Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg
- Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 032 6430490
- Data zamieszczenia: 2013-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
ul. Mickiewicza 2 2
32-300 Olkusz, woj. małopolskie
tel. 032 6430414, 6476670, fax. 032 6430490
REGON: 27625504500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie kursu barmańskiego na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolenia zawodowego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie kursu barmańskiego na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolenia zawodowego o następującej tematyce: Uczestnikami kursu będą uczniowie szkół zawodowych z terenu powiatu olkuskiego, będący jednocześnie uczestnikami projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce. Kurs barmański - Stopień podstawowy: Liczba uczestników - 9 Kurs w wymiarze co najmniej 40 godzin Wykonawca opracuje autorski program kursu, który będzie obejmował co najmniej niżej wskazane bloki: 1. Wprowadzenie do zawodu barmana. 2. Terminologia i funkcjonowanie sprzętu barowego oraz rodzaje stosowanego szkła, miary barowe. 3. Alkoholoznawstwo. 4. Miksologia - zasady komponowania napojów mieszanych. 5. Zajęcia z miksologii. 6. Zasady podawania napojów alkoholowych. 7. Dekoracje. 8. Odpowiedzialne serwowanie alkoholu. 9. Obsługa gości 10. Organizacja baru i pracy barmana (w tym podstawy zarządzania barem). 11. Podstawowe triki barmańskie. Metody pracy: a) zajęcia teoretyczne ograniczone do minimum b) ćwiczenia praktyczne Termin realizacji: 60 dni od dnia podpisania umowy Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu uczeń otrzyma dyplom ukończenia kursu, zawierający dane uczestnika kursu oraz szczegółową tematykę kursu wraz z liczbą godzin przypadającą na poszczególne tematy. Ilekroć w opisie czasu zajęć występuje słowo godzina, należy przez to rozumieć 50 minut zajęć + 10 minut przerwy. Stopień średniozaawansowany Liczba uczestników: 5 (w tym 2 osoby, które w poprzednim roku ukończyły kurs podstawowy oraz 3 osoby które ukończą kurs na poziomie podstawowym, o którym mowa powyżej) Kurs w wymiarze co najmniej 45 godzin Wykonawca opracuje autorski program kursu, który będzie zawierał poszerzenie tematyki z kursu podstawowego oraz co najmniej niżej wskazane bloki: 1. Infuzje tworzenie własnych odmian alkoholu. 2. Podstawy Flair 3. Technika sporządzania napoi mieszanych metodą molekularną. 4. Techniki i psychologię sprzedaży 5. Światowe trendy w baramaństwie 6. Audyt i rozliczanie baru 7. Elementy sommelierstwa wraz z degustacją Termin realizacji: 60 dni od terminu zakończenia kursu podstawowego Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu uczeń otrzyma dyplom ukończenia kursu, zawierający dane uczestnika kursu oraz szczegółową tematykę kursu wraz z liczbą godzin przypadającą na poszczególne tematy. Ilekroć w opisie czasu zajęć występuje słowo godzina, należy przez to rozumieć 50 minut zajęć + 10 minut przerwy WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZAPEWNIĆ Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz jeżeli to konieczne odzież ochronną i sprzęt ochronny. Wykonawca musi dla każdego uczestnika kursu zagwarantować miejsce siedzące (stolik/ławkę bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek. Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem kursu jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu materiały szkoleniowe na zajęcia praktyczne i teoretyczne, materiały piśmiennicze potrzebne do prowadzenia notatek (notatnik, długopis). Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: -dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, -listę obecności -protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego oraz zewnętrznego, jeśli został przeprowadzony, -imienny wykaz osób, które ukończyły kurs, nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu, -rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji. -dokumentacja zdjęciowa obejmująca co najmniej 10 różnych zdjęć. Zdjęcia muszą być dobrej jakości, tzn. o wymiarach co najmniej 1024x768 pikseli, nie rozmazane, odpowiednio oświetlone. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zdjęć jeśli nie będą spełniały kryteriów wskazanych powyżej. Wykonawca zapewni w cenie kursu kawę, herbatę, wodę, susz konferencyjny, a w przypadku zajęć trwających dłużej niż 5 godzin, Wykonawca zapewni 1 gorący posiłek (catering) dla uczestników projektu. Zaleca się aby kursy były przeprowadzone na terenie Gminy Olkusz. Dopuszcza się jednak możliwość przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych poza Gminą Olkusz, na terenie województwa małopolskiego lub województwa śląskiego, z tym że odległość z miejscowości, gdzie będą prowadzone kursy do miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego nie może przekroczyć 50 km. W przypadku, gdy kurs odbywać się będzie poza terenem Gminy Olkusz, Wykonawca odpowiada również za organizację transportu i/lub zwrot kosztu transportu dla uczestników w zależności od preferencji uczestników. Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny i wskaże w miejscu szkolenia osobę odpowiedzialną za obsługę szkolenia i kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób napotykających trudności w procesie nauczania. Wykonawca uwzględni w cenie koszt 1 egzaminu wewnętrznego a także pozostałe koszty organizacyjne Wydane certyfikaty oraz zaświadczenia muszą zawierać logotypy zgodnie z aktualnymi wytycznymi oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nie dotyczy certyfikatów zaświadczeń, których wzory zostały określone odpowiednimi przepisami). Certyfikaty i logotypy musza być w jednej wersji kolorystycznej, tzn. jeżeli Wykonawca wystawia zaświadczenia/certyfikaty w odcieniach szarości również loga muszą być w odcieniach szarości. Analogicznie jeśli Wykonawca wystawia certyfikaty/zaświadczenia w kolorze. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie wraz z udziałem w ocenach częściowych i ocenie końcowej uczestników kursu oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników kursu na zajęciach. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić w siedzibie Biura ds. realizacji projektu /Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce/ w Olkuszu, nie później niż do 4 dnia roboczego każdego miesiąca, uwierzytelnionych kopii list obecności uczestników zajęć za miesiąc poprzedni, potwierdzonych własnoręcznym podpisem osób skierowanych na kurs oraz podpisem osoby prowadzącej kurs. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego (najpóźniej w ciągu 3 dni) o każdej nieobecności uczestnika na kursie. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o terminie i godzinie egzaminu wewnętrznego i egzaminu zewnętrznego. Wykonawca niezwłocznie, tj. w ciągu 3 dni, zawiadomi (w formie pisemnej) Zamawiającego o wszelkich zmianach dotyczących prowadzonego kursu. Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji kursu będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. W pomieszczeniach, w których będą realizowane kursy będą umieszczone informacje o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia programu kursu oraz harmonogramu do akceptacji Zamawiającego, co najmniej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem kursu. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby prowadzącej zajęcia oraz udokumentowania jej kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia w zakresie wskazanym w rozdziale V pkt. 3 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: 1) Dodatkowe osiągnięcia osoby, która będzie odpowiedzialna za świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie usług szkoleniowych w ramach projektu Włącz się społecznie! Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców Miasta Nowego Sącza. Projekt konkursowy realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Osi Priorytetowej Region Spójny Społecznie, Działania 9.1 Aktywna integracja, Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja
Dodano: 2016-07-19 - Przeprowadzenie usług szkoleniowych z języka angielskiego i języka niemieckiego w ramach projektu Włącz się społecznie! Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców Miasta Nowego Sącza. Projekt konkursowy realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Osi Priorytetowej Region Spójny Społecznie, Działania 9.1 Aktywna integracja, Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja
Dodano: 2016-07-18 - Przeprowadzenie komputerowych usług szkoleniowych w ramach projektu Włącz się społecznie! Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców Miasta Nowego Sącza. Projekt konkursowy realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Osi Priorytetowej Region Spójny Społecznie, Działania 9.1 Aktywna integracja, Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja
Dodano: 2016-07-18 - Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu POMOST. Projekt POMOST realizowany na podstawie umowy nr RPMP.09.01.01-12-0032/15-00 o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, 9.1.- Aktywna Integracja, Poddziałanie 9.1.1- Aktywna Integracja Projekty Konkursowe, wyłącznie dla OPS/PCPR, Europejski Fundusz Społeczny.
Dodano: 2016-06-29 - Pełnienie funkcji lidera szkolnego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2015-11-05 - Organizacja i wykonanie kursów dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Powiecie Bocheńskim.
Dodano: 2015-10-27 - Przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych prowadzących kształcenie zawodowe z terenu powiatu limanowskiego w ramach projektu systemowego pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-10-22 - przeprowadzenie usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera
Dodano: 2015-09-01 - ZAMÓWIENIE 8/ZSCKR /2015 OBEJMUJE: Zadanie do wykonania objęte przetargiem nosi nazwę : Przeprowadzenie kursu na operatora wózka widłowego dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej .
Dodano: 2015-07-28 - ZAMÓWIENIE ZSCKR 7/ZSCKR/2015 OBEJMUJE: Zadanie do wykonania objęte przetargiem nosi nazwę: Przeprowadzenie kursu spawacza MIG/MAG/MMA dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej.
Dodano: 2015-07-28