Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Wolskiego 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 3640210, 364 02 22 , fax. 024 364 02 13
- Data zamieszczenia: 2010-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Wolskiego 4 4
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 024 3640210, 364 02 22, fax. 024 364 02 13
REGON: 00473026700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopspl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja działania o charakterze środowiskowym: imprezy edukacyjno-integracyjnej (Andrzejki) dla uczestników projektu DROGA DO AKTYWNOŚCI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach projektu systemowego Droga do aktywności współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, zaplanowano działania zgodne z instrumentami aktywnej integracji wymienionymi w Wytycznych do przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych OPS, PCPR i ROPS w ramach PO KL 2007-2013. W zakresie działań o charakterze środowiskowym zaplanowano organizację imprezy edukacyjno - integracyjnej (Andrzejki). Celem imprezy będzie integracja osób wykluczonych społecznie - 198 uczestników projektu systemowego Droga do aktywności oraz pracowników zaangażowanych w realizację projektu - w sumie 210 osób, a także uwrażliwienie beneficjentów na własną kulturę, tradycję, obrzędy. Termin realizacji: 29 lub 30 listopad 2010r. Miejsce realizacji: miasto Płock z możliwością dogodnego dojazdu środkami komunikacji miejskiej. Harmonogram imprezy: 17.00 - 17.30 Rejestracja uczestników 17.30 - 17.45 Uroczyste otwarcie Imprezy, powitanie gości 17.45 - 18.30 Poczęstunek 18.30 - 22.30 Wspólna zabawa taneczna, gry, wróżby 22.30 - 23.00 Zakończenie Imprezy Przedmiot zamówienia obejmuje: - koszt usługi gastronomicznej/zaprowiantowania dla 210 osób: dania ciepłe min. 4 rodzaje: dania mięsne oraz rybne/ryba np. pierś z kurczaka z sosem serowym, pieczona Panga w sosie cytrynowym, schab duszony w sosie śliwkowym, roladki ze schabu, szaszłyki drobiowe z warzywami + dodatki do ciepłych dań min. 2 np. ziemniaki duszone, ziemniaki opiekane, kluseczki; min. 2 zupy: np. krem ze szparag z groszkiem ptysiowym, krem z brokuł z grzankami, żurek z kiełbaską i jajkiem, zupa krem z borowików z łazankami; zimne przystawki min 5 rodzajów: np. jajka - faszerowane (tuńczykiem, pieczarkami, serem), w sosie tatarskim, pomidory faszerowane, półmiski wędlin, galaretka z kurczaka, ryba po grecku, rożki z szynki nadziewane sałatką rosyjską z delikatnym sosem tatarskim, pasztet ziemiański z sosem żurawinowym, pasztet z łososia w sosie tatarskim, koreczki serowe, tartinki, ziołowa rolada z indyka; bufet sałatkowy min. 4 rodzaje: np. sałatka włoska, sałatka wiosenna sałatka grecka, sałatka szopska, sałatka ziemniaczana, sałatka żydowska, sałatka jarzynowa. Ponadto: 210 sztuk wody mineralnej gazowanej i 210 sztuk niegazowanej - butelki 0,5 l, 210 litrów napojów niegazowanych typu sok (minimum 2 rodzaje np. pomarańczowy, jabłkowy), 210 sztuk napojów gazowanych min. 2 rodzaje typu coca cola, fanta, sprite lub nie gorsze niż wymienione - butelki 0,5 l; kawa i herbata (cytryna krojona, cukier i śmietanka lub mleko) bez limitu; ciasta typu: pączki, szarlotka, piaskowe, pianka, sernik, pleśniak, cytryniak - 5 rodzajów, ciasteczka typu: markizy, pierniczki w czekoladzie, delicje, kruche maślane, kokosanki - 5 rodzajów, dodatki ( pieczywo jasne i ciemne, bułki) bez limitu; 25 pater z owocami: min. 3 rodzaje np. mandarynki, banany, winogrona jasne, winogrona ciemne. - usługa wynajęcia miejsca - sali z miejscami siedzącymi oraz nakryciami dla 210 osób, miejsca wydzielonego do tańca i przeprowadzenia zabaw, wróżb andrzejkowych w budynku przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, wystrój nawiązujący do zabawy Andrzejkowej; - kompleksowa obsługa kelnerska, - oprawa artystyczna wraz z nagłośnieniem w ciągu trwania spotkania oraz osoba prowadząca; - przygotowanie wróżb andrzejkowych min. 6 rodzajów oraz innych atrakcji związanych z tradycją Andrzejkową np. ciasteczko z wróżbą, obecność magów, wróżek przepowiadających przyszłość - zgodnie z harmonogramem w godzinach 18.30 - 22.30; - zapewnienie talerzy ceramicznych, sztućców obiadowych oraz serwetek, - prace związane ze sprzątnięciem sali/pomieszczenia po Imprezie. - opieka medyczna w trakcie trwania Imprezy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym nie będzie żądał wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopspl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na usługę cateringową, organizacja żywienia w namiocie dla 600 osób przez okres 15 dni
Dodano: 2016-05-06 - Organizacja całodziennego wyżywienia dla uczestników szkoleń, narad, spotkań roboczych i konferencji organizowanych przez Centrum Szkolenia ZUS w Augustowie
Dodano: 2015-07-16 - Dostawą gorących posiłków jednodaniowych do czterech szkół na terenie gminy Magnuszew. do szkół w Mniszewie , Rozniszewie, Chmielewie i Przydworzycach
Dodano: 2015-01-02 - Świadczenie usługi cateringowej podczas spotkań organizowanych przez CEZAMAT PW Sp. z o.o.
Dodano: 2014-11-26 - wyżywienie uczestników szkoleń organizowanych przez Centrum Szkolenia w II Oddziale ZUS w Warszawie w oparciu o prowadzony bufet/stołówkę pracowniczą
Dodano: 2014-09-29 - Usługi cateringowe oraz transportowe podczas spotkań i posiedzeń
Dodano: 2014-06-25 - Organizacja imprez w ramach projektu KIS-NOWA PERSPEKTYWA realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Płocku
Dodano: 2014-03-18 - Świadczenie usługi cateringowej spotkań przedstawicieli samorządu płockiego oraz płockich organizacji pozarządowych organizowanych w projekcie: Potencjał - Działanie - Rozwój: nowy wymiar współpracy Miasta Płocka i płockich organizacji pozarządowych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenia, Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego
Dodano: 2014-02-28 - Usługi cateringowe oraz transportowe podczas spotkań i posiedzeń
Dodano: 2014-02-14 - Organizacja imprez w ramach działań o charakterze środowiskowym dla projektu systemowego Droga do aktywności oraz otwartej imprezy piknikowej dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku
Dodano: 2014-02-07