Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie kursu barmańskiego na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 032 6430490
  • Data zamieszczenia: 2014-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2 2
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 032 6430490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie kursu barmańskiego na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie kursu barmańskiego na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce o następującej tematyce: Uczestnikami kursu będą uczniowie szkół zawodowych z terenu powiatu olkuskiego, będący jednocześnie uczestnikami projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce. Kurs barmański Stopień podstawowy: Liczba uczestników - 8 Kurs w wymiarze co najmniej 40 godzin Wykonawca opracuje autorski program kursu, który będzie obejmował co najmniej niżej wskazane bloki: 1.Wprowadzenie do zawodu barmana. 2.Terminologia i funkcjonowanie sprzętu barowego oraz rodzaje stosowanego szkła, miary barowe. 3.Alkoholoznawstwo. 4.Miksologia - zasady komponowania napojów mieszanych. 5.Zajęcia z miksologii. 6.Zasady podawania napojów alkoholowych. 7.Dekoracje. 8.Odpowiedzialne serwowanie alkoholu. 9.Obsługa gości 10.Organizacja baru i pracy barmana (w tym podstawy zarządzania barem). 11.Podstawowe triki barmańskie. Metody pracy: a)zajęcia teoretyczne ograniczone do minimum b)ćwiczenia praktyczne Termin realizacji: 90 dni od dnia podpisania umowy Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu uczeń otrzyma dyplom ukończenia kursu, zawierający dane uczestnika kursu oraz szczegółową tematykę kursu wraz z liczbą godzin przypadającą na poszczególne tematy. Ilekroć w opisie czasu zajęć występuje słowo godzina, należy przez to rozumieć 50 minut zajęć + 10 minut przerwy Zamawiający uzna za zrealizowane te godziny zajęć, gdzie na liście obecności będzie widniał podpis, co najmniej 1 uczestnika Stopień średniozaawansowany Liczba uczestników: 5 (w tym 2 osoby, które w poprzednim roku ukończyły kurs podstawowy oraz 3 osoby które ukończą kurs na poziomie podstawowym, o którym mowa powyżej) Kurs w wymiarze co najmniej 45 godzin Wykonawca opracuje autorski program kursu, który będzie zawierał poszerzenie tematyki z kursu podstawowego oraz co najmniej niżej wskazane bloki: 1.Infuzje tworzenie własnych odmian alkoholu. 2.Podstawy Flair 3.Technika sporządzania napoi mieszanych metodą molekularną. 4.Techniki i psychologię sprzedaży 5.Światowe trendy w baramaństwie 6.Audyt i rozliczanie baru 7.Elementy sommelierstwa wraz z degustacją Termin realizacji: 90 dni od dnia zakończenia kursu podstawowego. Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu uczeń otrzyma dyplom ukończenia kursu, zawierający dane uczestnika kursu oraz szczegółową tematykę kursu wraz z liczbą godzin przypadającą na poszczególne tematy. Ilekroć w opisie czasu zajęć występuje słowo godzina, należy przez to rozumieć 50 minut zajęć + 10 minut przerwy Zamawiający uzna za zrealizowane te godziny zajęć, gdzie na liście obecności będzie widniał podpis, co najmniej 1 uczestnika WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZAPEWNIĆ 1.Wykonawca zobowiązany jest do wkalkulowania w cenę oferty wszystkich kosztów związanych z realizacją kursu, w tym także wynajmu sal. 2.Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz jeżeli to konieczne odzież ochronną i sprzęt ochronny. Wykonawca musi dla każdego uczestnika kursu zagwarantować miejsce siedzące (stolik/ławkę bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek. 3.Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi pakiet materiałów szkoleniowych. 4.Wykonawca w pierwszym dniu kursu jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu materiały szkoleniowe na zajęcia praktyczne i teoretyczne, materiały piśmiennicze potrzebne do prowadzenia notatek (notatnik, długopis). 5.Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: a.dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b.listę obecności c.protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego oraz zewnętrznego, jeśli został przeprowadzony, d.imienny wykaz osób, które ukończyły kurs, nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu, e.rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji. f.dokumentacja zdjęciowa obejmująca co najmniej 10 różnych zdjęć. Zdjęcia muszą być dobrej jakości, tzn. o wymiarach co najmniej 1024x768 pikseli, nie rozmazane, odpowiednio oświetlone. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zdjęć jeśli nie będą spełniały kryteriów wskazanych powyżej. 6.Wszystkie wyżej wskazane dokumenty muszą być zgodne ze wzorami jakie Zamawiający udostępnia na swojej stronie internetowej www.zaodowiec.olkusz.pl (zakładka -dla realizatorów zewnętrznych). Na prośbę Wykonawcy Zamawiający udostępni wzory drogą elektroniczną lub faksem. 7.Po zakończeniu kursu jednak nie później niż 7 dni roboczych od daty zakończenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginały ww. dokumentów oraz dokumentację fotograficzną na nośniku (płyta CD, DVD). 8.Wydane certyfikaty oraz zaświadczenia muszą zawierać logotypy zgodnie z aktualnymi wytycznymi oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nie dotyczy certyfikatów zaświadczeń, których wzory zostały określone odpowiednimi przepisami). Certyfikaty i logotypy musza być w jednej wersji kolorystycznej, tzn. jeżeli Wykonawca wystawia zaświadczenia/certyfikaty w odcieniach szarości również loga muszą być w odcieniach szarości. Analogicznie jeśli Wykonawca wystawia certyfikaty/zaświadczenia w kolorze. 9.Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopie wydanych dokumentów wraz z potwierdzeniem ich odbioru do siedziby Biura ds. realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce w Olkuszu, ul: Fr. Nullo 32, w terminie 7 dni roboczych od daty ich wydania uczestnikom kursów. 10.Wykonawca zapewni w cenie kursu kawę, herbatę, wodę, susz konferencyjny, a w przypadku zajęć trwających dłużej niż 5 godzin, Wykonawca zapewni 1 gorący posiłek (catering) dla uczestników kursu. 11.Zaleca się aby kursy były przeprowadzone na terenie Gminy Bukowno. Dopuszcza się jednak możliwość przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych poza Gminą Bukowno na terenie województwa małopolskiego lub województwa śląskiego, z tym że odległość z miejscowości, gdzie będą prowadzone kursy do miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego nie może przekroczyć 50 km. Wykonawca pokrywa koszty transportu uczestników (do i z miejsca realizacji kursu). 12.Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny i wskaże w miejscu szkolenia osobę odpowiedzialną za obsługę szkolenia i kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. 13.Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób napotykających trudności w procesie nauczania. 14.Wykonawca dokona ubezpieczenia NW uczestnika kursu, w przypadku gdy będzie to konieczne. 15.Dane osobowe niezbędne do wydania zaświadczeń lub certyfikatów Wykonawca pozyskuje we własnym zakresie. 16.Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie wraz z udziałem w ocenach częściowych i ocenie końcowej uczestników kursu oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników kursu na zajęciach. 17.Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego (najpóźniej w ciągu 3 dni) o każdej nieobecności uczestnika na kursie. 18.Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o terminie i godzinie egzaminu wewnętrznego. 19.Wykonawca niezwłocznie, tzn. z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, zawiadomi (w formie pisemnej, dopuszcza się elektronicznie) Zamawiającego o wszelkich zmianach dotyczących prowadzonego kursu. 20.Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji kursu będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 21.W pomieszczeniach, w których będą realizowane kursy będą umieszczone informacje o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 22.Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia programu kursu oraz harmonogramu do akceptacji Zamawiającego, co najmniej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem kursu. 23.Sugeruje się, aby kursy/szkolenia/seminaria odbywały się w dni wolne od nauki bądź w dni powszednie po godzinie 16.00 pod warunkiem uzyskania zgody kursantów oraz koordynatora projektu. 24.Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby prowadzącej zajęcia oraz udokumentowania jej kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia w zakresie wskazanym w rozdziale V pkt. 3 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowe osiągnięcia osoby, która będzie odpowiedzialna za świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach