Gmina Miejska Rumia ogłasza przetarg
- Adres: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7/204
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6719410 , fax. 058 6796517
- Data zamieszczenia: 2012-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Rumia
ul. Sobieskiego 7/204 7/204
84-230 Rumia, woj. pomorskie
tel. 058 6719410, fax. 058 6796517
REGON: 00052525700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2011-2012 i 2012-2013 w ramach projektu -Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia- współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 - postępowanie powtórzone. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2011-2012 i 2012-2013 w ramach projektu - Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia - współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX: - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach -, Działania: 9.1 -Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty-, Poddziałania 9.1.2 -Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty systemowe postępowanie powtórzone. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi podzielone na części: 1) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 1 zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w łącznej liczbie godzin 180, w tym: 1.1 Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w łącznej liczbie godzin 60. 1.2 Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożone ryzykiem dysleksji w łącznej liczbie godzin 120. 2) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 1 zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w łącznej liczbie godzin 240, w tym: 2.1 Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w łącznej liczbie godzin 120. 2.2 Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w łącznej liczbie godzin 120. 3) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 1 zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznej liczbie godzin 450. 4) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 1 zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych w łącznej liczbie godzin 60. 5) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 1 zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: zajęcia muzyczne i zajęcia teatralne w łącznej liczbie godzin 150, w tym: 5.1 Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: zajęcia muzyczne w łącznej liczbie godzin 30. 5.2 Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: zajęcia teatralne w łącznej liczbie godzin 60. 5.3 Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: zajęcia plastyczne w łącznej liczbie godzin 60. 6) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 1 zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznej liczbie godzin 60. 7) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 6 zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w łącznej liczbie godzin 100. 8) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 6 zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznej liczbie godzin 140. 9) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 6 zajęć psychoedukacyjnych z wykorzystaniem czytania uczestniczącego -Książka moim przyjacielem- w łącznej liczbie godzin 100. 10) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 6 zajęć socjoterapeutycznych - dogoterapia w łącznej liczbie godzin 80, w tym: 10.1 Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 zajęć socjoterapeutycznych dogoterapia w łącznej liczbie godzin 80. 10.2 Prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 zajęć socjoterapeutycznych - dogoterapia w łącznej liczbie godzin 160. 11) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 6 zajęć socjoterapeutycznych - hipoterapia w łącznej liczbie godzin 68, polegających na zapewnieniu opieki i poprowadzeniu zajęć ogólno-rozwojowych dla dzieci, biorących udział w hipoterapii, w tym: 11.1 Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 zajęć socjoterapeutycznych -hipoterapia w łącznej liczbie godzin 68, polegających na zapewnieniu opieki i poprowadzeniu zajęć ogólno-rozwojowych dla dzieci, biorących udział w hipoterapii. 11.2 organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 zajęć socjoterapeutycznych - hipoterapia w łącznej liczbie godzin 102 - 2 hipoterapeutów. 12) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 6 zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne -Kółko matematyczne- w łącznej liczbie godzin 62. 13) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 6 zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze -Klub Małego Przyrodnika - w łącznej liczbie godzin 40. 14) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 6 zajęć rozwijających umiejętności gimnastyczno - taneczne -Gimnastyka artystyczna- w łącznej liczbie godzin 100. 15) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 9 zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia w dziedzinie nauk matematyczno - fizycznych -Mały Omnibus- w łącznej liczbie godzin 120. 16) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 9 zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia w dziedzinie plastyki ORIGAMI w łącznej liczbie godzin 120. 17) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 9 zajęć wyrównujących z języka polskiego i wyrównujące braki w dziedzinie ortografii w łącznej liczbie godzin 90. 18) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 9 zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia w dziedzinie matematyki w łącznej liczbie godzin 180. 19) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 9 zajęć psychoedukacyjnych rozwijających umiejętności społeczne i komunikacyjne w łącznej liczbie godzin 120. 20) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 9 zajęć logopedycznych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożone ryzykiem dysleksji w łącznej liczbie godzin 600. 21) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 10 zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, zdobywaniu umiejętności matematycznych, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w łącznej liczbie godzin 180. 22) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 10 zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznej liczbie godzin 186,69 (8.400 min.) co stanowi liczbę 280 trzydziestominutowych zajęć edukacyjnych. 23) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 10 zajęć psychoedukacyjnych w łącznej liczbie godzin 30 w tym dwie wycieczki edukacyjne do kina. 24) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 10 zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie w łącznej liczbie godzin 30. 25) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 10 zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie języka angielskiego w łącznej liczbie godzin 30. 26) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 10 zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych teatralnie w łącznej liczbie godzin 60. 27) Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 10 zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych teatralnie -Odyseja Umysłu- w łącznej liczbie godzin 30. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części wymieniony jest w opisie poszczególnych części zamówienia oraz na stronie internetowej zamawiającego. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, które powierzy Podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rumia.pl (zamówienia publiczne - przetargi aktualne)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi edukacyjne związane z realizacją projektu: Nowoczesne Gimnazja w Gminie Pelplin współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-04-22 - Usługi edukacyjne związane z realizacją projektu Nowoczesne szkoły podstawowe w Gminie Pelplin współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ZP.27.4.2014
Dodano: 2014-04-22 - Świadczenie usług edukacyjnych w projekcie pn. Program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów gimnazjów w Starzynie i Darzlubiu. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III gimnazjów w Starzynie i Darzlubiu w latach szkolnych 2013/2014 (kwiecień 2014r. - czerwiec 2014r.) oraz 2014/2015 (wrzesień 2014r. - czerwiec 2015r.). I. Zajęcia dodatkowe z wykorzystaniem ICT Moduł A - Trening matematyczny II. Zajęcia dodatkowe z wykorzystaniem ICT Moduł C - Z angielskim na Ty. III. Zajęcia ogólnorozwojowe i wychowawcze.
Dodano: 2014-04-08 - Usługi edukacyjne związane z realizacją projektu - Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-03-31 - Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w projekcie Programy rozwojowe szkół gminy Zblewo
Dodano: 2014-03-18 - Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w projekcie Programy rozwojowe szkół gminy Zblewo
Dodano: 2014-02-07 - Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2012-2013 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 - Zadanie 17.
Dodano: 2013-11-08 - Wyłonienie wykonawców prowadzących zajęcia w czterech gimnazjach na terenie Miasta Malborka, w ramach projektu pn. Gimnazjalna Planeta Umiejętności, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2013-10-17 - Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, w ramach projektu POKL 9.1.2 pod nazwą: Kalejdoskop edukacyjny od A do Z, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2013-10-16 - Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, w ramach projektu POKL 9.1.2 pod nazwą: Kalejdoskop edukacyjny od A do Z, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2013-09-23