Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie kursów i warsztatów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iwanowicach etap I w ramach projektu pt: Czas na zmiany. Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Gminie Iwanowice

Gmina Iwanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3884003 , fax. 012 3884030
  • Data zamieszczenia: 2010-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwanowice
    Iwanowice Włościańskie 99 99
    32-095 Iwanowice, woj. małopolskie
    tel. 012 3884003, fax. 012 3884030
    REGON: 35155583200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwanowice.malopolska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie kursów i warsztatów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iwanowicach etap I w ramach projektu pt: Czas na zmiany. Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Gminie Iwanowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PROGRAM OPERACYJNY - KAPITAŁ LUDZKI - AKTYWNA INTERGRACJA Tytuł projektu - Czas na zmiany. Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Gminie Iwanowice. Priorytet VII. Promocja integracji społecznej. Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji. Poddziałenie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt obejmuje lata 2010-2012 r. realizowany dla 49 uczestników ogółem. W każdym roku (grupa docelowa) Uczestnikami Projektu są osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, zameldowane/zamieszkujące w Gminie Iwanowice, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej i korzystają ze świadczeń pomocy społecznej - osoby bezrobotne, nieaktywne zawodowo, otoczenie osób wykluczonych społecznie. Przedmiot zamówienia realizowany będzie ściśle w ZADANIACH z podziałem na etapy w latach 2010-2012. 1. W 2010 r. zaplanowano ETAP I, który składa się z następujących ZADAŃ: 1)ZADANIE I - INDYWIDUALNE FORMY WSPARCIA PSYCHOLOGICZNEGO - indywidualne konsultacje psychologiczne dla 14 osób (Uczestników Projektu) w II i III kwartale 2010 r. Dwie indywidualne konsultacje z psychologiem po 1 godzinie dla 14 osób, łącznie 28 godzin. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie gminy Iwanowice. 2)ZADANIE II - TRENING KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH - dla 14 osób (Uczestników Projektu) w ilości 30 godzin. Dwie grupy po 7 osób, 15 godzin na grupę. Termin II i III kwartał 2010 r. Forma stacjonarna. Założenia: podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności umożliwiających powrót do życia społecznego w tym powrót na rynek pracy i aktywizację zawodową. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest do wyposażenia uczestników w publikacje dot. tematu zajęć. 3)ZADANIE III - USŁUGI WSPIERAJĄCE - warsztaty z doradcą zawodowym- dla 14 osób (Uczestników Projektu) w ilości 30 godzin. Dwie grupy po 7 osób, 15 godzin na grupę. Termin II-III kwartał 2010 r. Forma stacjonarna. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest do wyposażenia uczestników w publikacje dot. tematu zajęć. 4)ZADANIE IV - BADANIA PROFILAKTYCZNE - badania profilaktyczne lub specjalistyczne w związku z możliwością podjęcia zatrudnienia - dla 14 osób (Uczestników Projektu). Założenia: pakiet podstawowych badań - ogólne badania lekarskie, badania analityczne: morfologia, mocz, glukoza, lipidogram, hormony tarczycy, EKG, rentgen klatki piersiowej, cytologia. Termin II, III kwartał 2010 r. Forma stacjonarna. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie gminy Iwanowice. 5)ZADANIE V - KURS PRAWA JAZDY KAT. B - dla 9 osób (Uczestników Projektu) w ilości 30 godzin teoretycznych, 30 godzin praktycznych. Termin II, III kwartał 2010 r. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie gminy Iwanowice. W cenie oferty należy uwzględnić badania lekarskie oraz opłatę za 1 egzamin państwowy teoretyczny i 1 egzamin państwowy praktyczny przypadający na 1 osobę. 6)ZADANIE VI - KURS Z PODSTAW OBSŁUGI KOMPUTERA - dla 8 osób (Uczestników Projektu) w ilości 20 godzin. Termin II, III kwartał 2010 r. Forma stacjonarna. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest do wyposażenia uczestników w materiały szkoleniowe, publikacje dot. elementarnych podstaw z obsługi komputera. 7)ZADANIE VII - KURS NA OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO - dla 3 osób (Uczestników Projektu). Termin II, III kwartał 2010 r. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal. 8)ZADANIE VIII - CATERING - dla 7 osób (Uczestników Projektu) przez 12 dni - gorący posiłek (jedno danie obiadowe), susz konferencyjny (kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, 2 rodzaje soków, 3 rodzaje ciastek) na okres warsztatów. Termin II, III kwartał 2010 r. Usługa cateringu będzie realizowana w terminie i na miejscu realizacji usług: trening kompetencji i umiejętności społecznych, warsztaty z doradcą zawodowym. 9)ZADANIE IX - CATERING - dla 8 osób (Uczestników Projektu) przez 5 dni - susz konferencyjny (kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, 2 rodzaje soków, 3 rodzaje ciastek) na okres trwania kursu z podstaw obsługi komputera. Termin II, III kwartał 2010 r. Usługa cateringu będzie realizowana w terminie i na miejscu realizacji usługi: kurs z podstaw obsługi komputera.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwanowice.malopolska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach