Przetargi.pl
Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki.

Gmina Słomniki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-090 Słomniki, ul. Kościuszki 64
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3881102 , fax. 012 3882102
  • Data zamieszczenia: 2011-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słomniki
    ul. Kościuszki 64 64
    32-090 Słomniki, woj. małopolskie
    tel. 012 3881102, fax. 012 3882102
    REGON: 35155556500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl/um
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki. 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami: 1.1. Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.); 1.2. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233); 1.3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) 1.4. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie zasad techniki prawodawczej (Dz.U. Nr 100, poz.908); 1.5. Ustawy z dnia 3 października 2008 r. Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie, udział społeczeństwa w ochronie środowiska oraz oceny oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz.1227 z późn. zm.); 1.6. Pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia. 2. Zamówienie obejmuje: 2.1. Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki, zgodnie z Uchwałą Nr XXXIV/352/09 Rady Miejskiej w Słomnikach z dnia 29 grudnia 2009 roku w sprawie przystąpienia do zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Słomniki. 2.2. Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki zgodnie z uchwałami: 2.2.1. Uchwała Nr IV/38/11 Rady Miejskiej w Słomnikach z dnia 27 stycznia 2011 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru miasta Słomniki, 2.2.2. Uchwała Nr IV/36/11 Rady Miejskiej w Słomnikach z dnia 27 stycznia 2011 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego północnej części Gminy Słomniki obejmujący miejscowości: Janikowice, Januszowice, Kacice, Lipna Wola, Muniakowice, Orłów, Prandocin, Prandocin Iły, Prandocin Wysiołek, Smroków-Zagaje Smrokowskie, Wężerów, 2.2.3. Uchwała Nr IV/37/11 Rady Miejskiej w Słomnikach z dnia 27 stycznia 2011 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego południowej części Gminy Słomniki obejmujący miejscowości: Brończyce, Czechy, Kępa, Miłocice, Niedźwiedź, Polanowice, Ratajów, Szczepanowice, Trątnowice, Waganowice, Wesoła, Zaborze. 2.3. Opracowanie obiektowej bazy danych dotyczącej gminy Słomniki. Program będzie działał w sieci lokalnej komputerowej umożliwiający pracę na co najmniej 5-ciu stanowiskach. Program ma służyć do zakładania, prowadzenia, importowania danych SWDE i edytowania wielkoskalowej mapy numerycznej. 2.4. Udostępnienie usługi hostingowej polegającej na stworzeniu strony internetowej oferującej możliwość przeglądania map zagospodarowania przestrzennego z uwzględnieniem danych takich jak: mapa ewidencyjna z numerami działek, plan zagospodarowania przestrzennego, ortofotomapa, sieć drogowa z numerami i nazwami ulic, zabytki, instytucje. Usługa będzie miała możliwość aktualizacji danych. 3. Warunki wykonania zamówienia. Wykonawca uwzględni w opracowaniu: 3.1. Przekazane przez Zamawiającego materiały w wersji papierowej oraz cyfrowej np. podkłady mapowe, sprawy związane z korespondencją do celów planowania przestrzennego niezbędne do opracowania planu i studium. 3.2. Wnioski do studium i planu, które wpłynęły do tut. Urzędu przed ustawowym terminem naboru wniosków, a po zatwierdzaniu obecnie obowiązujących planów. 3.3. Wnioski do studium i planu, które wpłyną do tut. Urzędu w ogłoszonym terminie naboru wniosków. 4. Wymagania dotyczące wykonania zamówienia. 4.1. Opracowanie powinno odpowiadać zakresem art. 10 i 15 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), oraz aktualnie obowiązującemu stanowi prawnemu w zakresie merytorycznym i formalnym. 4.2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące prace w ilościach: 4.2.1. 5 egz. rysunku studium w skali 1: 10000, w tym 4 egz. poskładane (w tym 2 egz. w technice barwnej) i 1 egz. w sekcjach w technice barwnej, 4.2.2. 1 egz. rysunku studium, foliowany dla celów prezentacji, pomniejszony do skali 1:25000. 4.2.3. tekst studium - 5 egz., 4.2.4. studium w formie zapisu elektronicznego - 2 płyty CD/DVD (część tekstowa i graficzna), 4.2.5. rysunek planu w skali: 4.2.5.1. dla miasta Słomniki 1:1000, 5 egz. w tym dwa w technice barwnej 4.2.5.2. dla wsi 1:2000, 5 egz. w tym dwa w technice barwnej 4.2.5.3. plany w formie zapisu elektronicznego - 2 płyty CD/DVD (część tekstowa i graficzna) 4.2.6. opracowanie ekofizjograficzne jedno wspólnie dla studium i planów, 4.2.7. prognoza oddziaływania na środowisko osobno dla studium i osobno dla planów, 4.2.8. prognoza skutków finansowych dla planów, 4.2.9. opracowanie gminnej ewidencji zabytków 4.2.10. bilans wszystkich terenów ze studium oraz planów podane w ha (hektarach) i % (procentach). 4.2.11. projekt założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energie elektryczną i paliwa gazowe zgodnie ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006r., Nr 89, poz. 625 t.j. z późn.zm.). 4.3. Wykonawca: 4.3.1. przekaże i wdroży program komputerowy wraz z obiektową bazą danych pracujący w sieci lokalnej umożliwiający pracę na co najmniej 5-ciu stanowiskach. Program ma służyć do zakładania, prowadzenia, importowania danych i edytowania wielkoskalowej mapy numerycznej z opracowaniem i wykorzystaniem dostępnych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym materiałów o zróżnicowanych skalach. Program ma umożliwiać importowanie danych SWDE. Powyższy program będzie bazował na warstwach z uwzględnieniem danych GIS oraz danych takich jak: 4.3.1.1. mapa topograficzna, zasadnicza, ortofotomapa, sytuacyjno-wysokościowa, 4.3.1.2. mapa ewidencji gruntów z uwzględnieniem danych o numery działek i właścicieli 4.3.1.3. rysunek studium 4.3.1.4. rysunki planów 4.3.1.5. infrastruktura techniczna z uwzględnieniem sieci takich jak: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazowej, energetycznej itp. 4.3.1.6. ewidencja zabytków 4.3.1.7. sieć drogowa i instytucje Program musi mieć możliwość aktualizacji wszystkich danych między innymi aktualizacji danych z ewidencji gruntów poprzez import danych ze Starostwa Powiatowego w Krakowie. Program będzie posiadał możliwość automatycznego generowania wypisów, wyrysów i zaświadczeń z planu lub studium. 4.3.2. udostępni usługę hostingową polegającą na stworzeniu strony internetowej oferującej możliwość przeglądania map zagospodarowania przestrzennego z uwzględnieniem danych takich jak: mapa ewidencyjna z numerami działek, plan zagospodarowania przestrzennego, ortofotomapa, sieć drogowa z numerami i nazwami ulic, zabytki, instytucje. Usługa będzie miała możliwość aktualizacji danych - z wykorzystaniem bazy danych opisanej w pkt.4.3.1 Koszty eksploatacji i aktualizacji pokrywa Zamawiający. 4.4. Od Wykonawcy wymaga się: 4.4.1. Udziału projektanta w konsultacjach i zebraniach z zainteresowanymi osobami, instytucjami po opracowaniu koncepcji studium lub/i planów oraz przedstawienie ich Burmistrzowi Gminy Słomniki, 4.4.2. Zaopiniowania i uzgodnienia projektu studium i projektów planów z właściwymi organami, 4.4.3. Udziału przedstawiciela Wykonawcy (projektanta) w wyznaczonych przez Zamawiającego co najmniej 3 dyżurach planistycznych. W czasie tych dyżurów będzie on uczestniczył bezpośrednio w rozmowach z zainteresowanymi, udzielał informacji i wyjaśnień na temat wyłożonego projektu studium i planów 4.4.4. Opracowania pism, ogłoszeń oraz uzgodnień prawnych i faktycznych, 4.4.5. Opracowania zestawień wpływających uwag wniesionych w czasie wyłożenia projektu studium i projektów planów do publicznego wglądu. Przygotowania rozstrzygnięć do wniesionych uwag. 4.4.6. Uczestniczenia w Komisjach i Sesjach Rady Miejskiej, na których będą rozpatrywane uwagi. 4.4.7. Prezentacji projektu studium i planów na posiedzeniach Komisji i sesjach Rady Miejskiej w sprawie uchwalenia studium oraz planów. 4.4.8. Usunięcia błędów lub braków w dokumentach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Usunięcie błędów lub braków w dokumentacji planistycznej ujawnionych na etapie uchwalania oraz weryfikacji studium i planów ze szczególnym uwzględnieniem rozstrzygnięć organów nadzorczych. 4.4.9. Skoordynowania przedmiotu zamówienia z istniejącymi planami oraz opracowywanymi zmianami punktowymi w studium i planie na terenie gminy Słomniki oraz gmin sąsiednich 4.4.10. Opracowanie winno być zgodne z aktualnie obowiązującym stanem prawnym. 4.4.11. Uczestniczenia w rozprawach sądu w przypadku zaskarżenia studium w czasie do momentu ogłoszenia wszystkich planów. 4.4.12. Opracowania obiektowej bazy danych oraz jej przekazania i wdrożenia wraz z oprogramowaniem zgodnie z pkt. 4.3.1. oraz 4.3.2. 5. Przedmiot zamówienia należy realizować w następujących etapach: 5.1. Etap I - 5.1.1. Sporządzenie koncepcji studium i planów do opiniowania przez komisję urbanistyczno - architektoniczną oraz Zamawiającego. 5.1.2. Opracowanie gminnej ewidencji zabytków do dnia 20.02.2012 5.1.3. Projekt założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energie elektryczną i paliwa gazowe do dnia 20.02.2012 5.2. Etap II - 5.2.1. Sporządzenie projektu studium i przekazanie go do uzgodnień i zaopiniowania przez właściwe organy. 5.2.2. Wprowadzenie zmian do projektu studium wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień 5.3. Etap III- 5.3.1. Sporządzenie projektu planów i przekazanie ich do uzgodnień i opiniowania przez właściwe organy. 5.3.2. Wprowadzenie zmian do projektu planów wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień 5.4. Etap IV - 5.4.1. Przygotowanie studium do wyłożenia do publicznej wiadomości. 5.4.2. Przygotowanie planów do wyłożenia do publicznej wiadomości. 5.5. Etap V - 5.5.1. Wprowadzenie do projektu studium zmian wynikających z rozpatrzenia uwag w związku z wyłożeniem studium oraz prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu 5.5.2. Wprowadzenie do projektu planów zmian wynikających z rozpatrzenia uwag w związku z wyłożeniem planów oraz prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu. 5.6. Etap VI - przygotowanie projektu studium do uchwalenia. Przygotowanie uchwał oraz załączników i dokumentacji prac planistycznych przedstawianych Wojewodzie w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi. 5.7. Etap VII - przygotowanie projektów planów do uchwalenia. (Projekty planów należy sporządzić na podstawie obowiązującego już studium zmienionego w ramach niniejszego zamówienia.) Przygotowanie uchwał oraz załączników i dokumentacji prac planistycznych przedstawianych Wojewodzie w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi. 5.8. Etap VIII - Przekazanie i wdrożenie programu komputerowego wraz z obiektową bazą danych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w wysokości: 15.000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: przelew na konto zamawiającego BS Słomniki 39 8614 0001 0000 0000 0420 0019 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego - data uznania rachunku Zamawiającego (zaleca się przelew najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Wpłacając wadium w formie przelewu w tytule należy wpisać wadium na przetarg: Zmiany studium oraz sporządzenie planów Gminy Słomniki. - oraz podać nazwę Wykonawcy składającego ofertę 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 104,poz.1158 z poz. zm.) sposób przekazania wadium w formie dokumentów: oryginał należy złożyć w Kasie Urzędu Miejskiego w Słomnikach 32-090 Słomniki przed upływem terminu składania ofert, kopię należy dołączyć do oferty. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slomniki.pl/um/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach