykonanie robót w miejscach wyznaczonych przez Wykonawcę lub Zamawiającego, zgodnie ze sztuką budowlaną i warunkami technicznymi, dbać o zapewnienie ładu i porządku podczas wykonywania prac, konsultować z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego wszelkie uwagi, spostrzeżenia i problemy wynikające w trakcie trwania szkolenia. XVI. Kurs powinien zakończyć się egzaminem. Czasu trwania egzaminu nie wlicza się do liczby godzin kursu. Koszt przeprowadzenia egzaminu i wydania zaświadczeń pokrywa Wykonawca. XVII. Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów/zaświadczeń, dziennik zajęć, ankiety ewaluacyjne z informacją o wykonaniu usługi szkoleniowej; XVIII. Wykonawca zapewni sale dydaktyczne z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart) powinny mieścić minimalnie 20 osób. Krzesła tapicerowane, temperatura w salach 21 - 230C; XIX. Oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w postaci plakatów/informacji Kurs zawodowy 2 - Magazynier - fakturzysta z obsługą kas fiskalnych Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu zawodowego pn. Magazynier - fakturzysta z obsługą kas fiskalnych dla uczestników projektu systemowego Wykorzystaj swoją szansę I. Przewidywana liczb uczestników - 14 osób II. Liczba godzin teoretycznych i praktycznych łącznie: 60 godz., w tym praktyczne - 31 godz. teoretyczne - 29 godz. W części teoretycznej przez godzinę dydaktyczną należy rozumieć 45 minut zajęć, natomiast w części praktycznej 60 minut. III. Zajęcia powinny odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem świąt. Łączna liczba godzin szkolenia nie może przekraczać 8 godzin dydaktycznych dziennie. IV. Szczegółowy program szkolenia winien być opracowany zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu MEN z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) i powinien obejmować zagadnienia z zakresu: 1. Kasy fiskalne - podstawa prawna, podział i charakterystyka kas 2. Wprowadzenie bazy towarowej, wytworzenie paragonu fiskalnego, korekta i anulowanie, wytwarzanie raportu dobowego fiskalnego i miesięcznego. 3. Rodzaje i zastosowanie kas fiskalnych i terminali płatniczych Programowanie kas fiskalnych 4. Zapoznanie z możliwościami i funkcjonowaniem programu magazynowo-księgowego na przykładowym programie 5. Nauka praktyczna obsługi przykładowego programu - magazyny, inwentaryzacja, obrót magazynowy, zakup, sprzedaż - finanse - zamówienia - zestawienia 6. Dokumentacja magazynowa 7. Gospodarka magazynowa 8. Komputerowy program do fakturowania Ewidencja kontrahentów Ewidencja towarów, cen i marż Rejestr sprzedaży i zakupów Kontrola stanów magazynowych 9. BHP w magazynie V. Szkolenie stacjonarne: realizacja szkolenia na miejscu w Andrychowie VI. Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia; VII. Wykonawca zapewni dodatkowe świadczenia dla Uczestników: - obiad - serwis kawowy (zimne i ciepłe napoje, ciastka) VIII. Wykonawca zapewni prelegentów/trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie; IX. Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl; X. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia uczestnictwa w kursie w formie dyplomu, certyfikatu, zaświadczenia wydawanego uczestnikom projektu na drukach MEN zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216). XI. Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem; XII. Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków; W przypadku zaistnienia wypadku powstałego z udziałem beneficjenta lub kadry dydaktycznej, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji wypadku oraz do podjęcia niezbędnych działań celem zrealizowania wszystkich uprawnień wynikających z ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, XIII. Wykonawca zobowiązany będzie przed rozpoczęciem kursu, kandydatom do szkolenia wykonać niezbędne badania lekarskie celem uzyskanie zaświadczenia lekarskiego stwierdzającego brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy, do której uczestnik szkolenia uzyskuje przygotowanie w wyniku ukończenia kursu. XIV. Kurs powinien zakończyć się egzaminem. Czasu trwania egzaminu nie wlicza się do liczby godzin kursu. Koszt przeprowadzenia egzaminu i wydania zaświadczeń pokrywa Wykonawca. XV. Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów/zaświadczeń, dziennik zajęć, ankiety ewaluacyjne z informacją o wykonaniu usługi szkoleniowej. XVI. Wykonawca zapewni sale dydaktyczne z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart, kasy fiskalne,) powinny mieścić minimalnie 20 osób. Krzesła tapicerowane, temperatura w salach 21 - 230C. XVII. Wykonawca zapewni usługę opiekuńczą na rzecz dzieci uczestników szkolenia (na czas trwania szkolenia) realizowaną przez osobę z kwalifikacjami pedagogicznymi. XVIII. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia materiały dydaktyczne: skrypt / podręcznik zgodny z tematyka szkolenia, notatnik, długopis, płytka CD z używanym podczas kursu programem komputerowym. XIX. Wykonawca zapewni oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w postaci plakatów/informacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.andrychow.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie i organizacja szkoleń i doradztwa w projekcie: Wykorzystaj swoją szansę - część 2
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Treningu umiejętności społecznych, Treningu kompetencji rodzicielskich, Indywidualnego wsparcia psychologicznego, Treningu motywacji do działania, Kursu prawo jazdy kategorii B, Kursu prawo jazdy kategorii C dla 16 osób z terenu Gminy Sękowa w ramach projektu Bliżej samodzielności - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Sękowa.
Dodano: 2016-07-25 - Przeprowadzenie usług aktywnej integracji dla uczestników projektu Krok w przyszłość - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Biecz, na podstawie umowy zawartej z Małopolskim Centrum Przedsiębiorczości w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-07-25 - Przeprowadzenie i organizacja szkolenia w projekcie: Wykorzystaj swoją szansę
Dodano: 2016-07-21 - Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie w roku 2016 szkoleń / kursów w ramach doskonalenia zawodowego dla nauczycieli, w tym pełniących funkcje kierownicze zatrudnionych w szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków
Dodano: 2016-07-18 - Usługi w zakresie realizacji form doskonalenia nauczycieli w ramach zadań edukacyjnych - doskonalenie nauczycieli w województwie
Dodano: 2016-06-01 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Doradca zawodowy znak sprawy: ZP.2711.12.2016
Dodano: 2016-04-29 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Młody przedsiębiorca znak sprawy: ZP.2711.11.2016
Dodano: 2016-04-14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Dojrzały przedsiębiorca znak sprawy: ZP.2711.10.2016
Dodano: 2016-04-14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Vademecum przedsiębiorczości, znak sprawy: ZP.2711.9.2016
Dodano: 2016-04-14