Przetargi.pl
Opracowanie Zmiany Nr 1/2013 Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Czarna oraz sporządzenie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego o nazwie Czarna Dolna - 1/2013 dla terenu położonego w miejscowości Czarna Dolna, Gmina Czarna.

Gmina Czarna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-710 Czarna, Czarna 260
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4619009
  • Data zamieszczenia: 2013-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna
    Czarna 260 260
    38-710 Czarna, woj. podkarpackie
    tel. 013 4619009
    REGON: 00054151700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@czarna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Zmiany Nr 1/2013 Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Czarna oraz sporządzenie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego o nazwie Czarna Dolna - 1/2013 dla terenu położonego w miejscowości Czarna Dolna, Gmina Czarna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: 1)opracowanie w niezbędnym zakresie projektu zmian Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Czarna uchwalonego uchwałą Rady Gminy Czarna Nr XV/136/01 z dnia 24 kwietnia 2001 z późniejszymi zmianami, zwanego dalej - Studium, 2)opracowanie projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, o nazwie Czarna Dolna - 1/2013 dla terenu położonego w miejscowości Czarna Dolna, Gminy Czarna, zwanego dalej -Planem, 3)Uzyskanie prawem wymaganych uzgodnień i opinii ( w tym również ponownych jeżeli zajdzie taka potrzeba) dla Studium i Planu przy czym samo rozesłanie przygotowanych przez wykonawcę dokumentów należy do zamawiającego. 2. Podstawę prawną do przystąpienia do opracowania przedmiotu zamówienia stanowią odpowiednio: 1) Uchwała Rady Gminy w Czarnej Nr XXI/201/13 z dnia 28 stycznia 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Nr 1/2013 Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Czarna, 2) uchwała Nr XXI/202/13 Rady Gminy w Czarnej z dnia 28 stycznia 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, o nazwie Czarna Dolna - 1/2013 dla terenu położonego w miejscowości Czarna Dolna, Gminy Czarna w części obrębu geodezyjnego Czarna Dolna 2. Pełny tekst Uchwał dotyczących opracowania zmiany w Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Czarna oraz przystąpienia do opracowania Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, o nazwie Czarna Dolna - 1/2013 dla terenu położonego w miejscowości Czarna Dolna, Gminy Czarna wraz z załącznikami graficznymi stanowi integralną część specyfikacji. 3. W toku realizacji zadania czynności formalno-prawne będą prowadzone równolegle, z tym że wszystkie uzgodnienia i opinie uzyskane w toku opracowywania studium, w tym również jego uchwalenie, muszą poprzedzać wystąpienia o uzgodnienie lub wydanie opinii w toku opracowywania planu. Opracowanie studium i planu musi być przeprowadzone zgodnie z trybami określonymi przez ustawę z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t j. Dz. U. z 2012 r., poz. 647 z późn. zm.). przy uwzględnieniu wszystkich i wymagań i procedur wynikających z innych przepisów mających zastosowanie do wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Granice obszaru objętego przedmiotem zmówienia określają Uchwała Nr XXI/201/13 Rady Gminy w Czarnej z dnia 28 stycznia 2013 r. w sprawie przystąpieniu do sporządzenia zmiany Nr 1/2013 Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Czarna, oraz Uchwała Nr XXI/202/13 Rady Gminy w Czarnej z dnia 28 stycznia 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, o nazwie Czarna Dolna - 1/2013 dla terenu położonego w miejscowości Czarna Dolna, Gminy Czarna. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z wymogami wynikającymi z: - ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t j. Dz. U. z 2012 r., poz. 647 z późn. zm.), - ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.). - ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. Nr 163, poz. 981 z późn. zm.), - ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t. j. Dz. U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1266 z późn. zm.). - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233), - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ( Dz. U. Nr 164, poz. 1587). 6. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: 1) opracowanie projektu zmiany studium oraz planu, 2) opracowanie ekofizjografii podstawowej jak również opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko zmiany studium oraz planu (art. 51, art. 53 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko), 3) opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, tylko dla planu (art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym), 4) udział w posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej oraz na Sesji rady Gminy w Czarnej, 5) przygotowanie wniosku o zgodę na przeznaczenie gruntów leśnych na cele nieleśne (jeżeli jest wymagana, tylko dla planu), 6) opracowanie wzorów korespondencji w procedurze formalno - prawnej zgodnie z art. 11 - dotyczy Studium i art. 17 - dotyczy Planu, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 7. Przekazanie ZAMAWIAJĄCEMU następujących dokumentów w formie papierowej wraz z elektronicznym zapisem na płycie CD tekstu (standard plików doc. oraz PDF.) i rysunku studium i planu w plikach cyfrowych (standard plików: tiff. JPG, oraz PDF. ): a) pomniejszonych kopii zmiany studium oraz planu miejscowego - w ilości zgodniej z ilością organów opiniujących i uzgadniających b) pomniejszonych kopii zmiany studium oraz planu miejscowego, c) Zmiana Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego będącego przedmiotem zamawiającego: - ujednolicony tekst studium - 2 egzemplarze opracowania w formie papierowej + 2x płyta CD, - ujednolicony rysunek studium w skali 1:10000 - 1 egzemplarz opracowania w formie papierowej + 2x płyta CD, d) Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego będący przedmiotem zamówienia : - tekst planu - 3 egz. opracowania w formie papierowej + 2xpłyta CD, - rysunek planu w skali 1:1000 w formie papierowej - 3 egz., w tym jeden egzemplarz ofoliowany + 2x płyta CD, e) Dokumentacja prac planistycznych sporządzona w wersji papierowej, powinna być wykonana i dostarczona zamawiającemu w 2 kompletach w formie papierowej z zapisem elektronicznym dokumentów - 2x płyta CD. f) dokumentacji formalno-prawnej dotyczącej procedury sporządzania projektu zmiany studium oraz planu w celu przedłożenia Wojewodzie do oceny zgodności z przepisami prawa. 8. Przekazanie ZAMAWIAJĄCEMU do publikacji: a) kopii zmiany studium w 2 egz. oraz planu miejscowego - 4 egzemplarze, b) kopii zmiany studium oraz planu miejscowego w formie elektronicznej. 9. WYKONAWCA wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu zgodnie z HARMONOGRAMEM stanowiącym załącznik do SIWZ z zachowaniem: - zakresu merytorycznego określonego w § 1 wzoru umowy, - zgodności ze Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy. 10. Każdy Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 700,00 (słownie złotych: siedemset złotych 00/100). Dopuszczalne formy wadium (art. 45 ust. 6): - Pieniądz (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) nr rachunku: BBS Ustrzyki Dolne 49 8621 0007 2001 0000 1560 0002 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 8.1 Informacje dodatkowe o wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3), 2) Data wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego, jest uznawana jako data wpłacenia wadium, 3) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 2 pkt 2 i ust. 4 ustawy), 4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w punkcie 6.4. niniejszej SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a), 5) Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale razem z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach