Przetargi.pl
Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta i gminy Wieluń

Gmina Wieluń ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 8860249 , fax. 43 8860260
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieluń
    Plac Kazimierza Wielkiego 1 1
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 43 8860249, fax. 43 8860260
    REGON: 73093475000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta i gminy Wieluń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta i gminy Wieluń obejmujące: Zadanie 2 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta Wielunia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko (miasto szkoły) Obszar opracowania określony został w Uchwale Nr XXI/226/16 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 19 kwietnia 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta Wielunia Zadanie 3 -Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta Wielunia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko; Obszar opracowania określony został w Uchwale Nr XXIV/255/16 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 28 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta Wielunia Zadanie 4 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta Wielunia i wybranej części obszaru Gminy Wieluń, obejmującej obręb Dąbrowa wraz z prognozą oddziaływania na środowisko; Obszar opracowania określony został w Uchwale Nr XXI/228/16 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 19 kwietnia 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta Wielunia i wybranej części obszaru Gminy Wieluń, obejmującej obręb Dąbrowa, Zadanie 5 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranego terenu w obszarze miasta Wielunia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko (biogazownia); Obszar opracowania określony został w Uchwale Nr XXI/231/16 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 19 kwietnia 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranego terenu w obszarze miasta Wielunia (biogazownia), Zadanie 6 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranego terenu w obszarze sołectwa Dąbrowa wraz z prognozą oddziaływania na środowisko; Obszar opracowania określony został w Uchwale Nr XXI/232/16 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 19 kwietnia 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranego terenu w obszarze sołectwa Dąbrowa. Dla zadania 4, 5, 6 wymagana jest zmiana Studium. Procedura obecnie jest na etapie uzgadniania i opiniowania projektu. Wykonawca otrzyma projekt Studium oraz będzie na bieżąco informowany o postępach w realizacji procedury. Planuje się uchwalenie zmiany Studium do 30 października 2016 r. Zakres rzeczowy usług: 1) przygotowanie projektów wszystkich uchwał Rady Miejskiej w Wieluniu dotyczących planu zagospodarowania przestrzennego; 2) przygotowanie wszelkich pism i dokonywanie czynności w imieniu Burmistrza Wielunia związanych z procedurą planistyczną; 3) przygotowanie tekstu planu w postaci elektronicznej (w wersji do uchwalenia) sporządzonej w programie EAP XML Legislator w formacie pliku ZIPX i rysunku planu w formacie JPEG, dostosowanych do wymogów publikacji w Dzienniku Urzędowym; 4) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, uwzględniającej ustalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy; 5) opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego; 6) uzyskanie opinii o projekcie planu zgodnie z art. 17 pkt 6 lit. a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 7) uzgadnianie projektu planu zgodnie z art. 17 pkt 6 lit. b ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 8) uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne jeżeli zachodzi taka potrzeba; 9) wykonanie analizy uwag wniesionych w trakcie i po wyłożeniu do publicznego wglądu wraz z propozycją ich rozpatrzenia w formie tekstowej i graficznej; 10) udział we wszystkich prezentacjach projektu planu, w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie rozwiązaniami oraz w posiedzeniach komisji i sesjach Rady Miejskiej w Wieluniu; przygotowanie protokołów z ww. posiedzeń; 11) udział w przygotowywaniu stanowiska Burmistrza Wielunia i Przewodniczącego Rady Miejskiej w Wieluniu na skargi złożone po opublikowaniu planu i na skargi złożone do sądu; 12) protokolarne przekazanie Zamawiającemu w jego siedzibie przedmiotu umowy tj.: a) dwóch egzemplarzy dokumentacji planistycznej; b) czterech egzemplarzy planu w skali 1:1000 i jednego egzemplarza matrycy rysunku planu w wersji analogowej oraz jednego egzemplarza planu wykonanego w technice cyfrowej na nośniku CD (tekst Word, rysunki w rozszerzeniach JPG, PDF, DWG, lub w formacie SHAPE), - w terminie 3 dni od daty podjęcia przez Radę Miejską w Wieluniu uchwały uchwalającej plan zagospodarowania przestrzennego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 9.08.2016 r. do godz. 13.00 w wysokości: Zadanie 2 - 225,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia pięć złotych 00/100), Zadanie 3 - 1050,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćdziesiąt złotych 00/100), Zadanie 4 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100), Zadanie 5 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100), Zadanie 6 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktur
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach