Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60161 Poznań, ul. Jawornicka
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 616 606 617, , fax. 616 606 601
- Data zamieszczenia: 2017-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Poznaniu
ul. Jawornicka 1
60161 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 616 606 617, , fax. 616 606 601
REGON: 30277339800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckziupoznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i obsługa transportu dla 2 grup młodzieży, grupy nauczycieli i osoby monitorującej na trasie: - Poznań – Barcelos - Poznań - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) organizację i obsługę transportu autokarem na trasie Poznań – Barcelos - Poznań 2 grup młodzieży wraz z opiekunami; a) pierwsza grupa obejmuje po 54 osoby (50 uczniów i 4 osoby towarzyszące): - wyjazd z Poznania (Polska) do Barcelos (Portugalia) w dniu 16.09.2017 r. - wyjazd z Barcelos (Portugalia) do Poznania (Polska) w dniu 01.10.2017 r. b) druga grupa obejmuje po 54 osoby (50 uczniów i 4 osoby towarzyszące): - wyjazd z Poznania (Polska) do Barcelos (Portugalia) w dniu 30.09.2017 r. - wyjazd z Barcelos (Portugalia) do Poznania (Polska) w dniu 14.10.2017 r. 2) organizację i obsługę transportu lotniczego na trasie Poznań – Barcelos – Poznań: 1 grupy nauczycieli – 8 osób: wylot z Poznania (Polska) lub Berlina (Niemcy) do Barcelos (Portugalia) w dniu 17.09.2017 r. wylot z Barcelos (Portugalia) do Poznania (Polska) w dniu 23.09.2017 r. Dopuszcza się max jedną przesiadkę przy założeniu wylotu z Poznania, a przerwa pomiędzy lotami nie może trwać dłużej niż 2 godziny. 3) organizację i obsługę transportu lotniczego dla Dyrektora Szkoły na trasie Poznań – Barcelos – Poznań wylot z Poznania (Polska) do Barcelos (Portugalia) - w okresie od 18.09.2017 do 13.10.2017 r. wylot z Barcelos (Portugalia) do Poznania(Polska) - w okresie od 19.09.2017 do 13.10.2017r., przy założeniu 3 dób pobytu w Portugalii Dopuszcza się max jedną przesiadkę przy założeniu wylotu z Poznania, a przerwa pomiędzy lotami nie może trwać dłużej niż 2 godziny. 4) ubezpieczenie uczestników na czas podróży dla każdego uczestnika: KL 120 000 PLN, NNW 30 000 PLN, BP 1500 PLN, OC 200000PLN 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1) Podróż musi się odbyć w wyznaczonych w terminach, nie może rozpocząć się ani zakończyć w dniu wcześniejszym lub późniejszym. Dopuszcza się w szczególnych wypadkach po pisemnej zgodzie Zamawiającego jeden dzień przesunięcia terminu wyjazdu/powrotu uczestników utrzymując 12 dniowy termin pobytu. 2) Zapewnienie dojazdu z Poznania na lotnisko w Poznaniu lub odpowiednio Berlinie, dalej podróż samolotem oraz zapewnienie przejazdu z lotniska do siedziby Zamawiającego. 3) Wykonawca odpowiedzialny jest za terminowe dostarczenie pasażerów na lotnisko w celu dokonania odprawy. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość zakończenia (podróż tam) i rozpoczęcia (podróż z powrotem) podróży w: Barcelos. 5) Zamawiający dopuszcza możliwości lotów łączonych przy założeniu max jednej przesiadki w przypadku wylotu z Poznania, a przerwa pomiędzy lotami nie może trwać dłużej niż 2 godziny 6) Podróż samolotem w klasie co najmniej ekonomicznej. 7) Bagaż podręczny i bagaż do luku powinien być wykupiony dla każdego uczestnika w cenie zamówienia. Bagaż do luku min 15 kg. 8) W przypadku transportu autokarowego wykonawca odpowiedzialny jest za podstawienie autokaru w miejsce ustalone z Zamawiającym, w Poznaniu. 9) Autokar musi wyjechać w takim czasie, aby dowieźć grupę młodzieży na 1 dzień przed rozpoczęciem praktyk. 10) W trakcie podróży autokarem z Poznania do Barcelos i w drodze powrotnej do Poznania powinien być przewidziany jeden nocleg w okolicach Paryża, bez śniadania. 11) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników i przedstawić Zamawiającemu ubezpieczenie obejmujące czas podróży - (KL - koszty leczenia) – suma ubezpieczenia 120000 PLN, (NNW – następstwa nieszczęśliwych wypadków) suma ubezpieczenia 30 000 PLN, BP – (bagaż) suma ubezpieczenia 1500 PLN, OC- (odpowiedzialność cywilna) - suma ubezpieczenia 200 000 PLN dla każdego uczestnika. 12) Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu kopię polisy objętych zamówieniem najpóźniej na 5 dni przed wyjazdem/wylotem każdej grupy objętej zamówieniem. 13) W przypadku niemożliwości zapewnienia uczestnikom transportu lotniczego z przyczyn losowych we wskazanym terminie, Wykonawca zobowiązuje się do transferu autokarowego na inne lotnisko, o czym niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego. 14) W przypadku niemożliwości zapewnienia uczestnikom transportu autokarowego z przyczyn losowych we wskazanym terminie, Wykonawca zobowiązuje się do transferu lotniczego, o czym niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015. poz. 2135 ze zmianami), w szczególności do zachowania w tajemnicy danych osobowych, do których uzyskał dostęp w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, również po jej rozwiązaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie na wykonywanie przewozu osób w krajowym i międzynarodowym transporcie drogowym pojazdami samochodowymi wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jedn. - Dz. U. z 2016 r., poz. 1907 z późn. zm.) – licencja wspólnotowa
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na treść oferty składają się: 1) Formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenia, o których mowa w pkt VIII SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli inna osoba podpisuje ofertę aniżeli wymieniona w dokumentach rejestrowych Wykonawcy) lub wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 1B do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Codzienny dowóz i odwóz dzieci do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025.
Dodano: 2024-07-15 - „Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 na podstawie biletów miesięcznych”
Dodano: 2024-07-12 - Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
Dodano: 2024-07-11 - Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Stęszew do placówek szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem wykwalifikowanej opieki w roku szkolnym 2024/2025.
Dodano: 2024-07-04 - „Dowozy uczniów do szkół z terenu gminy Kobylin w roku szkolnym 2024 -2025”
Dodano: 2024-06-26 - Dowozy wychowanków i uczniów z gminy Kobylin do specjalistycznych placówek oświatowych w roku szkolnym 2024 – 2025.
Dodano: 2024-06-26 - Dowóz uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Budzyń w latach szkolnych 2024/2025 i 2025/2026
Dodano: 2024-06-24 - Przewozy szkolne dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2024/2025
Dodano: 2024-06-20 - ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH, POLEGAJĄCYCH NA DOWOZACH (PRZYWÓZ I ODWÓZ) DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BUK W ROKU SZKOLNYM 2024/2025 W KOMUNIKACJI ZAMKNIĘTEJ
Dodano: 2024-06-20 - Dowozy uczniów z gminy Święciechowa do Szkół Podstawowych i dzieci do Przedszkola w Święciechowie
Dodano: 2024-06-19