Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie kursu barmańskiego na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolenia zawodowego - postępowanie II.

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 032 6430490
  • Data zamieszczenia: 2012-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2 2
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 032 6430490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie kursu barmańskiego na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolenia zawodowego - postępowanie II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie kursu barmańskiego na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolenia zawodowego o następującej tematyce: Kurs barmański Stopień podstawowy: Liczba uczestników - 8 Uczestnicy szkolenia uczęszczając do następujących szkół: -Zespół Szkół w Bukownie -Zespół Szkół w Trzyciążu Kształcą się w zawodach technik żywienia i gospodarstwa domowego oraz technik usług gastronomicznych. Kurs w wymiarze co najmniej 40 godzin. Wykonawca opracuje autorski program kursu, który będzie obejmował co najmniej niżej wskazane bloki: 1.Wprowadzenie do zawodu barmana. 2.Terminologia i funkcjonowanie sprzętu barowego oraz rodzaje stosowanego szkła, miary barowe. 3.Alkoholoznawstwo. 4.Miksologia - zasady komponowania napojów mieszanych. 5.Zajęcia z miksologii. 6.Zasady podawania napojów alkoholowych. 7.Dekoracje. 8.Odpowiedzialne serwowanie alkoholu. 9.Obsługa gości 10.Organizacja baru i pracy barmana (w tym podstawy zarządzania barem). 11.Podstawowe triki barmańskie. Metody pracy: a)zajęcia teoretyczne ograniczone do minimum b)ćwiczenia praktyczne Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.05.2012r. Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu uczeń otrzyma dyplom ukończenia kursu, zawierający dane uczestnika kursu oraz szczegółową tematykę kursu wraz z liczbą godzin przypadającą na poszczególne tematy. Ilekroć w opisie czasu zajęć występuje słowo godzina, należy przez to rozumieć 50 minut zajęć + 10 minut przerwy. Stopień średniozaawansowany Liczba uczestników: 5 (w tym 2 osoby, które w poprzednim roku ukończyły kurs podstawowy oraz 3 osoby które ukończą kurs na poziomie podstawowym, o którym mowa powyżej). Uczestnicy szkolenia uczęszczając do następujących szkół: -Zespół Szkół w Bukownie -Zespół Szkół w Trzyciążu Kształcą się w zawodach technik żywienia i gospodarstwa domowego oraz technik usług gastronomicznych. Kurs w wymiarze co najmniej 45 godzin Wykonawca opracuje autorski program kursu, który będzie zawierał poszerzenie tematyki z kursu podstawowego oraz co najmniej niżej wskazane bloki: 1.Infuzje tworzenie własnych odmian alkoholu. 2.Podstawy Flair 3.Technika sporządzania napoi mieszanych metodą molekularną. 4.Techniki i psychologię sprzedaży 5.Światowe trendy w baramaństwie 6.Audyt i rozliczanie baru 7.Elementy sommelierstwa wraz z degustacją Termin realizacji: od terminu zakończenia kursu podstawowego do 30.07.2012 r. Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu uczeń otrzyma dyplom ukończenia kursu, zawierający dane uczestnika kursu oraz szczegółową tematykę kursu wraz z liczbą godzin przypadającą na poszczególne tematy. Ilekroć w opisie czasu zajęć występuje słowo godzina, należy przez to rozumieć 50 minut zajęć + 10 minut przerwy. Uczestnikami kursu będą uczniowie szkół zawodowych z terenu powiatu olkuskiego, będący jednocześnie uczestnikami projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZAPEWNIĆ -Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz jeżeli to konieczne odzież ochronną i sprzęt ochronny. Wykonawca musi dla każdego uczestnika kursu zagwarantować miejsce siedzące (stolik/ławkę bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek. -Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem kursu jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu materiały szkoleniowe na zajęcia praktyczne i teoretyczne, materiały piśmiennicze potrzebne do prowadzenia notatek (notatnik, długopis). -Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: -dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, -istę obecności -protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego oraz zewnętrznego, jeśli został przeprowadzony, -imienny wykaz osób, które ukończyły kurs, nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu, -rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji. -Wykonawca zapewni w cenie kursu kawę, herbatę, wodę, susz konferencyjny, a w przypadku zajęć trwających dłużej niż 5 godzin, Wykonawca zapewni 1 gorący posiłek (catering) dla uczestników projektu. -Z uwagi na fakt, że uczestnikami szkolenia jest młodzież uczęszczająca do szkół zawodowych (technikum) zarówno tryb prowadzenia zajęć, częstotliwość oraz wszystkie inne parametry muszą być ustalone z uczestnikami i dostosowane do szkolnych planów zajęć. Zamawiający dopuszcza, aby szkolenia odbywały się w tygodniu po zajęciach lekcyjnych (w praktyce po godz. 15.00-16.00) lub w dni wolne od nauki, czyli w weekendy, ferie, wakacje, przerwy świąteczne (za wyjątkiem dni uznanych za wolne od pracy). Długość zajęć należy ustalić z uczestnikami kursu. -Zaleca się aby kursy były przeprowadzone na terenie Gminy Olkusz. Dopuszcza się jednak możliwość przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych poza Gminą Olkusz, na terenie województwa małopolskiego lub województwa śląskiego, z tym że odległość z miejscowości, gdzie będą prowadzone kursy do miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego nie może przekroczyć 50 km. W przypadku, gdy kurs odbywać się będzie poza terenem Gminy Olkusz, Wykonawca odpowiada również za organizację transportu. -Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny i wskaże w miejscu szkolenia osobę odpowiedzialną za obsługę szkolenia i kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. -Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób napotykających trudności w procesie nauczania. -Wykonawca uwzględni w cenie koszt 1 egzaminu wewnętrznego oraz zewnętrznego, jeśli taki jest przewidziany, a także pozostałe koszty organizacyjne. -Wydane certyfikaty oraz zaświadczenia muszą zawierać logotypy zgodnie z aktualnymi wytycznymi oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nie dotyczy certyfikatów zaświadczeń, których wzory zostały określone odpowiednimi przepisami). Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopie wydanych dokumentów wraz z potwierdzeniem ich odbioru do siedziby Biura ds. realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce w Olkuszu, w terminie 7 dni od daty ich wydania uczestnikom kursu zawodowych. -Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie wraz z udziałem w ocenach częściowych i ocenie końcowej uczestników kursu oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników kursu na zajęciach. -Wykonawca zobowiązuje się przedstawić w siedzibie Biura ds. realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce w Olkuszu, nie później niż do 4 dnia roboczego każdego miesiąca, uwierzytelnionych kopii list obecności uczestników zajęć za miesiąc poprzedni, potwierdzonych własnoręcznym podpisem osób skierowanych na kurs oraz podpisem osoby prowadzącej kurs. -Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego (najpóźniej w ciągu 3 dni) o każdej nieobecności uczestnika na kursie. -Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o terminie i godzinie egzaminu wewnętrznego i egzaminu zewnętrznego (jeśli taki jest przewidziany). -Wykonawca niezwłocznie, tj. w ciągu 3 dni, zawiadomi (w formie pisemnej) Zamawiającego o wszelkich zmianach dotyczących prowadzonego kursu. -Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji kursu będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. -W pomieszczeniach, w których będą realizowane kursy będą umieszczone informacje o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. -Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia programu kursu oraz harmonogramu do akceptacji Zamawiającego, co najmniej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem kursu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: 1) Dodatkowe osiągnięcia osoby, która będzie odpowiedzialna za świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach