Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu i artykułów biurowych dla potrzeb instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 2063

Jednostka Wojskowa 2063 ogłasza przetarg

  • Adres: 02-097 Warszawa, ul. Banacha 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6824581, 6824375, 6824121 , fax. 022 6824108
  • Data zamieszczenia: 2010-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2063
    ul. Banacha 2 2
    02-097 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6824581, 6824375, 6824121, fax. 022 6824108
    REGON: 01021033300014
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu i artykułów biurowych dla potrzeb instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 2063
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i artykułów biurowych dla potrzeb instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 2063 (kod CPV: 30190000-7), wymienionych w Formularzu cenowym - oferta Wykonawcy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Oferowany przedmiot zamówienia nie może odbiegać jakościowo od produktów pożądanych wymienionych w kolumnie 2 Formularza cenowego. 2. W kolumnie nr 3 Formularza cenowego - oferta Wykonawcy zatytułowanej Nazwa asortymentu oferowanego należy wpisać: nazwę producenta, nazwę produktu oraz cech nie gorszych od wskazanych w kolumnie nr 2. 3. W przypadku oferowania materiałów biurowych równoważnych do Formularza cenowego należy dołączyć ich opis w postaci karty katalogowej producenta (zdjęcie lub rysunek oraz parametry). Informacje techniczne zawarte na kartach katalogowych oferowanych równoważnych materiałów biurowych potwierdzać muszą wprost, iż zaproponowany towar w niczym nie odbiega od tego jaki Zamawiający wyszczególnił w odpowiednich pozycjach Formularza cenowego. 4. Dodatkowo w przypadku oferowania równoważnych artykułów piszących jak: pióra, długopisy, ołówki, markery, cienkopisy, flamastry, konieczne jest oprócz kart katalogowych załączenie wzorców w postaci gotowych wyrobów. Ponumerowane wzorce mają odpowiadać pozycjom Formularza cenowego. Wzorce odesłane zostaną do Wykonawców po rozstrzygnięciu przetargu. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości materiałów biurowych będących przedmiotem zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności przy ustalaniu potrzeb. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. 6. Materiały biurowe, stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości. W przypadku dostawy równoważnych artykułów piszących wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnych artykułów, którego dotyczy równoważny artykuł. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów biurowych na własny koszt na wskazane przez Zamawiającego adresy, na terenie Warszawy. 8. Potwierdzeniem dostawy będzie faktura, na której musi być wpisana liczba porządkowa artykułu znajdująca się na Formularzu cenowym - oferta Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ), która posłuży zamawiającemu do identyfikacji artykułów zgodnie z umową. 9. Zamawiający może odmówić odbioru artykułów w przypadku, gdy będą w stanie niekompletnym, wadliwym bądź stan techniczny ich zewnętrznych opakowań będzie wskazywał na ich uszkodzenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2063.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach