Przetargi.pl
opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; IZP-3410/3/10

Gmina Kleszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna 47
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 731 31 10 , fax. (044 ) 731 31 30
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
    ul. Główna 47 47
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. (044) 731 31 10, fax. (044 ) 731 31 30
    REGON: 59064798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; IZP-3410/3/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Kleszczów jak poniżej: Faza 1. wykonanie projektu zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Kleszczów, zgodnie z Uchwałą Nr XXXIII/343/09 Rady Gminy Kleszczów z dnia 29 maja 2009 roku w sprawie przystąpienia do zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Kleszczów, Faza 2. opracowanie projektów zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego 4 miejscowości gminy Kleszczów, Faza 3. opracowanie projektów zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego 5 miejscowości gminy Kleszczów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w niniejszym postępowaniu działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert: a) co najmniej jedno opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, b) co najmniej dwa plany zagospodarowania przestrzennego miasta lub gminy uchwalone po 1.01.2007r., które obejmowały łącznie powierzchnię nie mniejszą niż 500 ha, c) co najmniej dwa plany zagospodarowania przestrzennego miasta lub gminy uchwalone po 1.01.2007r., zlokalizowane na terenie górniczym. 3.dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a/ co najmniej dwie osoby z zespołu jednostki projektowej muszą być członkiem Krajowej Izby Urbanistów, posiadającymi uprawnienia do projektowania wymagane przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym uprawniające do wykonania zakresu objętego przetargiem, spełniających wymagania ustawy o Samorządach zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów, w tym: jedna z tych osób będzie pełnić funkcję głównego projektanta, wymagane doświadczenie zawodowe głównego projektanta co najmniej takie jak jednostki projektowej, tj. wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż jedno opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz co najmniej jeden plan /fragment planu/ zagospodarowania przestrzennego miasta, gminy uchwalony po 1.01.2007 r. objęty oddziaływaniem górniczym, które obejmowały powierzchnię nie mniejszą niż 400 ha, osoba kierująca pracami projektowymi nie może być podwykonawcą zamówienia, 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków wg. metody spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy załączyć następujące dokumenty: 1. oświadczenie, że jednostka projektowa spełnia warunki określone w art. 22 ust.1, w tym nie podlega wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i planów zagospodarowania przestrzennego wykonanych przez osobę o której mowa w pkt. 8.3 w sposób należyty, terminowy, uchwalony po 1.01.2007r. (na załączniku nr 5 do SIWZ) wraz z dokumentem referencyjnym potwierdzającym ich należyte i terminowe wykonanie 4. wykaz wykonanych zadań w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 8, ppkt 2, i treścią wykazu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, wg wzoru załącznika - wykaz zrealizowanych zadań; 5. wykaz osób,(zgodnie z warunkami określonymi w pkt. 8, pkt. 4) którymi dysponuje lub będzie dysponowała jednostka projektowa i które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór - Zał. Nr 4) wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów). Dodatkowo pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w niniejszym pkt. jednostka projektowa wykazała osoby, którymi będzie dysponowała, 6. dokumenty potwierdzające, że osoba kierująca pracami planistycznymi posiada wymagane prawem uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Urbanistów, przy czym osoba ta nie może być podwykonawcą zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach