Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji ogłasza przetarg
- Adres: 91-520 Łódź, ul. Okólna 181
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6177351, 6590412 , fax. 042 6590412
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji
ul. Okólna 181 181
91-520 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6177351, 6590412, fax. 042 6590412
REGON: 47321127100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpluc.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów RTG do WZZOZCLChPłiR w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów RTG do WZZOZCLChPłiR w Łodzi zamówienie do 193 tys. EURO - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323541103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca - wykonał 1 dostawę w okresie ostatnich 3 lat odpowiadające swoim rodzajem dostawom będącym przedmiotem zamówienia, i wartością: dla części I -60 tys. zł a dla części II - 5 tys. zł ( w przypadku składania oferty na obie części zamówienia wartości te należy zsumować - 65 tys. zł). Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego załącznika nr 6 do SIWZ i załączonych dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie 3.dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie, którego treść stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MUSZĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 6.1. Oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 6.2. Wykaz wykonanej 1 dostawy w okresie ostatnich 3 lat odpowiadające swoim rodzajem dostawom będącym przedmiotem zamówienia, i wartością: dla części I -60 tys. zł a dla części II - 5 tys. zł ( w przypadku składania oferty na obie części zamówienia wartości te należy zsumować - 65 tys. zł). Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego załącznika nr 6 do SIWZ i załączonych dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie 7. O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY KTÓRZY NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA PODSTAWIE ART. 24 USTAWY PZP W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy złożyli: 7.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 7.2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy Informacja o zawartości oferty Dla zamawiającego ofertę stanowi : - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ Dokumenty składane z ofertą : a).Załącznik nr 3 do SIWZ b).próbki zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ c).oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 6.1.,6.2. d).oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 7.1-7.2.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpluc.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż i dostarczenie błon mammograficznych oraz odczynników chemicznych. Znak sprawy:40/ZPN/16
Dodano: 2016-07-27 - Sprzedaż i dostarczenie błon mammograficznych oraz odczynników chemicznych. Znak sprawy:36/ZPN/16
Dodano: 2016-07-07 - Sprzedaż i dostarczenie błon mammograficznych oraz odczynników chemicznych. Znak sprawy: 32/ZPN/16
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa błon i odczynników RTG i MM
Dodano: 2015-06-25 - Dostawa materiałów RTG
Dodano: 2015-04-10 - Dostawa różnych artykułów medycznych i niemedycznych z podziałem na 12 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/1/2015
Dodano: 2015-01-19 - PZOZ.DZP.PN.280.3-14/2014 RADIOLOGIA
Dodano: 2014-05-08 - Dostawa materiałów RTG do WZZOZCLChPłiR w Łodzi
Dodano: 2014-03-11 - Dostawa błon i odczynników RTG i MM
Dodano: 2014-02-19 - Dostawa materiałów RTG do WZZOZCLChPłiR w Łodzi
Dodano: 2013-03-21