Przetargi.pl
ORGANIZACJA 4 BLOKÓW SZKOLENIOWYCH DLA PRACOWNIKÓW 11 JST W RAMACH PROJEKTU pn. Krok w przyszłość - od biurokratycznej irracjonalności do kompleksowego zarządzania jakością

Gmina Dębno ogłasza przetarg

  • Adres: 74-400 Dębno, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7603001 do 4 , fax. 095 7602030
  • Data zamieszczenia: 2011-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębno
    ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5 5
    74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7603001 do 4, fax. 095 7602030
    REGON: 21096699300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debno.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ORGANIZACJA 4 BLOKÓW SZKOLENIOWYCH DLA PRACOWNIKÓW 11 JST W RAMACH PROJEKTU pn. Krok w przyszłość - od biurokratycznej irracjonalności do kompleksowego zarządzania jakością
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie 4 bloków szkoleniowych (usługa szkoleniowa) dla pracowników 11 Jednostek Samorządu Terytorialnego (JST) w ramach projektu Krok w przyszłość - od biurokratycznej irracjonalności do kompleksowego zarządzania jakością współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej - zwanego dalej Projektem. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: a. Pozyskanie trenerów, b. Przeprowadzenie szkoleń, c. Dostarczenie cateringu, d. Opracowanie i przekazanie materiałów szkoleniowych, e. Opracowanie i przeprowadzenie testów wiedzy, f. Opracowanie i wydanie certyfikatów ukończenia szkoleń, g. Sporządzanie wymaganej w siwz dokumentacji szkoleń. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: 1. Blok szkoleń z zakresu obsługi klientów 2. Blok szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi 3. Blok szkoleń z zakresu zarządzania przez projekty 4. Blok szkoleń z zakresu budżetu zadaniowego Tematyka szkoleń dla poszczególnych części: CZĘŚĆ 1. Blok szkoleń z zakresu obsługi klientów 1) Szkolenie pn. Komunikacja z klientem (2 dni szkoleniowe, max. 120 uczestników, 8 grup szkoleniowych) 2) Szkolenie pn. Sytuacje trudne w obsłudze klienta - strategie skutecznego działania (1 dzień szkoleniowy, max. 90 uczestników, 7 grup szkoleniowych) 3) Szkolenie pn. Rozumienie potrzeb i zachowań klienta (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych) 4) Szkolenie pn. Jak postępować ze skargami i wnioskami (2 dni szkoleniowe, max. 90 uczestników, 7 grup szkoleniowych) 5) Warsztaty pn. Styl urzędniczy - formułowanie pism (1 dzień szkoleniowy, max. 110 uczestników, 8 grup szkoleniowych) 6) Szkolenie pn. Kryteria poprawności językowej pism urzędniczych (2 dni szkoleniowe, max. 95 uczestników, 7 grup szkoleniowych) CZĘŚĆ 2. Blok szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi 1) Szkolenie pn. Zarządzanie zasobami ludzkimi z psychologicznego punktu widzenia (1 dzień szkoleniowy, max. 70 uczestników, 5 grup szkoleniowych) 2) Szkolenie pn. Rekrutacja i selekcja pracowników (1 dzień szkoleniowy, max. 60 uczestników, 4 grupy szkoleniowe) 3) Szkolenie pn. Motywowanie pracowników (1 dzień szkoleniowy, max. 65 uczestników, 4 grupy szkoleniowe) 4) Szkolenie pn. Ocenianie pracowników (1 dzień szkoleniowy, max. 65 uczestników, 4 grupy szkoleniowe) 5) Warsztaty pn. Proces zarządzania zasobami ludzkimi w praktyce (1 dzień szkoleniowy, max. 65 uczestników, 4 grupy szkoleniowe) CZĘŚĆ 3. Blok szkoleń z zakresu zarządzania przez projekty 1) Szkolenie pn. Metodyka Project Management (4 dni szkoleniowe, max. 50 uczestników, 4 grupy szkoleniowe) 2) Szkolenie pn. Aspekty finansowe projektu (2 dni szkoleniowe, max. 55 uczestników, 4 grupy szkoleniowe) 3) Szkolenie pn. Komunikacja i praca zespołowa w projekcie (1 dzień szkoleniowy, max. 50 uczestników, 4 grupy szkoleniowe) 4) Szkolenie pn. Zarządzanie ryzykiem w projekcie (2 dni szkoleniowe, max. 55 uczestników, 4 grupy szkoleniowe) 5) Szkolenie pn. Prawne aspekty umów (1 dzień szkoleniowy, max. 55 uczestników, 4 grupy szkoleniowe) CZĘŚĆ 4. Blok szkoleń z zakresu budżetu zadaniowego 1) Szkolenie pn. Budżet zadaniowy - podstawowe pojęcia (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych) 2) Szkolenie pn. Mierniki wykonania zadań i stopnia realizacji (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych) 3) Szkolenie pn. Wdrożenie budżetu zadaniowego (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych) 4) Szkolenie pn. Zamknięcie ksiąg rachunkowych jst i jej jednostek organizacyjnych (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych) 5) Szkolenie pn. Budżet zadaniowy a planowanie wieloletnie (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych) 6) Warsztaty pn. Wybrane zagadnienia praktyczne (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych) Szczegółowa tematyka szkoleń znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: CZĘŚĆ 1. Blok szkoleń z zakresu obsługi klientów - 3 000 zł CZĘŚĆ 2. Blok szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi - 1 000 zł CZĘŚĆ 3. Blok szkoleń z zakresu zarządzania przez projekty - 2 000 zł CZĘŚĆ 4. Blok szkoleń z zakresu budżetu zadaniowego - 1 500 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: liczba wykonanych usług
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.debno.com.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach