Przetargi.pl
Opracowanie projektu rewitalizacji Rynku w Czudcu

Gmina Czudec ogłasza przetarg

  • Adres: 38-120 Czudec, ul. Starowiejska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 71 72 100 , fax. 17 71 72 131
  • Data zamieszczenia: 2017-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czudec
    ul. Starowiejska 6
    38-120 Czudec, woj. podkarpackie
    tel. 17 71 72 100, fax. 17 71 72 131
    REGON: 690582170
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu rewitalizacji Rynku w Czudcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Opracowanie projektu rewitalizacji Rynku w Czudcu” 2. Wykonawca w ramach wykonania umowy zobowiązuje się do: 2.1 uzyskania warunków technicznych do projektowania od zarządcy sieci, dokumentacja techniczna winna posiadać wszelkie niezbędne uzgodnienia, nie uznaje się uzgodnień z uwagami; 2.2 przygotowania kompletu materiałów do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeżeli wymagane); 2.3 przygotowania kompletu materiałów do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, łącznie z uzyskaniem zgód w formie umowy cywilno - prawnej z właścicielami działek zajętych pod planowaną inwestycję; 2.4 przygotowania dokumentacji geotechnicznej zgodnie z dyspozycją § 7 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012 r. poz. 463), zaś w przypadku lokalizacji projektowanych obiektów w obszarze osuwiskowym, również wykonać dokumentację geologiczno-inżynierską, opracowaną zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1131); 2.5 wykonania map do celów projektowych; 2.6 uzyskania w imieniu zamawiającego dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych (pozwolenia na budowę/zgłoszenia); 2.7 opracowania projektu budowlano – wykonawczego obejmującego część opisową i rysunkową, uwzględniającą: - badania archeologiczne terenu objętego projektem zgodnie z załączonymi wytycznymi Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków, - inwentaryzację dendrologiczną, w oparciu o którą zaprojektowane zostanie urządzenie terenów zielonych (zieleń niska oraz wysoka w postaci krzewów, drzew liściastych oraz iglastych rodzimych gatunków, rabaty kwiatowe z roślin jednorocznych), - elementy małej architektury w tym m. in. fontannę, dobór ławek, koszy na odpady, stojaków rowerowych, masztów flagowych, - przebudowę istniejącej studni, - oświetlenie terenu wraz z doświetleniem płyty rynku oraz związanych z nim obiektów, ze szczególnym uwzględnieniem wyeksponowania pomnika papieża i fontanny, - monitoring rynku (kamery + rejestrator), - wymianę nawierzchni (na bruk, płytki itp.) placu rynku, parkingów oraz ciągów komunikacyjnych wokół placu oraz zatoki autobusowej z uwzględnieniem istniejącego przebiegu drogi wojewódzkiej, - przebudowę istniejącego budynku handlowo-usługowego wraz z zabudową ścian: tylnej i bocznych, tablicą informacyjno-promocyjną, składanym podestem lub pergolą, - wykonanie masztów na 3 flagi, - wymianę istniejących sieci uzbrojenia terenu oraz przebudowę kolizyjnych sieci (w razie konieczności), - przebudowę napowietrznej linii elektroenergetycznej na kablową (ziemną) wraz z poszczególnymi przyłączami do budynków zgodnie z załączonymi warunkami podanymi przez PGE Dystrybucja S.A. (odrębne opracowanie), - przebudowę napowietrznej linii telekomunikacyjnej na kablową (ziemną) wraz z poszczególnymi przyłączami do budynków zgodnie z załączonymi warunkami podanymi przez Orange Polska (odrębne opracowanie); 2.8 opracowania operatu wodnoprawnego oraz uzyskania decyzji wodnoprawnej (jeżeli wymagane); 2.9 wykonania przedmiaru robót w zakresie, o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129); 2.10 wykonania kosztorysu inwestorskiego oraz przedmiaru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389) oraz zgodnie z art. 33 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164, 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej; 2.11 opracowania Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) i zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, a w szczególności wymagań w odniesieniu do właściwości materiałów, sposobu wykonania robót, oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej; 2.12 Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z zamawiającym rozwiązań projektowych w tym materiałowych i technologicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie prowadzonych prac projektowych. 3. Zakres zamówienia obejmuje: Do Wykonawcy należy opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego koncepcję, wraz z wymaganymi uzgodnieniami (w tym z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków), opiniami, decyzjami oraz decyzją pozwolenia na budowę; oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe przeprowadzenie zamówienia publicznego odnośnie zadania inwestycyjnego jakim ma być przebudowa rynku wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla w/w zadania z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do wykonanej dokumentacji na rzecz Gminy Czudec. Dokumentacje należy opracować oddzielnie dla każdej branży. 4. Wymogi dla wersji elektronicznej: Każdy tom przedmiotu umowy powinien być zapisany do pojedynczego pliku – nazwa pliku powinna odzwierciedlać temat opracowania. Pliki muszą być wgrane do katalogu o nazwie określającej lokalizacje przedmiotu umowy. W tym samym katalogu musi być umieszczony plik w formacie tekstowym o nazwie SPIS.TXT, zawierający listę plików wraz z pełnymi tytułami opracowań w nich zawartych. Przedmiary robót powinny być zapisane w podkatalogu o nazwie przedmiary. Brak któregokolwiek z ww. wymogów będzie skutkował nieprzyjęciem dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach