Przetargi.pl
Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Żelechlinek

Gmina Żelechlinek ogłasza przetarg

  • Adres: 97-226 Żelechlinek, Plac Tysiąclecia 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7122712 , fax. 044 7122770
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żelechlinek
    Plac Tysiąclecia 1 1
    97-226 Żelechlinek, woj. łódzkie
    tel. 044 7122712, fax. 044 7122770
    REGON: 59064783600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelechlinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Żelechlinek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Żelechlinek. Zakres zadania obejmuje opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu Gminy Żelechlinek wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych. W skład opracowywanego fragmentu gminy wchodzą następujące obręby: Budki Łochowskie, Bukowiec, Chociszew, Czerwonka Nowa, Czerwonka Stara, Feliksów, Gaj, Gutkowice Nowiny, Dzielnica, Ignatów, Julianów, Karolinów, Lesisko, Łochów, Modrzewek, Petrynów, Staropole, Świniokierz Włościański, Żelechlin i Żelechlinek oraz część obrębów: Świniokierz Dworski, Gutkowice, Sabinów. Powierzchnia Gminy Żelechlinek objęta przedmiotem niniejszego zamówienia wynosi około 5 116,44 ha . Zakres opracowania obejmuje: 1) opracowanie projektu zmiany planu, prognozy oddziaływania na środowisko oraz prognozy skutków finansowych, 2) aktualizację opracowania ekofizjograficznego, 3) przekazanie do wewnętrznych konsultacji projektu zmiany planu wraz z wymaganymi dokumentami, 4) przekazanie po wewnętrznych konsultacjach projektu zmiany planu na komisję urbanistyczno - architektoniczną wraz z wymaganymi dokumentami, 5) ewentualna korekta projektu zmiany planu po komisji urbanistyczno - architektonicznej, 6) przekazanie projektu zmiany planu oraz prognozy oddziaływania na środowisko do opinii i uzgodnień, 7) korekta projektu zmiany planu po uzyskaniu opinii i uzgodnień, 8) wystąpienie o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, 9) wyłożenie do publicznego wglądu projektu zmiany planu oraz prognozy oddziaływania na środowisko, 10) udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie zmiany planu rozwiązaniami, 11) ewentualna korekta projektu zmiany planu wynikająca z rozpatrzenia uwag oraz ponowienie uzgodnień w niezbędnym zakresie, 12) przedstawienie Radzie Gminy do uchwalenia planu miejscowego, zgodnie z art. 20 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 13) po uchwaleniu zmiany planu, przekazanie uchwały wraz z dokumentacją prac planistycznych do Wojewody w celu oceny zgodności z przepisami prawnymi, 14) przekazanie materiałów do publikacji w dzienniku urzędowym województwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; 3)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia urbanistyczne, z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego; osoba sporządzająca projekt zmiany planu musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w branży urbanistycznej, 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ zgodnie z formułą - spełnia - właściwy dokument, - nie spełnia - brak dokumentu lub niewłaściwy dokument.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 233 poz.1655 z późn. zm. ) - z wykorzystaniem wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ; 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia - w wykazie należy wskazać osoby posiadające uprawnienia urbanistyczne, z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego (osoba sporządzająca projekt zmiany planu musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w branży urbanistycznej), z wykorzystaniem wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty, o których mowa w punkcie 3 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Reczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokumenty, o których mowa w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), z uwzględnieniem terminów określonych w rozporządzeniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca składa dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Oświadczenia i poświadczenia Wykonawca składa pod odpowiedzialnością karną. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zelechlinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach