Przetargi.pl
Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Panki

Gmina Panki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-140 Panki, ul. Tysiąclecia 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3179035 , fax. 034 3179062
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Panki
    ul. Tysiąclecia 5 5
    42-140 Panki, woj. śląskie
    tel. 034 3179035, fax. 034 3179062
    REGON: 15139835600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.panki.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Panki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje sporządzenie na pozyskanych we własnym zakresie podkładach mapowych w skali 1 : 10 000, projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Panki, zgodnie z Uchwałą Nr XXII/161/09 Rady Gminy Panki z dnia 30 marca 2009 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Panki. Obszar opracowania obejmuje teren całej gminy Panki o powierzchni 5 503 ha. Opracowanie będzie się składało z projektu studium (część tekstowa i graficzna), prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego (aktualizacji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium wniesionym przed terminem złożenia oferty do godz. 10.00 w wysokości 1500.00 PLN Wadium można wnieść: -przelewem bankowym na konto Gminy Panki Nr 06 8248 1012 1001 0000 0329 0002 -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej -w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu PARP (Dz. U. Nr 109, poz 1158, z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych -Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy -Posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem-Zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat lub jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie minimum 1 zdanie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia -Zatrudniają w ramach personelu kluczowego przewidzianego do wykonania zamówienia, osoby z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem, zdolne do wykonania zamówienia w tym 1 osoba, która jest członkiem Izby Urbanistów. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655, z późn. zm.) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz doświadczenia zawodowego w realizacji podobnych zamówień, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, a także przynależność do izby samorządu zawodowego, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia potwierdzonych dokumentami (np. referencje, protokół odbioru prac) od zamawiajacych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.panki.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach