Przetargi.pl
Publikacja ogłoszeń prasowych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7605200 , fax. 032 7605280
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Jana Pawła II 10 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 7605200, fax. 032 7605280
    REGON: 00051587900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Publikacja ogłoszeń prasowych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest publikacja ogłoszeń prasowych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie w prasie lokalnej, w prasie regionalnej oraz w prasie ogólnokrajowej, najprostszym liternictwem, czarno-białych lub kolorowych (kolor dotyczy jedynie herbu miasta o wymiarach około wys. 3 cm- szer. 2 cm,), na stronach ogłoszeniowych, z podaniem ceny za 1 cm2 ogłoszenia wraz z podatkiem VAT oraz z podaniem wielkości każdego ogłoszenia liczonej w cm2. 2.Wykonawca musi wykazać, że zaoferowany dziennik został zarejestrowany w Sądzie Wojewódzkim właściwym miejscowo dla siedziby wydawcy zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy prawo prasowe z dnia 26 stycznia 1984r. (Dz. U. z 1984r. Nr 5 poz.24 z późn. zm.). 3.Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego poprzez zlecenia jednostkowe. Zamawiający każdorazowo określi w zleceniu: treść, formę graficzną, terminy publikacji oraz kolorystykę (czarno-biała lub kolorowa). 4.Zlecenie wraz z materiałami gotowymi do publikacji, będzie dostarczone do Wykonawcy w wersji elektronicznej (mailem) nie później niż na 3 dni robocze przed terminem publikacji. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatwierdzenia formy graficznej ogłoszenia. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru tytułu gazety, w której będzie opublikowane ogłoszenie, w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje kilka tytułów na daną część zamówienia. 7.Wykonawca zobowiązany będzie do przesłania mailem, w godzinach pracy Urzędu Miasta, na adres osoby wskazanej w umowie jako osoba do kontaktu, wzoru ogłoszenia. Osoba sprawdzająca zobowiązana jest do akceptacji wzoru lub wskazania poprawek najpóźniej w następnym dniu roboczym w godzinach pracy Urzędu Miasta. 8.W przypadku braku akceptacji wzoru lub niewskazanie poprawek przez osobę sprawdzającą w okresie o którym mowa powyżej domniemywa się że przesłany wzór ogłoszenia jest zgodny z treścią zlecenia. 9.W przypadku zamieszczenia przez Wykonawcę ogłoszenia, zawierającego błąd pisarski odbiegający od treści przekazanej przez Zamawiającego zgodnie z pkt 7 i 10. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt, w ramach reklamacji, do ponownego zamieszczenia ogłoszenia nie zawierającego błędów, w najbliższym wydaniu gazety. 11.Zamawiajacy dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych: Część 1 - sukcesywna (w zależności od potrzeb Zamawiającego) publikacja ogłoszeń prasowych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, w prasie codziennej o zasięgu lokalnym, dostępnej na terenie całego Miasta Siemianowice Śląskie, zamieszczanych na części ogłoszeniowej najprostszym liternictwem, w kolorze czarno-białym lub kolorowym (kolor dotyczy jedynie herbu miasta o wymiarach około wys. 3 cm- szer. 2 cm).Zamawiający planuje sukcesywne zamawianie ogłoszeń o łącznej wielkości 30.000,00 cm2 Część 2- sukcesywna (w zależności od potrzeb Zamawiającego) publikacja ogłoszeń prasowych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, w prasie codziennej o zasięgu regionalnym obejmującym co najmniej całe województwo Śląskie, zamieszczanych na stronach ogłoszeniowych (wyodrębnionych spośród tzw. stron redakcyjnych, na których zamieszczane są wyłącznie ogłoszenia i reklamy) najprostszym liternictwem, w kolorze czarno-białym lub kolorowym (kolor dotyczy jedynie herbu miasta o wymiarach około wys. 3 cm- szer. 2 cm).Zamawiający planuje sukcesywne zamawianie ogłoszeń o łącznej wielkości 9.500,00 cm2 Część 3- sukcesywna (w zależności od potrzeb Zamawiającego) publikacja ogłoszeń prasowych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie w prasie codziennej o zasięgu ogólnokrajowym dostępnej na terenie całego kraju, zamieszczanych na stronach ogłoszeniowych (wyodrębnionych spośród tzw. stron redakcyjnych, na których zamieszczane są wyłącznie ogłoszenia i reklamy) najprostszym liternictwem, w kolorze czarno-białym lub kolorowym (kolor dotyczy jedynie herbu miasta o wymiarach około wys. 3 cm- szer. 2 cm).Zamawiający planuje sukcesywne zamawianie ogłoszeń o łącznej wielkości 10.000,00 cm2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.), tj: 1.posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - w odniesieniu do części 1, części 2, części 3. 2. posiadać niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w odniesieniu do części 1, części 2, części 3. 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w odniesieniu do części 1, części 2, części 3. 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w odniesieniu do części 1, części 2, części 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) muszą dostarczyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty, potwierdzające, że: a/ łącznie spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1, 2, 3 ustawy prawo zamówień publicznych (pkt 1, 2, 3 powyżej), b/ każdy spełnia warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych (pkt 4 powyżej); -Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. -Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych -Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty) 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (Załącznik nr 3 do Oferty). 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: -1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 2.1.Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach