Przetargi.pl
Organizacja dowozu uczniów do szkół i przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Wręczyca Wielka

Gmina Wręczyca Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 42-130 Wręczyca Wielka, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 170 245 , fax. 343 170 215
  • Data zamieszczenia: 2020-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wręczyca Wielka
    ul. Sienkiewicza 1
    42-130 Wręczyca Wielka, woj. śląskie
    tel. 343 170 245, fax. 343 170 215
    REGON: 15139838500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wreczyca-wielka.akcessnet.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja dowozu uczniów do szkół i przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Wręczyca Wielka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi przewozowe, polegające na przywozie i odwozie uczniów ze szkół i przedszkoli, których organem prowadzącym jest Gmina Wręczyca Wielka, w dniach nauki szkolnej, zgodnie z rozkładem linii oraz wykazem sprzedanych biletów miesięcznych, stanowiących załączniki nr 8.1 i 9 do SIWZ – w zakresie części 1 zamówienia, załączniki nr 8.2 i 9 do SIWZ – w zakresie części 2 zamówienia, załączniki nr 8.3 i 9 do SIWZ – w zakresie części 3 zamówienia, na warunkach określonych we wzorze umowy – załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Zamówienie dotyczy niżej wymienionych placówek oświatowych: - Szkoła Podstawowa im. Stanisława Ligonia w Truskolasach oraz Przedszkole w Truskolasach oddział w Pile Pierwszej, - Szkoła Podstawowa im. Synów Pułku w Węglowicach oraz Przedszkole im. Marii Kownackiej w Węglowicach, - Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza we Wręczycy Wielkiej oraz Przedszkole z oddziałem integracyjnym im. Małego Księcia we Wręczycy Wielkiej. 3. W trakcie realizacji zamówienia dopuszcza się zmianę harmonogramu przewozu uczniów, polegającą na zmianie liczby uczniów dowożonych oraz zmianie przebiegu trasy i rozkładu jazdy, w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. 4. W zakres tych usług wchodzi: a) przywóz i odwóz uczniów na każdej linii jednym lub dwoma pojazdami stosownie do ilości uczniów; b) wielkość pojazdu musi być dostosowana do liczby przewożonych uczniów oraz spełniać warunki określone w ustawie Prawo o ruchu drogowym; c) w czasie trwania umowy musi być zapewniona stała obsługa przewozów uczniów także w przypadku awarii pojazdu lub innych zdarzeń losowych. Zamawiający we własnym zakresie zapewni opiekę w czasie przewozów. 5. Wykonawca zapewnia pojazdy do przewozu uczniów w celu realizacji niniejszego zamówienia. Każdy z tych pojazdów powinien: a) spełniać wszelkie wymogi techniczne /i inne/ wymagane przepisami Prawo o ruchu drogowym oraz przepisami wykonawczymi; b) być właściwie oznaczony ze względu na przewóz dzieci; c) być wyposażony w pasy bezpieczeństwa. 6. Kursy autobusów w regularnej komunikacji publicznej, jak i poza nią, muszą być dostosowane do potrzeb Zamawiającego i rozkładu zajęć uczniów w uzgodnieniu z dyrektorami szkół. Koordynacja rozkładu jazdy odbywać się będzie między dyrektorami szkół a Przewoźnikiem. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmiany liczby dowożonych dzieci (w szczególności z powodu zmiany szkoły lub miejsca zamieszkania), b) zmiany czasu dowozu i odwozu, w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych w roku szkolnym. 8. Wymagana jest odpowiednia ilość autobusów zapewniająca sprawne i terminowe świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego przetargu. 9. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: a) utrzymywać pojazdy w czystości i porządku, b) przestrzegać przepisów p.poż. i BHP, c) ubezpieczyć pojazdy i dzieci na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia, d) oznaczyć pojazd, na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu dzieci szkolnych. 11. Dowozy uczniów do przedmiotowych placówek oświatowych na terenie Gminy Wręczyca Wielka będą realizowane wyłącznie w dni nauki szkolnej, tj. z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 46 poz. 432, z późn. zm.), tj. w okresie od dnia 01 września 2020 r. do dnia 30 czerwca 2021 r. 12. W trakcie dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych określonych do 30 września przez dyrektorów szkół (§5 rozporządzenia MEN z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego, Dz.U. z 2017 poz. 1603 z późn. zm.) Wykonawca będzie zwolniony z realizacji przedmiotu umowy. W zamian Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w sytuacjach szczególnego zapotrzebowania palcówek oświatowych (np. wyjazdy na uroczystości, zawody, konkursy, przeglądy) w ilości nie większej niż ilość dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych (maksymalnie 5 na każdą Część), w wymiarze godzin i na trasach nie dłuższych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ustalenie zamiennych terminów, rozkładów i tras nastąpi w porozumieniu z Zamawiającym. 13. Ilość zamawianych biletów miesięcznych w okresie trwania umowy może ulegać zmianie. W przypadku zwiększenia się ilości przewożonych dzieci i uczniów – Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych dzieci i uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu ani odszkodowania. 14. Cenę biletów miesięcznych należy skalkulować w sposób uwzględniający przerwę w nauce szkolnej (ferie zimowe). 15. Ponadto, na podstawie art. 29 ust. 3a oraz zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 8a) ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.), w zakresie realizacji zamówienia, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe informacje i wymagania na ten temat określa wzór umowy – załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie wskazujące części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców), zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiedni załącznik nr 1 SIWZ; 3) Wyceniony wykaz biletów miesięcznych - załącznik nr 9.1 i/lub 9.2 i/lub 9.3 do SIWZ; 4) Oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 5) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - załącznik nr 3 6) Zobowiązanie innego podmiotu, na podstawie art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ), jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Dokument ten należy złożyć w oryginale, lub kopii potwierdzonej notarialnie. 7) Pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach